MuscleMeat

trainings log niels

Bezoekers in dit topic

nice training, die dips zijn freaky

dank je gozer! nu ben ik nog meer gemotiveerd ik beloof je komende week een pr van minstens 2 reps ik zal dan voor de 25 gaan!!!!

voor elke pagina van dit log tot zover een rep!!!
 
Laatst bewerkt:
gaat wel lekker he kerel!
 
jah wel een lekkere training kerel maar waarom geen gewicht op de dip
 
ded.cop zei:
dank je gozer! nu ben ik nog meer gemotiveerd ik beloof je komende week een pr van minstens 2 reps ik zal dan voor de 25 gaan!!!!

voor elke pagina van dit log tot zover een rep!!!
ok dan doe ik er voor elke 25 pagina's 1:D
 
jah wel een lekkere training kerel maar waarom geen gewicht op de dip


In mijn schema staat till failure dus dan doe ik dat. Waarom dit zou werken? Ik heb geen idee, maar het werkt toch..... al 5 reps vooruitgang in enkele weken. Als ik die 25 haal volgende week vind ik het prima. Verder heb ik weer spierpijn in mijn triceps geeft toch wel aan dat ik ze goed weet aan te spreken.
 
pr training

squat:

opw.

8x60
15x80
12x90
12x100 PR

hacksquat

12x60
10x60
10x70 pr

leggpress:

10x140
10x140
15x140 PR

legextension:

15x35 pr
12x40 pr
10x40 pr

stifflegged deadlifts: nu met straps

12x100
12x120
12x120 pr

calfraises:

12x3x60kg

donkey calf raises: een licht meisje 15x(moeilijk concentreren hoor!!) en nog eens 12 x +8x80 gewone calfraises.
 
nice PR op squat, 12 x 100 is mooi, ga je gewicht nog verhogen en bijv opwerken naar 12 x 110 of 120?

verder vraag ik me wel af waarom je ipv die machines niet gewoon wat meer squats maakt. Maar goed.... :D
 
een hoop pr's zeg, netjes hoor, praten we hier over een fullsquat?
 
ja ik maak ze heel diep ga door tot ik niet meer zakken kan en dan weer omhoog. Verder als parralel in elk geval.

@ builderb ja volgende week wil ik 105 10 reps gaan doen en dan gaan we weer gewoon door naar 12 reps en dan 110 enz. En die machines hebben wel een voordeel met bijv. een leg extension ben ik wel in staat mijn quadriceps extra hard aan te pakken. Maarja ik maak dan ook wel graag een combinatie van machines en losse gewichten. Verder kan ik er ook geen goed beeld vormen over het schema als ik vanalles zou veranderen. Dus voorals nog zie ik geen reden iets te veranderen. Na dit schema komen ook nog wel weer powerlift schema's dus dan maak ik jou ook weer blij:p
 
Laatst bewerkt:
whehe :D Zat je ook eigenlijk wel een beetje te zieken

Maar ga je gang, ik heb ook gezondigd, ik heb bicepscurls gedaan vandaag. 4 setjes :eek2:.... (toch is zondigen af en toe wel een beetje lekker, I admit)

succes! als je 10 x 150 squat zeur ik nooit meer :D
full.
 
10 x 150, dan zou ik idd ook maar niet meer zeuren.
 
Maar ga je gang, ik heb ook gezondigd, ik heb bicepscurls gedaan vandaag. 4 setjes .... (toch is zondigen af en toe wel een beetje lekker, I admit)

biceps curls??? ga je schamen...:p

100x extra opdrukken en 10 weesgegroetjes!!!!!:D
 
thanks wimmos.

vandaag:
stnd. dumbbelldrukken

15x20
10x22
8x22
10x22

lateral raises:
15x7
12x8
10x10
8x12

upright rows:

15x27
12x40 pr d8 dat ik 12x35 aan ut doen was ging al zo zwaar!!!later kwam ik daar pas achter.
10x45 ik haalde het met rust rust en nog eenx keertje rust.
4x50!!! toen kwam ik erachter dat ik 7,5 kg i.p.v. 5 kg had gebruikt op het begin. Viel me dat even mee!!!!

zittend roeien brede grip:

10x70
10x80pr
10x80pr

smalle grip

10x80pr
10x85pr
10x85pr
 
netjes hoor, en een mooie meevallen in de up rights!
 
nette training. leuke gewichten :) altijd mooi als je er stiekem meer gewicht op hebt zitten, psychologisch gaat t dan toch makkelijker omhoog:D
 
Leuke meevaller dat je ongemerkt toch wat meer kilo's pakt.
Wat die lb training aangaat.
Ga frontsquats doen als je je quadriceps wilt trainen.
Daar kan geen machine tegenop.
 
Back
Naar boven