XXL Nutrition

trainings log niels

Bezoekers in dit topic

biceps even met ´grote´ jongens meegetrained stonden wel aan beetje verbaast te kijken toen ik met 55 kilo curlde :D
 
heb ik nog een vraagje he jongens. Regelmatig spreek ik met een paar van die massabeesten bij mij op de gym maar ook de kleinere jongens en allemaal snappen ze er geen bal van wat ik doe. Dan krijg je zoiets van om sterker te worden met banken moet je triceps trainen en niet zo trainen als jij doet dan komt er nota bene de eigenaar die in mijn (optiek er ook geen snars verstand van heeft behalve van de pillen pot, en voeding) die vertelt weer dat met kleine stapjes gewicht verhogen geen zin heeft. Ik ben geloof ik zon beetje de enige die op massa traint met powerliften. deadliften zie ik niemand doen behalve ik en richard zelf squatten zie ik weinig. Valt dit jullie ook veel op in de sportschool waar jullie trainen of doet daar iedereen (en met name de bbers) wel hun deads en squats?
Trouwens volgens mij zijn Richard en ik zon beetje 1 van de weinigen die zonder steroiden enorm groeien. Ik denk met name juist door deze goeie zware training.
 
IS wel overal zo denk ik, met paar uitzonderingen. Bij ons is het zo alleszins (voor zover er grote gasten rondlopen :D)
 
Ja bij zie je ze ook bijna nooit de SQ en DL doen. En al doen ze de SQ dan doen ze quarter squats:D
 
En al doen ze de SQ dan doen ze quarter squats
:D dat doen ze bij ons ook.

vandaag:

deadlift: lightweight baby!

110x5
110x5
110x5
110x5
110x5
110x5
110x5
110x5

militarypress: nothing to it

50x6 en hier ook weer 8 setjes
 
@ ded.cop
BuilderB traint ook in enschede, volgens mij ook waar jij traint, maar weet 't niet zeker.
En over een week train ik ook weer in enschede, ik zit op de UT, train daar in het sportcentrum, maar is sowieso m'n laatste jaar daar. Maximale stangbelasting, 120 kg, tsssssss...
Maar lijkt me iig leuk een keertje samen te trainen!
 
ded.cop zei:
kan ik op de UT gratis een x meetrainen?
Afgelopen jaar kon je zo via de zij-ingang binnenglippen. Weet niet hoe het er nu is, er is net een verbouwing geweest en het is nog niet los.
Dus ik weet niet hoe de situatie er nu is.. Maar valt vast wel wat te regelen :)
 
Maar valt vast wel wat te regelen
__________________

mooi... heb wel een pasje van de UT dan kan ik goedkoop meeeten voor 3.60 eurie daar bij bastion :D Misschien dat die werkt bij jullie zeg ik dat ik net ben begonnen te studeren daaro.


vandaag:

squat: 95x5( 8setjes) ging lekker!


bank: 70x6( 8setjes)
 
vrijdag 26/12

lichte herstel training.




vandaag:

squat 100x5 en 8 setjes


bank 70x6 en 8 setjes
 
hehe op die lichte herstel training zou ik dus wel boven mn kont af zijn gebroken :D
 
sodeju!!!!!! ik d8 dat creatine niet bij mij aansloeg!!!!!!! (gisteren mee begonnen.)

deadlift: voelde aan als 60 kg

110x5 en 8 setjes


militarypress: ging ook al ****ing lekker!

50x6
50x6
60x3 kon het niet laten trainde met een beest van een kerel die 10x100kg barbelrows deed. Dus ik werd helemaal wild van al dat gewicht.
50x6
50x6
50x6
50x6
50x6


had me daar een pomp!!!
 
Vet!!:thumbs:

maar hoeveel deed je nou op de DL? Of was het daadwerkelijk 60kg die ook aanvoelde als 60kg:D
 
(Soulfly) zei:
Vet!!:thumbs:

maar hoeveel deed je nou op de DL? Of was het daadwerkelijk 60kg die ook aanvoelde als 60kg:D
Hahahhaha!
Nette training Niels!
 
bedankt! ja gewoon setjes met 110 kilo maar het voelde gewoon super licht vloog gewoon omhoog alsof het 60 kilo was.
 
oja staat eronder ik las erover heen:P
 
squat: vond het zwaar vandaag misschien het `klote weer´..

100 x5 8 setjes


BANK GING IETS BETER

70x6 8 setjes
lekkere pomp weer dat wel :D
 
Die bank gaat wel goed, ik weet niet of ik dat wel 8 sets zou vol houden:)
 
Back
Naar boven