MuscleMeat

Trainings log

Bezoekers in dit topic

Timbers
warming-up 3x 20 meter 95kg

Yoke race
warming-up 3x lege yoke 80kg 25 meter
4x25 220kg Bandage omgedaan maar na 2 setjes geen bloed meer in me benen. Laatste 2 zonder bandage gelopen de laatste run liep ik het snelst.

Boomstam
warming-up lege boom 2x6
3x75
3x3 85 Gaat steeds beter.

Stones
warming-up 3x80kg omhoog
3x5 100 Was echt killing niet normaal zo zwaar maar wel heerlijk.

Wheel flip
Konden we helaas niet doen want we moesten weg.

Timbers
ook niet maar die ga ik morgen trainen in de sportschool.

Het was een heerlijke training ik geef het een 8 alleen jammer dat we het niet helemaal af konden maken. Maar techniek gaat met sprongen vooruit al zeg ik het zelf.:p

Ik heb bij het Yoke bandage gebruikt omdat ik al een paar dagen een beetje mijn knie voel. Weet niet precies wat het is hoop dat het snel weg trekt.
 
Laatst bewerkt:
Timbers
warming-up 3x 20 meter 95kg

Yoke race
warming-up 3x lege yoke 80kg 25 meter
4x25 220kg Bandage omgedaan maar na 2 setjes geen bloed meer in me benen. Laatste 2 zonder bandage gelopen de laatste run liep ik het snelst.

Boomstam
warming-up lege boom 2x6
3x75
3x3 85 Gaat steeds beter.

Stones
warming-up 3x80kg omhoog
3x5 100 Was echt killing niet normaal zo zwaar maar wel heerlijk.

Wheel flip
Konden we helaas niet doen want we moesten weg.

Timbers
ook niet maar die ga ik morgen trainen in de sportschool.

Het was een heerlijke training ik geef het een 8 alleen jammer dat we het niet helemaal af konden maken. Maar techniek gaat met sprongen vooruit al zeg ik het zelf.:p

Ik heb bij het Yoke bandage gebruikt omdat ik al een paar dagen een beetje mijn knie voel. Weet niet precies wat het is hoop dat het snel weg trekt.



veele = vele ;-)

Mooi een 8. Mogelijk een idee om je banden wat losser te banderen bij de Yoke. Het gaat erom dat je stabiliteit creeert en niet zoals bij het buigen druk wilt generen. Maar dat wist je al.
 
veele = vele ;-)

Mooi een 8. Mogelijk een idee om je banden wat losser te banderen bij de Yoke. Het gaat erom dat je stabiliteit creeert en niet zoals bij het buigen druk wilt generen. Maar dat wist je al.

Ik had ze niet zo strak gedaan Wim maar zal ze volgende keer nog losser doen. Ik had ze volgens mij maar 6 slagen gedaan.
 
Ik had ze niet zo strak gedaan Wim maar zal ze volgende keer nog losser doen. Ik had ze volgens mij maar 6 slagen gedaan.

Of anders van de knie (elastieken) ;-)
 
Stevige training Wesley!
 
Vrijdag training

Sqaut
8x70kg
5x110kg
5x150kg
3x3x170kg last van mijn linkerknie

Banken

8x60kg
5x90kg
5x120kg
3x3x140kg

Smalbanken

3x5x120kg

Rompbuigen

2x8x70kg

Sumodeadlift

5x70kg
3x5x100kg

deadlift van blokken

3x3x180kg

smaldeadlift

3x5x120kg

Lekker getraind 8 gaat echt lekker met mijn onderrug

---------- Toegevoegd om 22:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:01 ----------

Zaterdag training

Timbers warm up

3x20mtrx95kg

Yoke

2x25mtrx80kg

4x25mtrx220kg

Boom

3x3x100kg

Stones

3x80kg

2x6x100kg
1x5x100kg ging lekker had er weinig problemen mee

8
 
Dus vandaar deed je er 5 de laatste set (omdat je er weinig last van had ;-)
je bent goed bezig.
 
Squat (zonder banden + zonder riem)
2x10 lege stang
8x70
5x110
5x140
5x170 last van me knie dus daarom terug naar 140 gegaan.
5x140

Front squat
3x5 90

Leg extension
4x10 45 geloof ik

Bankdrukken
8x50
8x70
5x90
3x5 110 Ging lekker sterker als vorige week weer

Schouderbreedte drukken
3x5 80 explosief

S Benchpress omlaag tot 75%
3x5 100

S Benchpress omhoog tot 75%
5x70
2x5 90

Training ging kwa gewichten lekker weer vooruit gegaan. Alleen had weinig zin en ging ook niet echt door. Daarom is het een 7-.


Buik
 
Deadliften
5x100
5x140
3x180
3x220
3x250
3x3 270 (Wim chek de opbouw ;))

Rompbuigen (langzaam uitvoeren)
3x6 100 Was eem hel onderrug zat helemaal vol

Squat (zonder banden + zonder riem) licht!
3x5 70

Bankdrukken (licht!)
5x50
3x5 60

Bent-over-row
3x8 60 onderrug nog helemaal vol ging kapot het laatste setje

Buik

Was een heerlijke training had ook een maatje die lekker door ging want die bolle is weer op vakantie hij denkt dat ie daar sterk van word whaha.

Ik geef deze training een 8,5 want ben alweer een paar stappen dichterbij de magische 300 deadlift dabadabadooooooooo!!
 
