MuscleMeat

trainings filmpje van sean sherk (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

haha heb hem net 10 seconden geleden afgekeken en wou hem hier gaan posten. Erg dikke training. Sherk is een conditie BEEST!!! Dit soort training is echt te gek voor woorden. Toch vraag ik me serieus af of die niet gewoon weer gepakt word zouden ze hem weer testen voor verboden middeltjes. Dit soort training, met daarbij ook nog het reguliere MMA werk is dat mogelijk zonder AAS?
 
gekke training :)
 
haha heb hem net 10 seconden geleden afgekeken en wou hem hier gaan posten. Erg dikke training. Sherk is een conditie BEEST!!! Dit soort training is echt te gek voor woorden. Toch vraag ik me serieus af of die niet gewoon weer gepakt word zouden ze hem weer testen voor verboden middeltjes. Dit soort training, met daarbij ook nog het reguliere MMA werk is dat mogelijk zonder AAS?
zelfs met AAS vind ik die training nog super goed wat een beest

ps: heeft iemand een link van ufc all access van sherk?
 
wtf @ 6:13 kan iemand mij uitleggen wat dat is
 
wtf @ 6:13 kan iemand mij uitleggen wat dat is

Moet je even de tekst ervoor lezen. Is er voor om te zorgen dat hij minder zuurstof tot zich kan nemen.

haha heb hem net 10 seconden geleden afgekeken en wou hem hier gaan posten. Erg dikke training. Sherk is een conditie BEEST!!! Dit soort training is echt te gek voor woorden. Toch vraag ik me serieus af of die niet gewoon weer gepakt word zouden ze hem weer testen voor verboden middeltjes. Dit soort training, met daarbij ook nog het reguliere MMA werk is dat mogelijk zonder AAS?

UFC lightweight champion Sean Sherk (Pictures) has tested positive for Nandrolone Metabolite following his title defense July 7 in Sacramento, Calif, the state's athletic commission revealed Thursday. Sherk scored a dominating five-round decision win over Brazilian Hermes Franca (Pictures), whom the CSAC also said tested positive for the banned substance Drostanolone.

Van Sherdog :) Is alweer oud artikel, maar goed. Het blijft een beest, met of zonder AS.
 
Dat masker is er om inderdaad zijn zuurstof moeilijker op te nemen om zo zijn ademhaling goed te weten te controleren, hij word geblindeerd om zo een claustrofobische situatie na te boostenw aardoor die nog meer op zijn ademhaling moet letten..

Kan iemand mij vertellen wat de die oefening op 2minuut20 inhoudt?
 
Moet je even de tekst ervoor lezen. Is er voor om te zorgen dat hij minder zuurstof tot zich kan nemen.





Van Sherdog :) Is alweer oud artikel, maar goed. Het blijft een beest, met of zonder AS.

Ja ik weet dat hij toendertijd idd op bepaalde verboden middelen is gepakt, maar volgens mij als ze hem nu weer testen is ie weer de lul. Het blijft echter wel een beest met of zonder AAS. Hoop dat ie m pakt @ UFC 98.

Dat masker is er om inderdaad zijn zuurstof moeilijker op te nemen om zo zijn ademhaling goed te weten te controleren, hij word geblindeerd om zo een claustrofobische situatie na te boostenw aardoor die nog meer op zijn ademhaling moet letten..

Kan iemand mij vertellen wat de die oefening op 2minuut20 inhoudt?

Bedoel je de oefening met de heavy bag of met de touwen. Die met de heavy bag is gewoon de zak optillen en die dan een keer slammen. Zak weegt 80 pond dus dat is iets minder dan de helft van zijn eigen gewicht.

Als je de oefening met de touwen bedoeld: Dan is de bedoeling dat ie met de touwen gewoon van die golven maakt. Lijkt mij op een oefening voor de armen en of schouders.
 
Touwen inderdaad, maar hoe train je hiermee echt je armen/schouders?
 
Sean sherk is een ****ing beest, hij heeft ook een bruut lichaam.
In ufc all acces zie je hem ook als een monster trainen.
Zonder twijfel dat die jongens aan de verboden middelen zitten, maar who cares het blijft ziekelijk knap.

Mooi om te zien altijd die trainingsfilmpjes, keep them coming!
 
Touwen inderdaad, maar hoe train je hiermee echt je armen/schouders?

Ik denk dat die touwen wel iets wegen. Zijn ook vrij lang volgens mij. Ik kan het ook gewoon helemaal fout hebben en dat het totaal ergens anders voor dient :P
 
dit soort interval training is echt heerlijk als je er midden inzit en je naar wedstrijden toe traint. Ik heb thuis ook een aantal dingen zoals een zak van 60 kg die ik dan ook doe slammen en ground and pounden. Dat masker idee zag ik laatst ook bij wanderlei silva, moet wel k*t zijn volgensmij. Net als in de bergen trainen
 
dit soort interval training is echt heerlijk als je er midden inzit en je naar wedstrijden toe traint. Ik heb thuis ook een aantal dingen zoals een zak van 60 kg die ik dan ook doe slammen en ground and pounden. Dat masker idee zag ik laatst ook bij wanderlei silva, moet wel k*t zijn volgensmij. Net als in de bergen trainen
zoiets deed wanderlei ook idd, maar dat was met een snorkel haha
 
weet iemand de naam van "achtergrondmuziekje"
 
Back
Naar boven