XXL Nutrition

trainings log niels (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Competitive Powerlifter


net zulke zware side raises als ik... WOW! U R the man...

denk datt je verkeerd hebt gelezen 10 kilo side rais is toch ver onder het gemiddelde hier d8 ik zo. Ik d8 wel altijd ik voer ze goed uit zonder de spanning van de spier af te halen dus echt bb style.Tis trouwens een oefening waarbij uitvoering veel verschil maakt zorg altijd dat ik me armen wel goed wijd hou en niet geheel laat zakken. maar respect trouwens voor je bank en squat ik hoop dat je de 300 bank haalt.

verder bedankt voor de kritiek adema en builder b. Ik denk dat jullie gelijk hebben dat ik de energie beter kan verdelen op de chins.
 
Nette prsses inderdaad, hoe lang hield je die laatste ongeveer vol?

?ik weet niet helemaal zeker wat je bedoelt..
hoe is de uitvoering?
( en is het press of curl?)
ik begrijp dit ook niet helemaal... gewoon een dumbbell press vanaf de oksel uitdrukken tot helemaal bovenaan en weer laten zakken heeft niets met een curl te maken toch?
 
Een vraag je van die side raises, laat je de dumbbells tot voor je heupen zakken of houd je ze naast je lichaam
 
naast mijn lichaam( lees niet laten rusten, spanning houden) omdat ik dan 1 de middelste kop beter isoleer (dit is de spier die voor breedte zorgt) en ik op deze manier spanning op de spier hou. Wel kan het zo zijn dat ik de laatste paar herhalingen in mijn 'topsetje' wel ietsjes smokkel om net die laatste 2/3 herhalingen te pakken dan laat ik hem voor de heup zakken. wanneer je de dummbbels voor je benen laat zakken zal je iets kracht uit je achterste schouderkop halen + dat je bovendien meer versnellingskracht kan opbouwen. Dit is ook 1 van de redenen dat ik bij schouders, bijv side rases niet naar gewicht kijk maar ze meer op gevoel een concentratie doe. ik heb in mijn logica voor massa meer profijt van een lichter gewicht die een enorme burn veroorzaakt en mijn schouders een pomp bezorgd als dat ik mijn ego train met een zwaar gewicht. Ook belangrijk bij dze oefening is ervoor te zorgen dat je je je ellebogen net iets hoger houd als je handen/ dummbells bij de beweging. Dit maakt de beweging zwaarder en groter. Als er 1 redeen is waarom ik hier een redelijk gewicht pak is omdat ik de oefening altijd technisch zo goed mogelijk heb geprobeert uit te voeren omdat de oefening erg moeilijk is goed uit te voeren. Elke x weer vereist deze oefeniong concentratie voor mij waardoorr ik ook vaak de lichte gewichten zoals ook 2/4 kilo gebruik om opdeze manier me uitsluitend op de oefening te concentreren en niet op het gewicht. Ik hoop dat je erwat aan hebt.
 
Uitvoering maakt idd heel veel uit bij sideraises.
Als ik ze zo heel strikt doe dan is dat met 14-16kg.
Maar als je over cheatstyle (voor de heupen beginnen, zo hard mogelijk omhoog slingeren) praat dan lukt dat ook nog wel met 28kg.
Ze hebben allebei hun effect denk ik en daarom doe ik ze in een traing beide combineren. (2setjes strikt en 2 setjes cheated).
 
helemaal mee eens powerblade
 
goeie training

bankdrukken

opw

10x60
8x70
8x80
6x85
6x85
6x85

schuin dumbbell drukken (incline dus )

20x10
24x10
28x8
28x8
28x8

pulley rows

15x40
8x80
8x80
8x80
8x80 pr

optrekken:

6xbw
6xbw
6xbw
6xbw


dips:

8xbw+16kg pr
8xbw+16kg pr
8xbw+16kg ..
8xbw+16kg..
 
Laatst bewerkt:
vanaf vandaag weer creatine gebruiken en wil beter op mijn eten gaan letten. Is nu voornamelijk op gevoel en ik moet veel meer eten. voornemens: Rijst mee naar school gaan nemen. meer eten en schoner eten geen boter meer op boterhammetjes enz.
 
goeie training, dikke dips.

In margarine ( denk toch dat je dat bedoelt ) zitten naar het schijnt bepaalde voedingsstoffen die je anders moelijk binnen krijgt

Is er bij jou een magnetron op school?
 
ja in de kantine geloof ik wel misschien mag ik die tgebruiken maar anders vreet ik het wel koud
 
eet nu maar 8 boterhammetjes en das gewoon veel te weinig al lijkt het voor me klasgenootjes veel:D
 
okay bedankt incline is dus schuin okay zal het inmme hasses prenten
 
Best een aardige training!
En vreten verdomme! Ik eet er 20 per dag.. Wel goed dat je rijst eet op school, allleen brood is nou ook weer niet je van het :D
 
20!!!! sjezus ik haal dat nooit
 
Zal ook eens rijst meedoen naar school, maat wat ga je er dan bij doen niels?

Lekkere training, heb ook zin om nog eens decline te doen, alleen hebben ze het bankje 3 maanden geleden weggedaan bij ons. Ik heb al veel gevraagd voor een nieuwe maarja tevergeefs.
 
ded.cop zei:
20!!!! sjezus ik haal dat nooit

20 haal je wel joh.. rustig opbouwen enzo..
ik ben alleen geen voorstander van alleen brood.. dus lekker voor je warme maaltijd tussen de middag gaan.. komt wel goed op die manier..

nette training trouwens.. mooie bench!
 
Werk aan je chins, fatass!
 
Adema heeft gesproken
__________________

adema baalt er gewoon van dathij niet zoveel spiermassa heeft:D

adema ik ben geen vetzak hoor gewoon 13/14% bij 95 kilogr. kheb gewoon aanleg om groot te worden:D trouwens ik vind het optrekken nog niet zo slecht hoor na 4x 80 kg. te hebben gerowed met de pulley. je zal zelf wel wat meer kunnen optrekken maarja met 70 kg. is dat ook wat gemakkelijker he!

dus sja adema je krijgt wat karma van me omdat ik je commentaar wel gewaagd en lekker voor zijn raap zegt. Trouwens deze zomer was ik toch niet van plan om op mijn t-shirt te gaan zetten hoevaak ik kan optrekken;)
 
Back
Naar boven