XXL Nutrition

Training voeding en progressie diary

Bezoekers in dit topic

Hoi 😁

Veel prive en werk dus even geen zin gehad hier online te zijn. Kleine update dan maar. Training gaat lekker en de drang naar hardlopen komt terug. Dus vorige week mijn loopband opgehaald en vanmorgen voor het eerst weer kwartiertje wezen rennen op de loopband deze x. Ging prima en was wel weer even lekker. Dus komende tijd even puzzelen met 5x kracht + 2x willen hardlopen en voldoende rust 😎

Verder druk aan het kijken naar een garmin horloge om de motivatie voor hardlopen erin te houden en ook een nieuwe telefoon besteld. Mijn huidige telefoon is oud met een oud android systeem dus niet te koppelen met garmin.

Oja teriyaki saus van xxl ontdekt 😍. En 30 uur vape vrij @ heftig!

20240930_165657.jpg

Laatst bewerkt:
Ojee dure smaak 😁 heb deze op het oog. En behalve hardlopen ook de andere bewust met gezondheid opties 😁 ben ook heel benieuwd naar het advies van rust en ontspanning. Waarvoor gebruiken jullie hem?

Ojee dure smaak 😁 heb deze op het oog. En behalve hardlopen ook de andere bewust met gezondheid opties 😁 ben ook heel benieuwd naar het advies van rust en ontspanning. Waarvoor gebruiken jullie hem?

Begin daar maar niet aan. Noteer maar in een dagboek hoe je slaap was en hoe je je voelde die dag ervoor ofzo. Er zijn teveel dingen die invloed op de uitkomst kunnen hebben en daar wordt jij niet beter van gok ik.

Begin daar maar niet aan. Noteer maar in een dagboek hoe je slaap was en hoe je je voelde die dag ervoor ofzo. Er zijn teveel dingen die invloed op de uitkomst kunnen hebben en daar wordt jij niet beter van gok ik.

Haha nou ben er wel heel nieuwsgierig na en wil daarmee ook anders hardlopen ipv altijd zsm dus meer op hartslagzone etc. Gebruik jij hem puur voor hardlopen/fietsen?

Haha nou ben er wel heel nieuwsgierig na en wil daarmee ook anders hardlopen ipv altijd zsm dus meer op hartslagzone etc. Gebruik jij hem puur voor hardlopen/fietsen?
Ja hardlopen. Voor het fietsen heb ik een aparte fiets computer van Garmin.

Ja ik kijk ook wel naar de data maar neem het wel met een grote korrel zout. Ik verander eigenlijk niets in m’n leven naar aanleiding van de data die Garmin mij geeft.

Ja hardlopen. Voor het fietsen heb ik een aparte fiets computer van Garmin.

Ja ik kijk ook wel naar de data maar neem het wel met een grote korrel zout. Ik verander eigenlijk niets in m’n leven naar aanleiding van de data die Garmin mij geeft.

Ja precies lijkt mij idd wel leuk te checken allemaal en niet met de intentie daarop te leven 😁. Heb je toevallig ook de weegschaal? 😮

Het gaat er om wat jij wilt. Ik heb er weken over gedaan om een keuze te maken. Alleen al bij Garmin is de keuze zo groot dat het al lastig kiezen is.

Vanmorgen weer ub2 getraind. Bij biceps en triceps iets afgeweken van programma omdat ik deze oefeningen leuker vind 🙊. Verder na een aantal weken ontdekt waarom mijn grip ws zo slecht is. Ik kan nl door de lengte van mijn nagels geen echte vuist maken 😬. Druk aan het bedenken wat ik belangrijker vind. Overigens nu een jaar minimaal 4x per week in de sportschool 🎊

Seat dumbell press van 10 naar 12kg
2X10

Lateral cable raises 5kg
1X16
1x15 dus ophogen next time

Barbell row 40kg
1x13
1x11

Close grip pulldown 50kg
1x11
1x10

Cable pullover 25kg
2x13

Vbar pushdown 20kg
2x14

Rope pushdown 15kg
1X13
1x11

Biceps curl cable 10kg
1x14
1x12

30min loopband

20240924_063039.jpg

Behoud je nagels en koop zoiets:

Behoud je nagels en koop zoiets:

Wat cool dat dit bestaat! Die ga ik dan zeker proberen dan heb ik + en + 😁

Vanmorgen weer lekker wezen trainen. Trainen gaat lekker en voeding loop ik de kantjes er nog wel eens vanaf. We blijven iig ons best doen 👌

Seat leg curl 36kg
1x14
1x12

Squat 65kg
1x13
1x12

Leg press 150kg
1x12
1x11

Leg extension 55kg
1x14
1x12

Cable kick back 30kg
1x16
1z15

Hip abductor 60kg
1x12
1x11

Hip adductor 50kg
2X12

25minuten loopband

Goed bezig als je fysiek vooruitgaat en tevreden bent zo doorgaan.

Goed bezig als je fysiek vooruitgaat en tevreden bent zo doorgaan.
Ja vind het wel even prima 😊 blijf trainen en voor kracht is het wel fijn. Dus het weekend reality check met nieuwe camera 👌

Vandaag rustdag dus 45 minuten loopband in de woonkamer 😇 morgen lb1 🤸‍♀️

Back
Naar boven