Deadliften
5x100
5x140
3x180
3x220
3x250
3x3 270 (Wim chek de opbouw ;))

:thumbs:

---------- Toegevoegd om 10:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:27 ----------

Was een heerlijke training had ook een maatje die lekker door ging want die bolle is weer op vakantie hij denkt dat ie daar sterk van word whaha.

Of hij denkt dat ie het al kan. Waar is hij op vakantie?
 
Wow 3x3x270! Dan zit je zeker niet ver meer van die 300kg af! Succes ermee kerel!
 
Even je log verder gelezen. Ziet er goed uit. Goed gecombineerd ook de onderdelen en het pl-en. Zeer sterke deads hoor! Trek je ze sumo of conventional?
 
Of hij denkt dat ie het al kan. Waar is hij op vakantie?

Naar Duitsland op wintersport maar hij komt volgens mij morgen of donderdag weer terug. Dus is ie weer lekker uitgerust en volledig hersteld ;)

Hoe kan ik nu de aankomende weken mijn schema invullen voor het deadlften?

---------- Toegevoegd om 10:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:40 ----------

Wow 3x3x270! Dan zit je zeker niet ver meer van die 300kg af! Succes ermee kerel!

Dankje Jules ik heb 30 april een wedstrijd in Vlaardingen en daar zit max deadlift in. Dus dan wil over die 300 trekken.

Heb jij nog wedstrijden op je agenda staan dit jaar?
 
Laatst bewerkt:
Of hij denkt dat ie het al kan. Waar is hij op vakantie? Naar Duitsland op wintersport maar hij komt volgens mij morgen of donderdag weer terug. Dus is ie weer lekker uitgerust en volledig hersteld ;)
Dan kan ik hem weer lekker opnaaien. Want wil hij nu echt de finale halen van de SM NL, that's the question? Zo ja, dan ga je niet op vakantie in je voorbereidingsperiode of wel?


Hoe kan ik nu de aankomende weken mijn schema invullen voor het deadlften?


volgende week stap terug 3x3 260 week daarna 2x2 280 dan weer stap terug 3x3 265 en dan 2x2 285 (of je zo hongerig te houden voor de 300+).
na 4 april kijken of je nog een stap kan maken voor je wedstrijd van 30-4 waar je een max dl hebt.

antwoord op je vraag?
 
Dan kan ik hem weer lekker opnaaien. Want wil hij nu echt de finale halen van de SM NL, that's the question? Zo ja, dan ga je niet op vakantie in je voorbereidingsperiode of wel?



volgende week stap terug 3x3 260 week daarna 2x2 280 dan weer stap terug 3x3 265 en dan 2x2 285 (of je zo hongerig te houden voor de 300+).
na 4 april kijken of je nog een stap kan maken voor je wedstrijd van 30-4 waar je een max dl hebt.

antwoord op je vraag?


Ik zou ook niet gaan maar ja als je liever op vakantie gaat en weer net niet bij de sterkste 10 van NL wil horen dan ga je wintersporten in je voorbereiding ;)

Ja Wim zo is me vraag beantwoord heb ook me schema aangepast.
 
Of hij denkt dat ie het al kan. Waar is hij op vakantie?

Naar Duitsland op wintersport maar hij komt volgens mij morgen of donderdag weer terug. Dus is ie weer lekker uitgerust en volledig hersteld ;)

Hoe kan ik nu de aankomende weken mijn schema invullen voor het deadlften?

---------- Toegevoegd om 10:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:40 ----------



Dankje Jules ik heb 30 april een wedstrijd in Vlaardingen en daar zit max deadlift in. Dus dan wil over die 300 trekken.

Heb jij nog wedstrijden op je agenda staan dit jaar?

Over 2 weken in Manchester, doe ik samen met Alex mee aan een strongman wedstrijd... Heb wel het gevoel er nog niet helemaal klaar voor te zijn... Pas 2 weken weer events aant trainen vanwege het weer... Maar is een super sfeer daar, dus heb er wel erg veel zin in!
 
Over 2 weken in Manchester, doe ik samen met Alex mee aan een strongman wedstrijd... Heb wel het gevoel er nog niet helemaal klaar voor te zijn... Pas 2 weken weer events aant trainen vanwege het weer... Maar is een super sfeer daar, dus heb er wel erg veel zin in!

Zozo jij pakt het meteen internationaal aan gaaf hoor succes met de voorbereiding.

Maar waarom zijn jullie pas zo kort onderdelen aan het trainen dan? Je kon toch een sneeuwschuiver pakken en alles wegschuiven en scheppen had je meteen warming-up ;)
 
Zozo jij pakt het meteen internationaal aan gaaf hoor succes met de voorbereiding.

Maar waarom zijn jullie pas zo kort onderdelen aan het trainen dan? Je kon toch een sneeuwschuiver pakken en alles wegschuiven en scheppen had je meteen warming-up ;)

Nja, Boom en Dl heb ik wel gewoon doorgetraind.
Heb een grote parkeerplaats achter mn sportschool met een zeecontainer waar de events in staan. Met sneeuw rijden er de hele dag autos over en is het dus keihard aangereden en bevroren. Daar valt met scheppen niks meer te beginnen... K zie dat jij en Cees ook bezig zijn met een doordacht schema etc.. Hoe is het met hem?? Grtzz
 
Back
Naar boven