Fitness Seller

trainings log niels (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

zaterdag getraint:

squatten: 4x10 x80

deadlift: 4x10x100

calfraises: 4x10x40

wat een combinatie!!! dit was erg vermoeiend volgende x aleen squatten en dan maar stif legged deads ofzo.
 
Is juist een goeie combinatie om eens te doen, als het gaat om je workload te verhogen.
Lekker brak pompen die beentjes.
Neem er wel voldoende rust achteraan, zeker als je de keer erna intensiteit wil gaan trainen, 4 dagen of zo.
 
bankdrukken: voelde zwaar??? verzuring overal???

60x12
60x10
70x10
70x10
70x10
70x10

bor's: superstrikt 'even vasthouden'

35x15
40x10
40x10
50x10
50x10

zittende dumbbellpress: ging goed beter als vorige x volgende x ga ik verzwaren!

14x12
20x10
20x10
20x10
20x10 nu ging nog lichtjes vorige x problemen mee

optrekken(chins)> ging wel okay

8xbw
6xbw
5xbw
6xbw

dips:ging lekker!

10xbw
6xbw+12kg
6xbw+10kg
8xbw+10kg
 
Laatst bewerkt:
ded.cop zei:
bankdrukken: voelde zwaar??? verzuring overal???

60x12
60x10
70x10
70x10
70x10
70x10

bor's: superstrikt 'even vasthouden'

35x15
40x10
40x10
50x10
50x10

zittende dumbbellpress: ging goed beter als vorige x volgende x ga ik verzwaren!

14x12
20x10
20x10
20x10
20x10 nu ging nog lichtjes vorige x problemen mee

optrekken(chins)> ging wel okay

8xbw
6xbw
5xbw
6xbw

dips:ging lekker!

10xbw
6xbw+12kg
6xbw+10kg
8xbw+10kg

goede training! goede dips!
 
jawel he voor iemand van 95 kilo vanlt het nog wel mee he. snap alleen niet dat mijn bank dan weer wat minder ging.
 
voelde me beroerd weinig slaap gehad
training viel 100% mee???

deadlift
opw
60x15
100x10
120x10
120x10
120x10

voor het eerst front-squatten techniek moet anders want had de stang niet goed vast rolde naar voren. Moet volgende x tegen de keel aanleggen.kon nog niet hoger te gaan met gewicht/eerst de techniek goed.

20x10
40x10
40x10
40x10
40x10

hacksquat(machine)

60x10
60x10
60x10
60x10
 
Pff. lekker volume op de deads!!
En die frontsquat is idd ff wennen. Komt vanzelf goed :thumbs:
 
Vasthouden van het gewicht bij frontsquat vraagt even gewenning.
En even proberen of olympische of gekruiste greep het beste werkt.
 
k zou voor de olympisch greep gaan, misschien in het begin klote aan je polsen, maar mocht je OL lifts willen gaan doen, dan heb je daar wel profijt van.

dikke workload op die DL man! 40 x 120 = 4800 kg.

goed om jezelf in te houden op die frontsquats :D maar volgende keer is 40 kg natuurlijk een opwarmer!
 
Leuke log om te lezen, vind je trainingen in het begin van je log interessant van DAn Alexander. Iemand die een artikel heeft of het kan uitleggen. Was al mee tot hier.

oef.:military press,benchpress,squat,deadlift
8sets per spiergroep. (6reps voor MP en BP, 5voor Sq en DL??? )
Maar hoeveel keer train je elke spiergroep per week + rustdagen ertussen.
is het daan
vb. ma: BP+Sq
woe: Mp+ Dl ???


Verder suc6
 
je kunt best (een tijd) 3 x 8 werksetjes doen, 3 x per week. wel gewichten en reps er op aan passen (max 60-70% van je RM, 5-7 reps). En dat kan ook fullbody!
 
Laatst bewerkt:
Dus als ik het goed begrijp, 4 oef. (MP,BP,SQ,DL)

60-70% van je 1RM, 5-7reps per oef.

squat en bank samen
dl en mp samen
telkens 8setjs van 5-7reps

Mss zoiets

ma:squat+bank
di:mp+dl
woe:rust
do:squat+bank
vrij:mp+dl

of
ma:bp+sq
di:rust
woe:dl+mp
do:rust
vr:bp+sq
en dan maandag begin je met mp en dl


Maar heeft er niemand een artikel over?
Bedankt

En de 5de week werk je dan met piramide vorm ....??????????????????
 
