XXL Nutrition

trainings log niels (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

dikke incline db press!
 
godver!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! vandaag sprintjes getrokken op school was in wedstrijd verband dus tja dan wil je winnen he.

maar ik heb dus een spiertje verrekt bij de laatste sprint die ik trok.

Ik heb natuurlijk wel de eer hoog gehouden en alle sprints incl. de laatste sprint gewonnen. Hoezo zijn bbers log.

maargoed heb niu wel behoorlijk wat pijn bij het lopen duz waarschijnlijk zal ik weer wat rust moeten nemen moet maar even kijken of ik deze week de benen/rug kan trainen anders doe ik wel alleen bovenlichaam denk ik.
 
Hm, dat is vervelend joh.
Hopelijk is het niet ernstig!

Wel gaaf trouwens dat je de sprints hebt gewonnen ;)
 
Hopelijk is het niet ernstig!

Wel gaaf trouwens dat je de sprints hebt gewonnen

Ik hoop het ook niet heb behoorlijk wat pijn bij het lopen. ach we zien eerst morgen weleens hoe het voelt een nacht rust kan soms veel doen, als het minder is dan gaat het vanzelf wel weer over denk ik.

weet iemand trouwens waarom ik geen tekens smilie,s etc. kan gebruiken?
 
Ik had laatst ook wat gesprint. Ik wou op die manier wat extra conditie krijgen. Maar ik krijg steeds overal last van:(
 
Ik kan zelf ook voor geen meter rennen, krijg last van me enkels. Verrek direct 1 of ander klein rotspiertje
Lekker zielig zooitje bij elkaar hiero :P


Smilies doen het niet? Zie je de plaatjes niet in de uitgebreide editor, of werken ze ook niet als je een gewone toetsencombinatie uitvoert?
 
neeej ik ben niet zwakjes ofzo maar geen warming up en ik moest en zou het winnen he en we moesten zonder warmingup ofwat ineens alles geven tja das eigenlijk niet goed. maarja het was een programma van een klasgenootje die gaf deze gymles aan ons (we moeten om de beurt gym lessen in elkaar zetten/lesgeven). Verder heb ik eigenlijk nooit wat maar nu komt ineens alles bij elkaar zo lijkt het. Murphy zal me eindelijk gevonden hebben
 
Klote voor je man!
Zou het maar even iets rustiger aan doen... Succes ermee!!
 
Van die spontane wedstrijdjes is nooit goed, of het nu sprintjes of armpje drukken is, ze verkloten je training.
 
Van die spontane wedstrijdjes is nooit goed, of het nu sprintjes of armpje drukken is, ze verkloten je training.

KLOPT! armpje drukken deed ik ook toen ik last begin te krijgen van me biceps.

Vandaag>even op gevoel op de pomp getraint, beetje lui vandaag 10 herh en dan 2a3 herh gapen ohja ik moet nog setje doen.

deadliften

60x12
100x8
120x8 sumo
120x8 sumo
120x8 sumo

ohp. 20x12
40x8
50x6
50x6
40x8

lateral raises

6x10
6x10
6x10
6x10

shrugs met dumbbell

30x12
30x12
32x12


triceps/shrugs met halter

10x12 110x6
10x12 110x6
15x8 110x6
15x8 110x6
15x8
 
Training valt nog mee toch?

Btw, jij mag dan straks ook de gymles samenstellen? :evil2: :grinny:
 
Btw, jij mag dan straks ook de gymles samenstellen?

haha ja heb je nog leuke afbeul ideeen?

kheb alleen geen gewichten enzo tot me beschikking ik denk dat ik worstelen ga geven ofzo.
 
lekker getraint

warming up.stepapp.

bankdrukken

12x50
8x60
8x80
6x80
6x80


flyes

12x10
12x10
12x10
12x10

triceps extensions/ tate press

15x12 12x6
15x8 12x6
15x8 12x6
15x8 12x6
10x10

en toen had niels een heerlijke pomp
 
Laatst bewerkt:
Ben je nou trouwens met BB of PL bezig? (serieus bedoeld)
 
ik denk dat die spontane wedstrijdjes best goed kunnen zijn. Maar ja, jij wil alles winnen :D

gefeliciteerd iig ;)
 
ik denk dat die spontane wedstrijdjes best goed kunnen zijn. Maar ja, jij wil alles winnen

gefeliciteerd iig

ja dank je jep ik wou even laten zien hoe snel ik nog kan zijn

ja ben weer met bb bezig heb ook wel gezegd dat ik in eerste instantie voor bb train maar af en toe een kracht schematje heeft veel voordelen voor bbing in mijn ervaring en logica. Verder is er nog genoeg voor mij om uit te proberen in bb. Ik ben denk ik toch meer een bber in me ziel, die pomp is gewoon te lekker. Maarja ik vind het ook geweldig om een extreem gewicht te deadliften dus ik wil nog wel 200 kilo deadlift dit jaar. (hangt de stang tenminste een beetje krom).
 
mooie training

bankdrukken: ging lekker!

12x40
8x60
6x80
6x80
6x80
6x80

squatten: (sumo) ging lekker techniek liep ineenx weer goed omhoog kijken helpt, niet kijken naar het gewicht!

60x8
90x6
90x6
90x6
90x6
90x6
90x6


met chinnen begonnen:

9her.
6
6

4x smal chinnen

toen nog even een power oefening gedaanmet richard
weet even niet meer hoe de oefening heet maar het was even wennen aan gewicht dus gewicht uit het rek tillen even meelopen en weer terug. Het ging lekker in elk geval volgens richard

120x1
150x1
180x1
200x1
210x1
220x1
230 alleen uit de steunen gehaald
 
Laatst bewerkt:
Rack outs waar je 240kg hebt gehaald!!! Wel even leuk om te vermelden
 
Back
Naar boven