Fitness Seller

Trainingen bijhouden (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ssanndderr

Novice
Lid geworden
26 feb 2019
Berichten
11
Waardering
5
Lengte
1m88
Massa
85kg
Vetpercentage
12%
al een tijdje ben ik nu bezig met trainen alleen merk ik dat ik gewoon niet alles goed bij hou en ik niet de vooruitgang boek die er wel kan zijn.

Nou is mijn vraag hoe houden jullie de trainingen bij? via excel heb ik al geprobeerd maar dat werkte voor mij niet prettig genoeg. Ik heb al gekeken naar een aantal apps maar ik kom er zelf niet helemaal uit.
 
ik train met 5x5 Stronglifts, een app die het voor je bijhoudt.

Daarvoor hield ik alles uitgeschreven bij in een map
 
  • Like
Waarderingen: 040B
Jefit heb ik jarenlang alles in ingevoerd. Nu gebruik ik de website waar vandaan ik mijn trainingen krijg.
 
Gewoon een log hier beginnen en daarin alles bijhouden.
 
Op welke manier zou dreamy1 zijn trainingen bijhouden?
 
BodySpace van bodybuilding.com niet altijd even stable (soms mist er ineens een set die je wel had ingevuld) maar werkt over het algemeen goed
 
Ik gebruik :

5x5 SL app tijdens mijn 5x5 programma
JEFIT workout ( kun je trainingen maken , sets en reps toevoegen )

En voor mijn voeding gebruik ik MyFitnessPal

Als je de zoekfunctie even gebruikt had had je meerdere topics tegen gekomen die antwoord geven op je vraag ;)
 
Bedankt voor de reacties ik ga eens even kijken naar JEFIT en 5x5 SL. Hoop dat dit wat is en dat ik alles netjes kan bijhouden.

SvP0501 ik kon zo snel alleen de wat verouderde topics vinden, vandaar een nieuw topic met nieuwe ideeën :D
 
Excell (of Numbers) - oefeningen voor de hele week in de eerse column invullen, en dan per week bijhouden. Heel overzichtelijk. En dan vooral niet per ongeluk je document verkeerd bewaren waardoor het wordt overschreven. In ieder geval heb je dan als back-up deze website nog, hahahaha.
 
Je kunt toch oude kopieën terughalen? Of heb je nog Excel uit 2013
 
Ik ben old skool ik schrijf het gewoon allemaal in een schoolschriftje.
 
Ik schrijf altijd alles uit in de notities van telefoon. Schema inclusief startdatum. Het startgewicht van oefeningen laat ik dan staan en erachter zet ik tussen haakjes de progressie (huidige stats). Dan kan ik altijd mijn startgewicht zijn en wat ik vooruit ben gegaan.
 
Ik gebruik gewoon notitie boekjes :D makkelijk mee te nemen werkt altijd per trainingsschema wissel ik werkt voor mij prima!
 
Googlesheets
- veel flexibelen te gebruiken dan apps
- sneller vanachter de laptop te vullen met een programma.
- werkt prettig vanaf een phone om progressie bij te houden.
- makkelijk te delen (we coachen elkaar onderling)
- automatisch versie beheer (je kunt terugstappen naar iedere vorige versie)
- werkt ook offline (even vanuit drive aangeven dat je het document ook offline wilt gebruiken)

Als ik het niet hoefde te delen, had ik liever een a5 boekje met harde kaft gehad trouwens, toch fijner en minder afleidend (moet opletten dat ik niets anders doe op mijn phone of het gaat ten koste van mijn training)
 
Back
Naar boven