Fitness Seller

trainings log niels (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

PHP:
20xbw dippen is net kerel !!!

dankje vond ik stiekem ook al:D
 
De motivatie is weer helemaal terug he Niels!
Goed man!

Zo'n meet geeft je toch altijd weer goede motivatie he!

Ik ben vandaag in de volume fase van Dan Alexander hard met de DL techniek aan de slag gegaan.. en het voelde beter en de techniek was ook veeel beter door je tips!
Thanx man!
 
zeker nette dips ja!
 
dippen is dat tussen 2bankjes? of "normale" dips. mooie training maar waarom doe je geen small bankdrukken voor triceps?
 
Zo'n meet geeft je toch altijd weer goede motivatie he!

Ik ben vandaag in de volume fase van Dan Alexander hard met de DL techniek aan de slag gegaan.. en het voelde beter en de techniek was ook veeel beter door je tips!
Thanx man!
[/QUOTE]
Die is idd. weer helemaal terug. Graag gedaan, mooi te horen dat het goed gaat met die deadlift:thumbs: Deadlift is een oefening waar ik me altijd op verheug!!

dippen is dat tussen 2bankjes? of "normale" dips. mooie training maar waarom doe je geen small bankdrukken voor triceps?

Ik probeer me zoveel mogelijk aan het schema te houden verder vind ik smalbankdrukken naast dippen gewoon beide zeer goeie oefeningen en wissel graag af. Alleen lijkt het me verstandig zoals ook monsterstrength al eerder aangaf me lichaam ook eens te laten wennen aan een schema. Het zijn de echte en diepe dips zonder bankje enkel tweehandvaten heb zelfs anderen gevraagd op techniek te letten. Verder Kan ik duidelijk aan mij triceps merken dat ik ze elke training een goeie opdonder geef maar dat ze zich wel sneller en beter aanpassen als vorige trainingen het gaat goed bij deze oefeningen dus waarom dan gaan veranderen...

bedankt voor de reakties
 
1,5 uur benen rammen

had nog spierpijn van rugby maar het viel me alles mee!!
opw.

15x60
15x80
12x90 pff verloor effe spanning mijn bips raakte de vloer maar ik kwam weer ophoog:D
10x100 hijg hijg :eek: 2 x eve rust genomen in het setje.

hacksquats:

12x60
10x60
8x70 pr 5kg

legpress:

10x140
10x140
10x140 pr. 2reps

leg extension:
15x25
12x30
10x40

stiffflegged deadlifts: verloor mijn grip erg klote!!

12x100
7x120 verloor grip w88 en weer 5 reps
10x120 liet de baar net niet op de grond donderen:D

leg curls:

10x30
10x40
10x40

calf raises:
12x60x 3 sets

donkey calfraises:

10xpersx3 sets
 
zow, pittige been training. netjes hoor!
 
nu al? Oooh, heb ik medelijden met jou morgen middag :D
Naja, k ga waarschijnlijk hetzelfde ondergaan. No problem :)
 
tja machines he :D

maar verder: nette training, voor wat je wil een goed volume. Maar die 10x100 squat had je toch wel vaker gedaan?
 
Niet op machines trainen he, er mag maar een machine zijn in je training zijn, en dat ben jijzelf!
Maar verder....
Best aardig :p
 
Niet op machines trainen he, er mag maar een machine zijn in je training zijn, en dat ben jijzelf!
Maar verder....
Best aardig

haha jullie slaan ook wel helemaal door hoor weet niet of ik dit nou als extreem rechts of links moet zien haha. Weet je wat ik daag je uit om precies hetzelfde te doen met precies hetzelfde aantal reps en zeg me dan nog eens wat je er van vind.

Maar die 10x100 squat had je toch wel vaker gedaan?
en ja die 10 x100 squat heb ik idd wel eerder gedaan(anders had er wel pr gestaan he) maar moet ook zeggen dat de allereerste x dat ik dit deed (15 12 10) reps ik ook helemaal kapot was(net haalde). tja geloof 2 x gedaan en toen 2 weken rust dus als je dan weer begint dan is het toch weel weer even wennen he! kheb nu nog steeds enorme spierpijn en zelfs lopen of simpelweg uit de stoel komen doet me pijn hehe.
 
Nette Legpress mooi PR
 
Nette Legpress mooi PR.
dank je!

vandaag: ging goed!

pulldowns voor:

15x50kg
12x60kg te licht
10x70 pr
8x80 pr

pulldowns achter:

12x50 te licht
12x60 moet ook zwaarder kunnen maar wel prs.
12x60
12x60

roeien met brede grip(pulley row):snap niet dat ik vorige x dit allemaal zwaar vond. volgende x overal meer gewicht weer

10x50 voelde licht
10x60 pr. 10kg thats it!
10x60 pr
10x60 pr


schouders:

voorover gebogen zijwaartsheffen:

12x3kg
12x4kg pr. 1kg meer

lateral raises:

10x10 pr.3kg
10x10 met ietsjes cheaten

voorwaards heffen:

10x10 ook 3kg meer
10x10

rug ging redelijk gemakkelijk.
 
waarom doe je alleen maar raises voor schouders?
 
Back
Naar boven