AndroidHealthClinic

trainings log niels (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Freaky Bodybuilder

eduardjanssen's Avatar

Geregistreerd: Nov 2003
Locatie: Artis
Leeftijd: 100
Posts: 4.817
Karmic Power: 21
eduardjanssen is herboren in de "Mens realm"eduardjanssen is herboren in de "Mens realm"eduardjanssen is herboren in de "Mens realm"eduardjanssen is herboren in de "Mens realm"

Citaat:
200 reps van 0kg

__________________


toch is het hetzelfde als 0x200 ;)
 
maar ik zal speciaal voor jou de volgende x 200x1 failed neerzetten:p
 
lekkere training, zet in vervolg eerst je reps en daarna t gewicht in je log:D




:cool:
 
okay okay speciaal voor jullie voordat jullie mensen het niet meer begrijpen :p zal ik eerst de reps in het vervolg neerzetten en daarna het gewicht
 
Tja je had moeten weten dat jocks (sporters) domme mensen zijn!
We willen alles hetzelfde zodat we niet hoeven na te denken!

Maar wil je zeggen dat je dus gewoon 200 kg deed en al die hoge getallen dus kg waren.. ik vond je al zo licht trainen! maar nu kijk ik er anders tegen aan! :thumbs:
 
goeie gewichten
 
ha ha lol:lol: maar bedankt voor je reaktie!!!! als een kampioen zoiets zegt dan zal ik wel niet zon grote slapjanus meer zijn als ik dacht wat ik was.
 
Ben begonnen toen ik 18 jaar en ong. 60kilogr. zwaar(183):D Ik was toen nog niet zoveel bezig met trainen en vaak kwam ik niet opdagen ik rookte veel drank en dronk veel rook en elk weekend ging zoop ik me klem en blowde ik ook nog veel en at vrijwel niets. Na dit ongeveer een halfjaartje gedaan te hebben met weinig progressie en de kracht van een 'herrezen bart de graaf' ben ik serieuzer gaan trainen en eten.
Na dit ongeveer een half jaar gedaan te hebben ben ik verhuist en een half jaar heb ik niet getraint. Ik woog toen rond de 70 kilo en begon weer kriebels te krijgen toch dronk en rookte ik nog wel veel, maar ik ging vooruit. Na ongeveer nog een half jaar duz toen ik bijna 20 was, besloot ik dat ik de sport leuk genoeg vond om bepaalde dingen ervoor op te geven.
ik begon fatsoenlijk te eten en te trainen. Ging de muscle en fitness/flex lezen, stopte met roken(1 van de beste besluiten tot nu toe) en dronk met mate. Je kan je voorstellen wat dat met je groei doet.... ik schoot al snel naar een wat meer normaal gewicht van 80 kilo en mensen waren verbaasd hoe snel ik groeide. Op het moment zit ik op een gewicht van ongeveer 90/95 kilogram en een bf van ong 13/14 % Mijn krachtstats vind ik duz ook nog lang niet genoeg eigenlijk maar kwa spiermassa kom ik redelijk gemakkelijk aan. Kwa kracht is mijn doel dit jaar een deadlift van 200 te bereiken en een bank van 120. Ik wil kijken hoever/hoelang ik mijn lichaam kan opbouwen zonder steroiden, daarna ga ik misschien terug naar de oude sportschool waar de eigenaar me wil begeleiden om serieus te worden en echt te gaan beginnen en dan ga ik waarschijnlijk voor bb/ing wedstrijden trainen. Ik denk dat ik nog wel 2/3 jaar serieus vorderingen kan maken als naturel als ik dan besluit verder te gaan ga ik all the way om een groot 'massabeest' te worden.

Om het dus kort samen te vatten train ik nu ongeveer 2 jaar echt serieus dus goed eten hard trainen en rust, en ben sinds kort met wat powerliften begonnen. (heb nu 2 x Dan Alexander gedaan.)

Ik heb veel te danken aan deze sport (leefwijze) en ben altijd bereid dit te delen met anderen.
 
Mooi, helemaal bekeerd door de sport.
Hard trainen geeft een beter gevoel als blowen en zuipen bij elkaar.
Je was dus echt zwaar ecto of uitgemergeld voordat je begon.
Kan ik me bijna niet voorstellen, 60kg bij mijn lengte.
Toen ik uitgegroeid was tot 1,84 woog ik al 78kg, en ik vond me best smal toen.
 
haha sja niet echt ecto denk ik heb altijd wel een brede schouderbouw gehad maar had gewoon nog geen spieren. ben ook nogal laat met de pubertijd begonnen denk dat dat ook veel invloed heeft. Ben nu 22 maar nu begin ik pas fatsoenlijk borthaar te krijgen en krijg ik pas volle baardgroei!! gewoon vaag ben super ****ing laat maar ik hoop zo nog wel de voordelen hiervan te genieten met bbing.
 
kon nog niet fatsoenlijk trainen om twee redenen.

1 ik heb me weer in armworstelen laten verleiden en een blesure opgelopen aan de rechter biceps, dit is dus echt de laatste x geweest dat ik dit doe. Verder kon ik mijn gewrichten nog voelen van de deadlift van 200vrijdag.

Het is dus meer een soort herstel training geworden.

squat: voelde mijn knieen dus niet hoger gegaan.

opw.
12x60
10x80
10x80
10x80
10x80

goodmornings: voor herstel licht uitgevoerd.

20xstang(20)
20xstang
20xstang

calfraises:

15x30
10x50
10x60
10x60
10x60

en nog wat cardio gedaan.
 
Laatst bewerkt:
goed opgemerkt!!! oude gewoontes leer je snel af he:D zal het gelijk effe aanpassen
 
ben weer terug!!! en hoe...

ik zal het maar eerlijk opbichten ben weer gaan armpjedrukken en had weer last gekregen van mijn rechterbicep. Hierdoor heb ik vorige week niet fatsoenlijk kunnen trainen en besloot maar even een weekje niets te doen. van het weekend nog even afspraak gehad me de heer J. Walker. kortom ik was goed uitgerust voor vandaag en had er zin in....

bankdrukken: het voelde allemaal weer wat ongewennig desondanks toch prs.

opw.
6x60
6x70
2x90 wou eerst 5 gaan doen maar het goeie bankje was bezet en besloot toch gebruik te maken van het goeie bankje.
besloot voor herhalingen te gaan. Aangezien ik toch mijn biceps nog voel.
8x80
8x80 pr!
8x80 pr!




zittende pulley rows

15x40
8x60
8x70
8x70
richard deed effe een 280 deadlift:D dus ik werd helemaal wild dus 80 dan maar he
8x80 pr!! volgende x 2 setjes proberen

zittende dumbbellpress (schouders): heerlijk!!

opw.
8x20 wat ging dat gemakkelijk....
8x22 pr! ook al gem.
7x26 pr! **** net geen 8
7x26 pr! **** weer niet 8x

vanwege bicep maar optrekken en dips nog even overgeslagen maar donderdag kan het denk ik wel weer.
 
Overal pr's, netjes hoor!
Maar waar geen dips als je enigzins last hebt van je biceps???
 
Goeie training! Maar armpje drukken :rolleyes: kom op zeg!
 
dips voel en gebruik je blijkbaar meer je biceps als antagonist als ik zelf ook d8 heb het wel even gprobeert maar het voelde gewoon niet goed.
 
Nice al die pr's. Als ik dit zo lees ga ik me ook niet meer laten verlijden om armpje te drukken
 
Back
Naar boven