MuscleMeat

Training

Bezoekers in dit topic

BrianB

Novice
Lid geworden
27 dec 2018
Berichten
3
Waardering
0
Lengte
1m90
Massa
89kg
Vetpercentage
16%
Hey allemaal,

Ik vroeg me af of iemand mij kan helpen met een schema. Ik doe nu namelijk:
Ma: Borst en bicep
Di: Benen
Wo: Rug en tricep
Vr: schouders

Maar ik zou graag benen 2x in de week willen trainen maar ik denk als ik donderdag extra benen doe dat ik te veel benen doe vergeleken met de rest. Ik heb gekeken naar push pull legs maar dan moet ik dat 2x herhalen en dat lukt niet omdat ik in het weekend werk en daarnaast is de sportschool niet open als ik klaar ben met werken. Ik kan dus alleen maar doordeweeks.

Ook heb ik gekeken naar upper lower split maar daar doe je soms maar 1 oefening voor borst dat ik gezien heb.

Ik train nu ongeveer 1,5 jaar. Ben 87 kg en 19 jaar.

Alvast bedankt!
 
5 x 5 SL waar je iedere training squat en 1 van de 3 traininen deadlift
Anders UB / LB / FB
 
Hey allemaal,

Ik vroeg me af of iemand mij kan helpen met een schema. Ik doe nu namelijk:
Ma: Borst en bicep
Di: Benen
Wo: Rug en tricep
Vr: schouders

Maar ik zou graag benen 2x in de week willen trainen maar ik denk als ik donderdag extra benen doe dat ik te veel benen doe vergeleken met de rest. Ik heb gekeken naar push pull legs maar dan moet ik dat 2x herhalen en dat lukt niet omdat ik in het weekend werk en daarnaast is de sportschool niet open als ik klaar ben met werken. Ik kan dus alleen maar doordeweeks.

Ook heb ik gekeken naar upper lower split maar daar doe je soms maar 1 oefening voor borst dat ik gezien heb.

Ik train nu ongeveer 1,5 jaar. Ben 87 kg en 19 jaar.

Alvast bedankt!

Armen en schouders doe je nu toch ook 2 keer in de week (zowel bij rug als bij borst gebruik je en je biceps en je triceps! en je schouders worden ook bij beide belast)
 
Back
Naar boven