XXL Nutrition

trainings log niels (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Leuk verhaal Niels :) "mn schoenen die vergeet ik nu altijd" ahaha!
 
:roflol:
Wat als die gozer door had gehad dat je een illegaal was?
Dag schoenen!
Was in mijn vroegere gym ook, dat je niet met singlet of tanktop mocht trainen.
Nu zouden ze waarschijnlijk al gaan klagen dat ik met mijn postuur met T-shirt aan de andere klanten afschrik. :D
 
nerdje vergeet die ze schoenen. ik was een keer in zon commercieele gym (voor de haarlemers life fit!) en daar werd ik weg gestuurd. ik bracht negatieve blikken enzo en me shirt was te bloot.Dat was helemaal lache ging ik db curls doen met de ene hoogste dumbels(24kg).Wel leuk verhaal zo maak je nog eens wat mee. heb je schoene n al terug


Daar waar ik mijn schoenen vergeet, vergeet jij zelf voordat je een populaire opmerking wil maken goed te lezen..... Wie is nu de nerd:D
Ik zal er voor jou nog even bijpakken wat ik heb getypt. voordat je weer ongefundeerde conclusies maakt.

. Ja hoor prettig weekend/


Wat als die gozer door had gehad dat je een illegaal was?
Dag schoenen!

Dan had ik nog wat meer spanning en sensatie beleeft en had ik een nog veel beter verhaal kunnen vertellen. want die schoenen had ik teruggekregen. No matter what...
Was in mijn vroegere gym ook, dat je niet met singlet of tanktop mocht trainen.
Nu zouden ze waarschijnlijk al gaan klagen dat ik met mijn postuur met T-shirt aan de andere klanten afschrik.

ja je bent een beest hoor:p opschepper!


Nog in de (gemengde) sauna geweest aldaar? Geweldig toen
En maar proberen je test-level laag te houden (wel gelukt overigens).
__________________

nee jammer dat ik me daar niet van bewust was. En nee mijn test levels kon ik niet laag houden. Wat een lekkere meiden daar. In van die heerlijk strakke legging broekjes. Heb dan bijna de neiging om ze effe lekker te 'spanken' op die strakke billetjes.....

Wat blijkt nou, die knakker aan de balie is een echte dbb-logvolger. En dan vooral van ene ded.cop omdat die altijd van die lekkere pompsetjes maakt. Ooit hoopt hij net zo'n vieze pomper te zijn als zijn grote, stille held. Ook deze avond leest ie gelijk bij thuiskomst het log.............

en dan denkt die gast hoe kom ik langs de beveiliging bij bodygym want daar weten ze hoe ze moeten trainen. En als die fitness kneuzen 1x in die logs van de jongens hier zouden kijken wisten ze wel dat ze vanalles verkeerd deden. Want dan zouden ze wel zien dat ze met hun stats eigenlijk gewoon hun bek dicht moeten houden. Ga zelf es aan de ijzers trekken voordat je onzin beweringen loopt te doen wordt ze dan verkocht.
 
hahah lief blijven he niels..:D wanneer komt het vervolg:D
 
Heerlijk dit !!
 
Haha Niels is los... Ole!
 
vrij asociale actie natuurlijk :D :D
 
vandaag: na enkele dagen rust(was denk ik erg goed voor de vooruitgang vet goeie training!

stnd. dumbbelldrukken

15x20 ging goed had over terwijl dat vorige x absoluut niet het geval was.
12x22 pr 2reps
10x22 pr 2reps
10x24 pr 2kg + 2 reps denk dat 26 er de volgende x inzit:) misschien wel 28:D

lateral raises:
15x7
12x8
10x10
8x12

upright rows:

15x27
12x35
10x40
8x45

zittend roeien brede grip: alle aparaten waren vervangen nu is alles panatta apparatuur wel een smith machine daar ben ik blij mee maar jammer genoeg is er nu nog maar 1 bankdruk bank dus dat word wat meer wachten in de toekomst + dat ik het even heb uitgeprobeert en het beviel me niks het nieuwe bankje. Misschien went het nog maar ik denk het niet. Ziet er leuk uit maar de balans is minder:( . Verder kan ik niet meer roeien met brede stang dat laat het apparaat niet toe. dus de rows deze x smal gedaan. gewicht komt ongeveer hetzelfde uit.

10x70
10x80
10x85
10x80
10x80
10x80
 
goede press kerel, is klote als ze verbouwen en dingen wegdoen, hebben ze bij mij ook gedaan
 
Mooie dumbbell presses!
Maar wat voor bankje heb je nu? Toch niet zo'n vieze zachte he? Zo een als wij ook hebben, van *kots* Technogym.
Wel jammer, jullie hebben verder een erg mooie sportschool daar hoor
 
Enkele dagen rust kan geen kwaad...

Hier maar weer een mooi voorbeeld! mooi PR op het DB drukken, Mooi volume op de bank ook...

Roeien.. kan toch ook met Olympische Stang of DB's ?

Bankje tja altijd ff wennen gaat je wel lukken hoor, maar als je vind dat hij minder stabiel is dan, zit er toch iets niet goed...

Succes ermee in ieder geval
 
pushdowns met touw:als superset met dumbbellcurls

push... 12x3x20kg

curls... 12x3x14kg

dippen till failure als superset met hamercurls:

dippen:
24xbw
18xbw
15xbw

hamercurls:
8x20kg
8x22kg pr
8x20kg pr

triceps strekken op schuine bank als superset met dumbbellcurls schuine bank:

10x2x35kg
10x1x40kg pr

curls: 8x3x14kg
 
altijd lekker een arm dag:D altijd goede dips in deze log
 
Pff mooie Supersets hoor!! mooie gewichten ook. Doe je niet zovaak Hammer Curls omdat je een PR haalt in je Superset!?
 
oh yeah!!

squat: zag er eerst een beetje tegenop maar dat was niet nodig:cool:

15x80
12x90
10x110 pr 5kg (laatste 3 waren echt op karakter kwam nog net boven)

legpress:

10x140
10x160
10x180

legextension:

15x50
12x55
10x55
8x60:eek:

sldl:

12x80
12x120
10x130 pr
12x120

leg curl:

15x50
12x55
10x55
8x55

calfraises:
12x70 3 setjes

donkey calfraises: met richard(100kg)

10x 3 setjes
 
mooi stldl. squats zie ik persoonlijk meer sets
 
Mooi een PR :D

maar je hoort je PR ook met veel pijn maar vooral moeite te halen :p anders heb je de trainingen ervoor niet goed je best gedaan ;)
 
Back
Naar boven