XXL Nutrition

trainings log niels

Bezoekers in dit topic

grote 3 op 1 dag heb ik ook gedaan en is idd ergg zwaar.grts
 
hoe gaat ie met de gewrichten? ken je alweer knallen?
 
hoe gaat ie met de gewrichten? ken je alweer knallen?

gaat goed tis nu dinsdag (morgen pas weer trainen)en voel me eigenlijk al weer fit genoeg voor een nieuwe zware sessie nergen last van zelfs niet spierpijn dit is een goed teken!! hoop dat ik nu begin te wennen aan de training.
 
vvandaag: gewichten wilden wel maar gewrichten waren toch nog wat gevoelig zal wel normaal zijn ik kreeg de gewichten er wel door omhoog...

squat:

5x100 7sets

deadlift 5x125 6sets

bankdrukken 6x70 8 sets ging soepel!
 
vind het een hele nette training, zeker als je nog wat last had.

Op hoeveel wil je uitkomen qua gewichten wanneer je klaar bent met dit schema?
 
max bank 120
max max squat 170
max deadl. 210

Dit zijn mijn doelen maar ik zie wel kan minder zijn en meer hou me er niet al te veel mee bezig ik doe gewoon het schema je lichaam doet toch nooit precies wat je zelf wil gewooon keihard trainen en ik zie wel wat er dan gebeurd. Ik ga de 200 grensmet deadlift zeker verbreken dat kan niet missen
 
weet nog niet helemaal zeker wat de training van vandaag zal brengen want ik heb mijn duim een beetje gekneusd(niet goed met een goeie gesloten vuist geslagen:D de klap kwam gelukkig desondanks nog wel goed over). Lastig met deadliften denk ik.
 
Zou mooi zijn joh, een 500 totaal! Maarre.. met wie heb je nu weer ruzie gehad ;)?
 
idd aggressieve kerel die niels :D

maar mooi doel voor dead
 
Hahhaa, tuig hier allemaal..

Lekkere doelen! Succes
 
roid rages bij niels:p
suc6 vandaag
 
Zou mooi zijn joh, een 500 totaal! Maarre.. met wie heb je nu weer ruzie gehad ?

:D een 3de klasser. Ik zal het wel even uitleggen. Vind het wel geinig om het terug te kunnen lezen.

We hadden gisteren een dagje uit met verschillende klassen. De trip ging naarDuitsland(skieen). Ik was de enige uit mijn klas die meeging en had ook niets meegenomen om te lezen ofzo dus ik dacht ik doe lekker even een dutje. Duurde niet lang of verschillende mensen kregen koekjes naar hun hoofd geslingerd je zag ook dat die mensen dit niet leuk vonden. Maar bij mij belande ook een koekje . Deze legde ik eventjes weg ik d8 die heb ik misschien nog nodig....en dit was het geval. Ik lag net weer lekker en toen viel er een snoepje in mijn schoot. Dus ik stond op en zei: Als je zo stoer bent om snoepjes te gooien moet je nu ook de ballen hebben om te zeggen wie gooid, want dan ram ik dat snoepje achter in je strot. Vervolgens wezen twee mensen die grootste en lelijkste persoon in de bus aan. Ik pakte mijn koekje liep rustig naar hem toe maakte een gebaar (was jij dat) hij knikte instemmend, vervolgens heb ik keihard dat koekje wat ik nog had op zijn hoofd kapot geslagen en dat vond hij niet leuk.... ik moest even zijn maatje verschillende keren in de stoel terug duwen maar d8 dat er verder niets meer zou gebeuren en liep terug en ben weer een dutje gaan doen. Het volgende moment krijg ik een klap op mijn kaak en wordt wakker. toen was ik natuurlijk behoorlijk kwaad dus ik gaf een kopstoot en deelde nog een paar vuistslagen uit hierbij heb ik een beetje mijn duim bezeerd. Verder is het hierbij gebleven ik d8 dat het in de rookpauze vechten geblazen zou worden omdat hij zijn maatjes aan zijn zeide had en ik alleen was maar wel even een frisse neus wou halen. maar het is er niet van gekomen. Denk dat ik misschien ook wel iets minder had kunnen reageren maar goed ik zei iets in een opwelling en ik ben niet de persoon die niet doet wat hij zegt. Dus ik moest wel even wat doen natuurlijk, en daarnaast was het toch saai in de bus. Verder ben ik de laatste persoon waar je geen geintje mee uit kan halen ik houdt ook van lol maar ik kende deze gast geeneens en dan behandeld hij mensen op zo'n rot manier door eten naar hun te gooien. IK houd er niet van om als een hond behandeld te worden, want zo voelde ik me en als ik dan denk dat ik de persoon aankan dan heeft hij het gewoon bij de verkeerde gedaan. Als hij me ooit nog 1 x probeert te dissen dan eet ik hem letterlijk op en ga ik door totdat die ander knockout is of ik. want ik heb wel gemerk omdatt hij slaat als een ander slaapt dat hij geen respect kent dus de volgende keer ga ik door en zal geen technieken schuwen om te gebruiken. Ik laat iedereen met rust en leg mensen geen dingen in de weg, maar dit moeten ze niet bij mij willen doen. want ik ben niet de persoon die zich omdraaid en zich overgeeft. En als dat al wel is dan is het omdat het een mega monster is waar ik zowiezo klappen van krijg op dat moment, en beter een ander tijdstip kan afwachten om diegene terug te pakken(bijv over twee jaar als ik voor het eerst ga kuren:D ).

verder sla ik de training zowiezo even over vandaag want ik heb behoorlijk wat gesport de laatste 2 dagen en voelde vandaag de kieen een klein beetje met voetbal dus doe het effe rustig aan maandag knallen met de opvolgende week van het schema. valt me trouwens op dat ik geen of nog nauwelijksspierpijn heb van de trainingen dus das mooi. Herstel is verbeterd!

haha
roid rages bij niels
suc6 vandaag

haha bedankt bro, valt mee hoor ben ook geen agressief persoon van nature. alleen deze meneer dacht misschien dat hij mij en anderen ongestraft kan proberen te domineren.
 
Laatst bewerkt:
leuk om te lezen, koekjes gooien vind ik niet erg. Maar in je gezicht slaan terwijl je slaapt is minder natuurlijk. Hoe was het skieën? :D
 
skieen was mooi wel wat minder spannend als de busreis:p
 
GLUCOSAMINE gevreten dit weekend dast helpt goed geloof ik!

geen last meer van gewrichten voelde goed allemaal

squat:

5x105 6sets

deadlift:

5x130 6sets

bank:

6x70 8 sets konden er ook 9 zijn boeie ook!
 
nice :D

hehe setjes tellen is gaar werk he?
 
lekkere training.

Mooi verhaal ook:D
 
jaja ook goed bezig Dude!!

Waar heb je je Glucosamine vandaan?
 
Back
Naar boven