Fitness Seller

trainingen gaan slecht in december

Bezoekers in dit topic

GZHN

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
23 apr 2008
Berichten
2.336
Waardering
83
Lengte
1m82
Massa
83kg
Al sinds december begonnen is kom ik niet meer toe aan 3x per week trainen, 1 of 2x moet k al blij mee zijn, en aankomende weken wordt het helemaal niks.
want ik draai nu deze maand veel nachtdiensten en avonddiensten, tegelijkertijd heb ik elke dag school en heb ik een vriendin in het buitenland die elke maand weekendje hier is, in de kerstvakantie is ze er 5 dagen dan wordt trainen ook niet echt wat.
hierbij komt ook nog kijken dat ik veel feestjes heb gehad en er nog een paar feesten aankomen waarbij alcohol bij komt kijken, normaal drink ik nooit maar deze maand heb ik zoiets van lekker genieten.
me voeding lijdt er ook aan en me rust vanzelfsprekend ook.

Nu was ik benieuwd als ik gwn zoveel mogelijk probeer te rusten, trainen en gwn me kcal inname hoog hou zal spierverlies dan beperkt worden?
vanaf 1 januari is het weer zeker 3 tot 4x per week trainen!! tot maart verder bulken en dan maybe cutten..
 
Zo snel verlies je je spieren ook niet.. en buiten dat heb je ook iets wat muscle memory heet waardoor je het zo terug hebt in januari

no worries
 
Je bedoelt laag in calorieën maar nog altijd hoog in eiwitten? Aangezien je wel genoeg vet en kal. zult binnenkrijgen tijdens de feestdagen met het eten en alcohol. En dat je minder verbrand aangezien je nauwelijks zal gaan trainen.
 
Ja maar heb ook veel kcals nodig voor me nachtdienste, is behoorlijk zwaar werk, 7 uur lang en avonden ook, en ja traine is dan echt 1 tot 2x in de week met beetje geluk! Eiwitten hou k wel makkelijk hoog!
Et gaat mij erom dat ik zo veel mogelijk anabool blijfl en spierverlies beperkt houw want kheb altijd in dit soort situaties ook dat ik een stukje kleiner oog in de spiegel, vooral me armen altijd! Of dat zit tussen me oren of het is door de kcal die ik minder binnekrijg of de pomp is er niet omdatk niet train
 
Met 1 of 2 trainingen per week kun je prima je spieren in stand houden.
 
Heb ik ook bra, geen spierverlies althans nog niet.
 
nachten is k*t ja..werk ook 5 ploegen. als je toch in de bulk bent zou ik maar even wat meer van moeders stamppotjes eten en als voorafje dikke snert (erwtensoep) hehe
 
Back
Naar boven