Fitness Seller

Trainings log

Bezoekers in dit topic

Volgens het schema moest ik 3x3 tekken. Maar ik had niet goed gekeken dus had ik 3x5 gedaan. Dat voelde heel zwaar aan maar toen ik klaar was begreep ik waarom het zo zwaar was.

goed zo! blijf bij je plan (zo zie je maar weer dat er over nagedacht is) :D

---------- Toegevoegd om 11:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:31 ----------

als die dikke een x ziek is doet ie weer veelste veel herhalingen ;)
STERK WEER MR. DEADLIFT

ja, hij denkt dat hij daar sterk van wordt :eek:
 
we zien wel waar het schip strand
 
we zien wel waar het schip strand

volgens mijn hoort een schip te varen of voor anker te liggen.
Het zou zonde zijn als jouw schip zou standen :rolleyes:
 
[/COLOR]

ja, hij denkt dat hij daar sterk van wordt :eek:[/QUOTE]

En ik denk dat ik nog gelijk ga krijgen ook whaha
 
En ik denk dat ik nog gelijk ga krijgen ook whaha

haha, sterker word jij zeker, de vraag is: komt het er uit op de wedstrijd of verschijn (te) moe aan de start ;)
 
haha, sterker word jij zeker, de vraag is: komt het er uit op de wedstrijd of verschijn (te) moe aan de start ;)

Wie weet maar heb energie voor 10. De tijd zal het leren Wim.
 
Hallo, ik ben hier doorverwezen door WimWam. :)
Ik ben een ambitieuze powerlifter/strongman en wil in beide graag serieus verder gaan. Voor ondersteuning en een beetje coaching zei WimWam dat ik het beste contact met jullie (Wes & Cees) kon opnemen? :)
 
Hallo, ik ben hier doorverwezen door WimWam. :)
Ik ben een ambitieuze powerlifter/strongman en wil in beide graag serieus verder gaan. Voor ondersteuning en een beetje coaching zei WimWam dat ik het beste contact met jullie (Wes & Cees) kon opnemen? :)

Ja dat is goed als je vragen heb kan je ons altijd mailen. Want wij doen zelf ook powerliften en sterkste man gecombineerd.
De trainingen zijn wel heel zwaar niet zo zeer kwa gewicht maar door volume.

Als je zelf ook een log heb hier dan kunnen we dat in de gaten houden en miss wat tips geven. Al moet ik wel eerlijk zeggen wij hebben ook niet alle kennis in huis.
Maar we willen je helpen waar dat nodig is.

grt Wes
 
Ja dat is goed als je vragen heb kan je ons altijd mailen. Want wij doen zelf ook powerliften en sterkste man gecombineerd.
De trainingen zijn wel heel zwaar niet zo zeer kwa gewicht maar door volume.

Als je zelf ook een log heb hier dan kunnen we dat in de gaten houden en miss wat tips geven. Al moet ik wel eerlijk zeggen wij hebben ook niet alle kennis in huis.
Maar we willen je helpen waar dat nodig is.

grt Wes

Jullie trainen in Katwijk als ik het goed heb?
Want dat is relatief dichtbij voor mij (Zoetermeer), dus dan zou ik gewoon voortaan mee kunnen trainen.
@ Strongman trainen jullie daarvoor in de gym of @ home? :)
 
Jullie trainen in Katwijk als ik het goed heb?
Want dat is relatief dichtbij voor mij (Zoetermeer), dus dan zou ik gewoon voortaan mee kunnen trainen.
@ Strongman trainen jullie daarvoor in de gym of @ home? :)

In katwijk trainen we in een sportschool in duinrel hebben we ook een hardcore sportschool daar trainen we meestal wo en vrij we hebben daar 2 bomen en timbers maar zijn bezig met stenen enzo.
En op zaterdag trainen we bij Aalsmeer in de buurt daar zitten we nu met 6 man. En die man heeft liever niet dat er meer mensen bij komen. Want dat is in een bedrijfsloods.

dus
ma katwijk
di katwijk
wo duinrel onderdelen ligt
do rust
vrij duinrel of alkmaar (bij Wim)
zat onderdelen zwaar
 
Timbers
2x50m was moeilijk lopen door de sneeuw kleine stapjes

Boomstam warming-up 2x8 55kg (neerleggen) Ging makkelijker als vorige week

Dumbbell press (one hand)
opwarmen 12x 12kg
8x25kg grond aan tikken en omhoog (links en rechts)
8x30kg vanaf de schouder (links en rechts)
8x32,5kg vanaf de schouder (links en rechts)
2x6 35kg vanaf de schouder (links en rechts)


Vrachtwagen trekken hand over hand alternatief
zittend roeien met dik touw in de handen het touw word hand voor hand vast gehouden
2x20 kg50 Handen en onderarmen zaten helemaal vol van het knijpen in het touw

Training ging lekker ben tevreden 7
Dumbbell pres ging iets moeilijker als vorige week maar dat komt omdat ik nu vanaf mijn schouder heb gedaan.
 
Laatst bewerkt:
Kniebuigen
2x8 70
5x120 (riem)
3x160 (riem en bandage)
3x3 210 (riem en badage)

Bankdrukken
8x70
3x90
3x110
3x3 115

Schouderbreedte
3x5 85

Rompbuigen (als warming-up)
2x8 70

Deadliften (sumo)
5x70
5x120
3x5 150 Voelden spieren in mijn benen die ik nog nooit gevoeld had ;)

Hoogtillen van blokken
3x3 170

Deadliften (smal)
3x5 150

Het was een prima training alles ging lekker niets te klagen een 8. Toen ik klaar was met het smal deadliften zit me onderrug helemaal vol heerlijk gevoel is dat :D
 
Jeetje die knie buigingen. :eek:
 
:thumbs:mooie training Wes !!!! :thumbs:
 
:thumbs:mooie training Wes !!!! :thumbs:

Wim heb je miss nog wat aan te merken. Over miss de opbouw van de oefeningen.

---------- Toegevoegd om 18:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:57 ----------

Jeetje die knie buigingen. :eek:

Gewoon door blijven trainen dan buig jij het ook over een paar jaar.
 
Wim heb je miss nog wat aan te merken. Over miss de opbouw van de oefeningen

Banken had je eventueel 105 kunnen doen ipv 110 voor de 115 (scheelt weer energie. Let met buigen op dat de stappen niet te groot worden gezien jouw PR zou ik stappen van 30kg (en soms 40kg) nemen. Kijk maar naar mijn opbouw.
 
Dank je Wim ik heb het gezien op je log. Ik zal deze info toepassen in me volgende trainingen.
 
Wim heb je miss nog wat aan te merken. Over miss de opbouw van de oefeningen.

---------- Toegevoegd om 18:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:57 ----------



Gewoon door blijven trainen dan buig jij het ook over een paar jaar.

Dat zou wel leuk zijn, maar eerst maar de 200 passeren. :o (nog belangrijker is de techniek aanscherpen!)
 
Back
Naar boven