AndroidHealthClinic

Trainings Schema, te doen of slecht?

Bezoekers in dit topic

jp09

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
3 jun 2011
Berichten
160
Waardering
82
Lengte
1m83
Massa
80kg
Een hele goede middag,

Ik zou mij eerst even voorstellen. Ik ben een jongen van 22 jaar, vroeger al wat gefitnessed, maar daar 4 jaar mee gestopt. Nu sinds 3 weken weer opgepakt, en nu een stuk serieuzer, en nu wil ik er ook echt voor gaan.

Nou is het zo, ik wil graag veel massa, stuk gespierder worden.

Nou ben ik naar een instructeur geweest op de sportschool waar ik sport, en die heeft voor mij een fullbody schema gemaakt voor 3 avonden in de week.

Ma
Wo
Vr

Nu zou ik graag even mijn schema hier posten, om te kijken of dit een beetje redelijk schema is om massa te creëren, of dat het gewoonweg niks is. (Begrijp mij niet verkeerd, vertrouw de instructeur wel, maar het voelt alsof ik niet hard genoeg train.).

Benen - Leg Press
Rug - Front Pulldown
Borst - Bench Press
Schouders - Overhead
Onderrug - Hyper Extension
Core - Swissball fly's. <-- Voor deze geld, dat het naar mijn mening niet echt veel uithaalt. (Voel hem niet goed, ookal voer ik deze correct uit).

Alles 3 * 10


Graag hoor ik jullie meningen, aangezien jullie de experts zijn op dit gebied.

En kwa eten,

Sochtends: 3 boterhammen met kipfilet en melk

Tussendoor: Vaak een appel, of brinta

S'middags: 3 boterhammen met kipfilet / of eieren

Tussendoor: Blikje tonijn of iets dergelijks

S'avonds: Eten wat de pot schaft

Voor het slapen: Kwark, Stuk fruit

En zo'n 1,5/2 liter halfvolle melk per dag.

Na de trainingen en sochtends een whey shake. Ook heb ik dextrose, maar gebruik deze nog niet.


Ik ben 1 meter 83 lang. En weeg 80 kilo.
 
Laatst bewerkt:
Schema's van de sportschool zijn altijd even slecht ;)

Stickies lezen :)
 
Schema's van de sportschool zijn altijd even slecht ;)

Stickies lezen :)


Ik had de stickies gelezen, alleen kom ik er geen wijs uit aangezien ik net nieuw ben. En ik geen idee heb van andere oefeningen, dus ik dacht mischien zou iemand wat kunnen aanvullen en dergelijke. Excuses.
 
voeding is volgens mij niet echt boven je onderhoud maar als je nog maar net bezig bent zul je nog wel progressie maken met wat je nu eet ;)

je kunt het uitrekenen zal bv 4000kcal zijn
wil je bulken (bijkomen) eet je bv 5000kcal per dag
wil je cutten (afvallen) eet je 3500kcal per dag
 
Schema is net zo belabberd. Misschien een idee om een van de programma's te volgen die je hier op het forum kan vinden zoals stronglifts 5x5 of rippetoe, deze hebben al aanbevolen oefeningen zodat je niet zelf hoeft te knutselen.
Qua eten je onderhoud uitrekenen en daar ongeveer 500 kcal boven gaan zitten. Als het goed is kun je hier op het forum wel een handig bestandje vinden waarmee je je onderhoud kunt berekenen.
 
Back
Naar boven