AndroidHealthClinic

trainings log niels (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

lekkere avatar fitie!

training van vandaag: lekkere training geen blackouts vandaag!

pulldowns voor

15x60kg
12x65kg
10x70
8x80

pulldowns achter:

12x50
12x60
12x60
12x60

roeien

10x80
10x80
10x85
10x85 pr


schouders:

voorover gebogen zijwaartsheffen:

12x4kg
20x5kg pr ging super soepel met stricte techniek

lateral raises:

10x10
10x12

voorwaards heffen:

10x10
10x12 pr
 
lekkere avatar fitie!
thx :D , ze zij idd lekkerder :lick:
ded.cop zei:
training van vandaag: lekkere training geen blackouts vandaag!

pulldowns voor

15x60kg
12x65kg
10x70
8x80

pulldowns achter:

12x50
12x60
12x60
12x60

roeien

10x80
10x80
10x85
10x85 pr


schouders:

voorover gebogen zijwaartsheffen:

12x4kg
20x5kg pr ging super soepel met stricte techniek

lateral raises:

10x10
10x12

voorwaards heffen:

10x10
10x12 pr
nice training; goede row
 
mooie training. je rug is wel een stuk sterker dan je schouders he??? of zie ik dat helemaal verkeerd. gaat allemaal lekker in deze log.

he niels wanneer ga jij ladder dips doen:p ladder beginnen bij 12 ofzo:D dan pas ben je een dip freak..
 
@ PUNANI ik heb denk ik relatief gezien idd een sterkere rug.

Verder ben er een weekje uit geweest heb even wat rust genomen en denk dat dit ook wel goed heeft gedaan voor mijn lichaam want ik merk dat ik een verhoogd libido heb de laaste tijd en veel eet.

Deze week ga ik beginnen met het 3x3 schema (een powerlift schema dus). Ik zal me morgen even wegen op de sportschool (heb zelf geen weegschaal). En ik hou de trainingen resultaten weer hier bij. Wish me luck!

ohja dit wordt mijn training morgen. moet makkelijk te doen zijn denk ik al ben ik wel benieuwd hoe de deadlift aanvoelt nu al een tijdje niet meer gedaan behalve de stifflegged dan.

1 Mon/Wed/Fri Bench 6 to 8 6reps 68
Mon/Wed/Fri Squat 5 to 8 5reps 98
Mon/Wed/Fri Deadlift 5 to 8 5reps 122
 
Dude, veel succes ermee!! met je 3x3=9 schema,
Qua gewichten die we op de training gebruiken zitten we ongeveer gelijk zie ik. (DL & SQ)
 
Qua gewichten die we op de training gebruiken zitten we ongeveer gelijk zie ik. (DL & SQ)

wat is je top dan met die twee?

de training van vandaag....

was zwaarder als verwacht maar ik heb hem gehaald was wel weer wennen. Ik heb een goed gevoel bij dit trainingsschema.

squat: had mijn nikies meegenomen shit niet lekker om mee te squatten. Maargoed helft van de stejes op blote voeten gedaan. beviel goed:D
Techniek is weer wennen sta niet altijd even stabiel.

6 setjes gedaan

5x100 98afgerond
5x100
5x100
5x100
5x100
5x100

bench: Ik heb geproibeerd een goeie powerlift techniek aan te nemen ging het ene setje beter als het andere. Ik moet beter mijn rug gebruiken ik vergeet steeds mijn rug samen te knijpen en te gebruiken in de lift. Ik weet zeker dat ik hier profijt van zal hebben als ik me de juiste techniek aanleer. Ik pak de stang nu iets breder en probeer mijn 'elbows in' te houden nu vaak vergeet ik dan weer goeie spanning op mijn benen te houden... verrek tis nog behoorlijk wat om dit allemaal samen en goed gecoordineerd te doen. ik heb in elk geval lekker 4 weken de tijd om aan die techniek te werken.

Vond het banken behoorlijk pittig terwijl het maar 70 kg was, dit kan natuurlijk aan de nieuwe techniek liggen. Ik merk nu wel dat ik meer mijn rug borst en triceps gebruik als voorheen en minder mijn schouder. Dit is denk ik een goed teken en als ik consistent hierin blijf denk ik dat wanneer ik hieraan gewent ben mijn bank omhoog zal gaan.

8setjes 68 afgerond naar 70

6x70 8 setjes

deadlift: Dit was nogal in de benen te voelen aangezien ik al spierpijn voelde opkomen in de benen:D

6 setjes gedaan 5x120 kg
 
Nice training niels, een hele overschakeling van schema zo te zien. hoe is het vorige schema je dan uiteindelijk bevallen?
 
netjes is denk wel ff wennen aangezien je de hele tijd hoog in de reps heb gezeten.grts
 
Jaja goed te zien dat je nog steeds hard traint! :thumbs:
 
ziet er goed uit ga zo door
 
En:

IS IT GOOD TO BE BACK , in de lagere reps :)
 
binnenkort foto's

vadaag met enorme spierpijn getrained ging beter als verwacht, ging zelf erg goed!! Ik had iemand meegenomen en heb wat foto en beeldmateriaal van mijn training / fysiek gemaakt. Aan het trainingsmateriaal kan ik duidelijk zien dat ik techniek kan verbeteren. de foto's van mijn fysiek ben ik erg tevreden over, mijn rugpose schrok ik zelfs best wel een beetje van:eek: (positief dan he). bovenbenen zit ook al flink wat massa traps mag nog veel meer vind ik kuiten en sja de armen kunnen me toch niet groot genoeg zijn maar okay. Ik zal binnenkort de foto's en film hier posten.

squat:

5x100x6setjes

deadlift:

5x120x6setjes

bank:
6x70x8setjes
 
Mooi!! ben benieuwd! Lijkt haast wel 3x3 joh, die training :D
 
foto's

latspread!

[afbeelding niet meer beschikbaar]

most angry!:D
[afbeelding niet meer beschikbaar]


[afbeelding niet meer beschikbaar]

dubbele biceps (biceps komen niet goed uit had ellebogen hoger moeten houden)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
de filmpjes moeten nog even w88
 
gevaarlijk hoor :D :cool:
nee, goede foto's!
 
Goede fysiek niels, goed wijd en ook buffe schouders zo te zien
 
Ziet er heel goed uit! Op die laatste foto lijkt het een beetje alsof je hele lange armen hebt :P zal wel niet het geval zijn.

goeie rug!
 
Back
Naar boven