Fitness Seller

Trainings log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Bank
3x70
3x90
3x110
3x117,5
3x122,5
3x127,5

MP
5x50
5x60
5x65
5x65

pulldown
4x8

dumbbell tricep
8x12,5
8x15
8x17,5
8x20
 
Niet meer getraind na 20 dec ;) of geezin meer un log??
 
nee joh...lui
 
Nee geen zin om te loggen ben erg sterk aant worden. Post me resultaten wel na het NK (train nu in het geheim)
 
Nee geen zin om te loggen ben erg sterk aant worden. Post me resultaten wel na het NK (train nu in het geheim)

Dus er komt een 340kg deadlift :D
 
Nee geen zin om te loggen ben erg sterk aant worden. Post me resultaten wel na het NK (train nu in het geheim)

Wesley...Snipes in Blade secret vampire PL hunter :D
 
Hoorde dat je goed je best heb gedaan... Gefeliciteerd!
 
Dat heb ik zeker en dit is mooie stap naar het WK
 
Zeker sterk maar hoe komt het dat je stats in onderschrift toch stukje hoger zijn dan wat je op wedstrijd deed?
In welke klasse lift je?
 
omdat het single lifts waren en maar zal ze aanpassen ;-) ik zat inde -140kg klasse

710kg heb ik nog nooit gedraaid op een wedstrijd.
 
Abbo!

Waarom is je sq eigenlijk zo laag ivt je DL?

(En waarom vroeg je niet gewoon iemand om je diepte te spotten? :o)
 
Ik had de laatste weken erg veel last van mij knieen met squaten. Na veel rekken streken en het te laten behandelen bij de fysio kon ik zaterdag voor het eerst pijn vrij buigen.
Ik heb bij me 2e beurt 230 wel iemand oplaten zeggen. Maar bij de 250 had ik niet geluisterd en ben ik te snel omhoog gegaan.
Dit is wel een punt waar ik me nu op ga richten in het volgende schema want ik kwam snel omhoog met die 250.
 
Ok vroeg het me idd vooral af van de squat, maar gezien je zegt dat je wat blessureleed had...

Sterke wedstrijd gedraait allesinds ;)
 
Tering wat ben jij toch sterk Wesley. Nogmaals congrats met je records.
 
Sterk Wes. Dat trainen in het geheim gaat je goed af:D
 
awwoo ruman nice total :D
 
Heren heel erg bedankt voor de felicitaties mijn volgende wedstrijd zal in Duitsland zijn en ga vanaf nu weer loggen ;-)
 
Herstel training
bank
5x50
5x60
5x70
3x5 80

sb drukke
3x10 50

squat
6x50
6x70
3x6 90
 
Back
Naar boven