XXL Nutrition

training

Bezoekers in dit topic

PETER ANDRE

Novice
15 jaar lid
Waardering
0
wat vind je van mijn trainingschema
ma:borts-biceps
di:rust
woe:triceps-schouders
do:rust
vrij:benen+onderarmen+rug
za+zo rust.
Ik ga hier pas mee beginnen dus opmerkingen en verbeteringen zijn welkom
Ik ben 22 jaar en ben 1m75 en weeg 58kg
Ik weet inmidels dat je per spiergroep(bv borst) 3a4 oefenongen moet doen.En elke oefening bestaat ui 3of 4 sets van 10 of 10-8-6 kan ook.Deze training gaat uiteraard gepaard met goed eten

benen en rug NIET samen doen; je pakt dan de twee grootste spiergroepen van je lichaam in 1 dag aan. Dat trek je niet als je intensief gaat!!!!

probeer dit eens:
------------------------
ma:rug + achterkant schouders
di:borst + voorkant schouders + buik
woe:rust
do:benen
vrij: armen + zijkant schouders + buik
za+zo rust.

yep Kale's week verdeling is heel goed.

voor de kleinere spier groepen zou ik 6-9 setjes doen, voor de wat grotere 9-12 setjes, soms wel 16...

helemaal eens met kaLes schema. ik zie btw dat jij gelijk aan en kuur wil beginnen terwijl je net weer komt kijken. zou eerst gewoon kijken hoever je komt met goede voeding erbij om vervolgens t kuren te overwegen. maar goed beetje off topic

wlke oefeningen had je in gedahcten?

volgens mij begin je nu pas echt met trainen? zo ja, denk eens aan een 3x in de week full body.

Niet luisteren naar mietjes die zeggen 3 stejes met 10 reps per set, maar net als onze grote aziatische vriend "AS Asian" ;) doorgaan tot Till Failure, dus zelfs na de pijnbarrieren doorgaan met heffen!

volgens mij begint ie net.. laat em in dat geval eerst maar een tijdje setjes doen tot 15 herhalingen om de oefeningen te leren.

15 reps?

Ik wordt moe bij de gedachte! :D

ja me 2 :D

maar om nou te beginnen met sets tot failure... iemand die net begint groeit toch wel overal goed op.

Ik heb trouwens het donkerbruine vermoeden dat onze vriend PETER ANDRE, de heer MARCELLO941 himselve is. Kijk eens naar zijn stats...

Back
Naar boven