Laatst bewerkt:
Dutch Bodybuilder

18fitie's Avatar

Geregistreerd: Jul 2005
Locatie: Brugge
Leeftijd: 18
Posts: 346
Karmic Power: 1
18fitie is op een gedistingeerde weg

Leuke log om te lezen, vind je trainingen in het begin van je log interessant van DAn Alexander. Iemand die een artikel heeft of het kan uitleggen. Was al mee tot hier.

oef.:military press,benchpress,squat,deadlift
8sets per spiergroep. (6reps voor MP en BP, 5voor Sq en DL )
Maar hoeveel keer train je elke spiergroep per week + rustdagen ertussen.
is het daan
vb. ma: BP+Sq
woe: Mp+ Dl

bedankt voor je reaktie!

Ik ga je wel even Dan alexander toesturen. zal het even aan Richard vragen(insane animal) heb hem niet meer op de computer staan. Maar wil hem toch weer zelf hebben is een heel gemakkelijk exelschema waarin je jouw max. gewichten in kan vullen. En ja het is een combinatie van een hoog volume schema waarin je in week 5 naar een hoge intensiteit toewerkt door piramide setjes te draaien. Dit is voor mij het eerste echte powerlift schema geweest en heb hem nu twee x gedaan allebei de keren ben ik behoorlijk sterker geworden en begon zelfs groeistrepen te krijgen(kwam 5 kilo aan zonder steroiden natuurlijk).

Dit schema is eigenlijk het meest geschikt wanneer je 4 x in de week kan trainen. dus de eerste indeling is de juiste!
Ik weet dat wanneer je bb bent gewent het een beetje extreem eruitziet en eigenlijk is het dat ook wel jhe traint nu met een veel hogere frequaentie je spieren maar voor mij werkte het erg goed, vooral mentaal. Goed eten en ik ben benieuwd wat je resultaten zullen zijn
 
trouwens als je al 2 jr. traint zal de frequentie waarschijnlijk geen probleem zijn en je juist goed doen
 
kheb net effe gebelt en richard heeft had Dan Alexander al gepost bij de sectie trainingsschema's
 
ben zelf nou 3 weken bezig met dat schema is echt wel slopend. Mijn broer volgt hem ook en hij is geen pl schema's gewend en is dan ook nu al gestopt met het schema lukte hem niet om die 8x6/8x5 vol te krijgen.
 
:D Bedankt voor de uitleg een het schema kerel. Ziet er zwaar uit, maar ga het zeker proberen, eerst mn huidige schema afwerken en dan:eek: . Veel suc6 nog een zal zeker je log veder blijven volgen.
 
ja is wel slopend ja begreep ook niet dat ik hem de eerste x helemaal haalde d8 bij mezelf dit is vast een schema voor gebruikers:D maar je moet het gewoon proberen denk ik weet je gelijk waar je grens ligt en of je snel hersteld enz.
 
Hoe waren de gains die je ermee maakte vooral met massa dan:D
Ook deed je er barbell curls bij geloof ik. De 5de week piramide(maar moet je je dan aan een bepaald aantal reps houden of %RM in die week)? Bij de eerste vier weken 60-70% van 1Rm toch?
 
18fitie zei:
Dus als ik het goed begrijp, 4 oef. (MP,BP,SQ,DL)
60-70% van je 1RM, 5-7reps per oef.
squat en bank samen
dl en mp samen
telkens 8setjs van 5-7reps
Mss zoiets
ma:squat+bank
di:mp+dl
woe:rust
do:squat+bank
vrij:mp+dl
of
ma:bp+sq
di:rust
woe:dl+mp
do:rust
vr:bp+sq
en dan maandag begin je met mp en dl
Maar heeft er niemand een artikel over?
Bedankt
En de 5de week werk je dan met piramide vorm ....??????????????????

tweede schema spreekt me veel meer aan. en 8 x 5 moet zeker lukken op 60-70 van je 1RM. Get out of the comfort zone dude.. :D
 
Back
Naar boven