- Waardering
- 26.326
- Massa
- 160kg
Voordat ik straks weer de schuld krijg, ik heb niks gedaan!
Ben net zo onschuldig als p diddy 👀
Ben net zo onschuldig als p diddy 👀
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volg het forum via Google Nieuws
Ik heb deze nu 2 maanden. Het is het nieuwste instapmodel van Garmin en bevalt me prima:Verder druk aan het kijken naar een garmin horloge om de motivatie voor hardlopen erin te houden
Begin daar maar niet aan. Noteer maar in een dagboek hoe je slaap was en hoe je je voelde die dag ervoor ofzo. Er zijn teveel dingen die invloed op de uitkomst kunnen hebben en daar wordt jij niet beter van gok ik.Ojee dure smaak 😁 heb deze op het oog. En behalve hardlopen ook de andere bewust met gezondheid opties 😁 ben ook heel benieuwd naar het advies van rust en ontspanning. Waarvoor gebruiken jullie hem?
Garmin Venu® 3S | Kleine smartwatch voor fitness en gezondheid
Shop de Garmin Venu 3S✔️ Klein en stijlvol ✔️Tot wel 10 dagen batterij ✔️Bellen via je pols ✔️ Inzicht in je gezondheid stress en slaap ✔️OLED display ✔️Body Battery ✔️>30 sportprofielen ✔️Garmin Paywww.garmin.com
Begin daar maar niet aan. Noteer maar in een dagboek hoe je slaap was en hoe je je voelde die dag ervoor ofzo. Er zijn teveel dingen die invloed op de uitkomst kunnen hebben en daar wordt jij niet beter van gok ik.
Ja hardlopen. Voor het fietsen heb ik een aparte fiets computer van Garmin.Haha nou ben er wel heel nieuwsgierig na en wil daarmee ook anders hardlopen ipv altijd zsm dus meer op hartslagzone etc. Gebruik jij hem puur voor hardlopen/fietsen?
Ja hardlopen. Voor het fietsen heb ik een aparte fiets computer van Garmin.
Ja ik kijk ook wel naar de data maar neem het wel met een grote korrel zout. Ik verander eigenlijk niets in m’n leven naar aanleiding van de data die Garmin mij geeft.
Niet van GarminJa precies lijkt mij idd wel leuk te checken allemaal en niet met de intentie daarop te leven 😁. Heb je toevallig ook de weegschaal? 😮
Het gaat er om wat jij wilt. Ik heb er weken over gedaan om een keuze te maken. Alleen al bij Garmin is de keuze zo groot dat het al lastig kiezen is.Ojee dure smaak 😁 heb deze op het oog. En behalve hardlopen ook de andere bewust met gezondheid opties 😁 ben ook heel benieuwd naar het advies van rust en ontspanning. Waarvoor gebruiken jullie hem?
ik had een optie die m’n nieuwe horloge moest hebben en dat was tri optie.Het gaat er om wat jij wilt. Ik heb er weken over gedaan om een keuze te maken. Alleen al bij Garmin is de keuze zo groot dat het al lastig kiezen is.
Behoud je nagels en koop zoiets:
Weight Lifting Hooks - Zwart/Rood Gorilla Wear
Weight Lifting Hooks - Zwart/RoodVerkocht Per Paar Stalen Haken Vermindert Gripvermoeidheid Schuimvulling KlittenbandsluitingOnze Weight Lifting Hooks zijn een combinatie van lifting straps en wrist wraps. Deze handige accessoire helpt u uw workouts naar een hoger niveau te tillen en biedt vele...www.gorillawear.com
Ja vind het wel even prima 😊 blijf trainen en voor kracht is het wel fijn. Dus het weekend reality check met nieuwe camera 👌Goed bezig als je fysiek vooruitgaat en tevreden bent zo doorgaan.
Exclusief voor de coach zeker.