XXL Nutrition

trainings log niels (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ziet er erg netjes uit. armen ogen wel wat minder dan bv je rug en schouders. wat meten ze.dacht te van jouw te horen dat schouders zwak waren??? vind ik duidelijk NIET. ga zo door.grts
 
zwak in kracht vind ik. verder sja me bicep vind ik idd. minder goed uitkomen had in de foto de armen ook in een iets andere hoek moeten houden.(kan niet zeggen dat me armen echt achterlopen) heb ze altijd wel in verhuoding gezien zeg maar. me rechterarm meet geloof ik al 41,5 cm dik koud. Of 40,5 weet ik niet helemaal zeker meer maar het is een 40tiger:cool: . en Kwa massa ben ik idd wel tevreden over schouders het voordeel wat ikzelf heb is dat ik een brede schouderbouw heb en daardoor lijk je altijd aanzienlijk groter. Denk dat ik me voorste schouderkop nog wel wat sterker en groter kan maken door het verbeteren van de techniek bij bankdrukken.

bedankt alvast voor een hoop reakties tis toch mooi om ieders mening te horen
 
training vandaag ging lekker had veel energie en nog veel adrenaline van andere zaken. Dit gooide ik lekker in de training.

squat: ging lekker voelde soepel had meer vertrouwen

5x100 8setjes

deadlift: lekker

5x120 8setjes

bank: moet erg wennen aan juiste techniek blijven concentreren!

6x70 8setjes
 
netjes zeg, hoe is jen borst eigenlijk?
vind ik eigenlijk mijn slechtste spiergroep maar. De volgende x doe ik er ook nog wel een goeie pose bij waarbij borst goed te zien is. Ik ben dan benieuwd of jullie zien wat ik bedoel, weet ik ook of het erg opvalt.
 
vandaag:

squat: voelde mijn gewrichten

5x100 8 setjes

deadlift: voelde mijn gewrichten

5x125 6 setjes

bankdrukken: ging gemakkelijk en soepel

6x70 8setjes
 
wat bedoelde je met: voelde mijn gewrichten.

pijn?
 
Deadlift toch wat zwaarder gepakt dan vorige keer:D
Volg je 3x3?
 
die bench is ook wel laag ingezet.grts
 
wat bedoelde je met: voelde mijn gewrichten.

gewoon wat ik zeg normaal voel ik alleen mijn spieren nu mijn gewrichten voelde wat pijn wel gewoon doorheen getrained maar voled eiets anders als alleen spieren. Dus dat je als het ware diepe pijn voelt ook als je deadlift en je je knieen en heupen bewust voelt, normaal voel ik hier geen pijn. Iemand tips heeft iedreen dit van tijd tot tijd en blijf je dan met dezelfde intensiteit trainen?

Ga je geen extra oef. bij doen?.

voorlopig nog niet misschien wat biceps curls maar voor nu vind ik het nog zwaar genoeg, en heb bijv gisteren ook weer fanatiek basketbal gespeeld en een krav maga opwarming gehad van een vechtspoerter met opdrukken voel me behoorlijk kapot vandaag zie wel hoever we vandaag komen.

Deadlift toch wat zwaarder gepakt dan vorige keer
Volg je 3x3?
__________________

ja klopt 3x3 de rest had ik vorige week naar boven afgerond en hoefde dus deze week niet te verhogen.


die bench is ook wel laag ingezet.grts

ik weet niet wat je hier bedoelt, 70kg is niet zoveel nee, ik heb ook nog bank waar ik trots op ben maar okay, ik heb 110 als max genomen in dit schema 100 al wel eens gedrukt en dat ging toen erg soepel heb toen alleen geen reps gedaan maar denk dat ik er uitgerust wel 3 kan doen. Maarja mijn bank vind ik eigenlijk ook waardeloos ik hoop het wat op te kunnen krikken met dit schema , moet ook aaan mijn techniek werken. (bank vind ik toto nu toe nog wel het best vol te houden btw)
 
Laatst bewerkt:
niels niet zo bedoelt. ik zag je fotos en verwachten dat je max bank stuk hoger zou liggen.gewoon voor gaan dan komt het goed
 
kwam er vandaag achter dat we ook nog een fitnesszaal hebben op school:D
Geen fatsoenlijk squatrek jammer genoeg. Maar wel kunnen deadliften en banken. Ik heb mijn training vandaag in 2 sessies opgedeeld.

1ste sessie:

effe voor de gein 2x70 ohp viel me niet tegen.

met wat squatten opgewarmd en daarna deadlift:

5x130 8setjes
even 8 chins tussendoor gedaan.

bank:

6x70 8setjes


2de sessie:

squat:

5x100 6 setjes

biceps curls

hammercurls 8x20 2 sets

'21'gen 3 setjes


rotator cuff oefeningetjes met 5kg

ohja gisteren de extreme benchpress workout van jarry jordanis ofzo even bekeken lijkt me een goed idee om mijn bank eens nar fatsoenlijke respectabele gewichten te brengen. ga ik na dit schema doen.
 
netjes niels, kan je dat schema eens posten(ik sta open voor alles :D)
 
netjes niels, kan je dat schema eens posten(ik sta open voor alles )
__________________

http://forum.dutchbodybuilding.com/showthread.php?t=39453


deze week doe ik nogmaal vorige week over omdat ik wat last had van mijn gewrichten vorige week tijdens het trainen. Hierdoor heb ik de woensdag gemist.

vandaag:

begonnen met bank squat was bezet.

6x70 8 sets

squat:

5x100 7sets

deadlift:

5x125 5sets
 
voor de deadlift wat weinig setjes, uitgeput zeker:D lekkere training hoor. bevalt 3x3 je een beetje, of vindt je t erg saai?
 
saai is niet het goeie woord doe ik het ook nog te kort voor denk ik3x3 bevalt me zeer goed, denk dat als het schema begint te werken het ook echt werkt! voorals nog vind ik het behoorlijk zwaar de grote 3 op 1 dag!
 
die joopie geeft daar goede tips :D, lijkt wel leuk om eens te doen
de grote 3 op 1 dag met behoorlijk volume, is idd vermoeiend :D
 
Back
Naar boven