AndroidHealthClinic

Trainings schema vetverbranden nodig (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
28 jul 2011
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
1m72
Massa
70kg
Hallo,

Ik ben op zoek naar een trainings schema om mijn vetverbranding te bevorderen
Ik wil de oefeningen gewoon thuis uitvoeren zonder materialen. Ik ben niet goed in het bedenken van schemas omdat ik net begonnen ben met trainen. Ik wil graag een sixpack en heb daat nu nog een te hoog vet percentage. ik doe 3 x in de week aan een half uur touw springen.

Mvg. Johnny Reinders

Ik hoop dat iemand mij kan helpen om een geschikt schema te vinden
 
Iets meer duidelijkheid aub:

Je huidige vetpercentage
Wat eet je nu en hoeveel?
Bereken eens je vvm (vetvrije massa)

Drie keer in de week een half uur touwtje springen is wel heel intensief. Ben je dan echt een half uur bezig of pak je ook pauze tussendoor?
 
Touwspringen voor een sixpack, en daarnaast niks van training?
What's next, schaatsen voor biceps?
 
Haha schaatsen voor bicepss:P

Vetpercentage weet ik niet heb niet zon weegschaal, ik doe voor het touwtje springen het volgende: https://docs.google.com/viewer?a=v&...WQtNDJjZS00N2MwLTgxYmUtNDYzOTQ5ZTZjZTZh&hl=nl

Mijn voedings schema heb ik niet want ik woon nog bij me ouders en die eten waar ze zin in hebben maar rond de 5 x in de week aardappelen met groente en in het weekend een keertje patat

en drink ongeveer 2 liter water per dag en tussendoortjes probeer ik zo veel mogelijk te schrappen. smorgens en smiddags pak ik 2 plakken brood met pindakaas
 
Laatst bewerkt:
Haha schaatsen voor bicepss:P

Vetpercentage weet ik niet heb niet zon weegschaal, ik doe voor het touwtje springen het volgende: https://docs.google.com/viewer?a=v&...WQtNDJjZS00N2MwLTgxYmUtNDYzOTQ5ZTZjZTZh&hl=nl

Mijn voedings schema heb ik niet want ik woon nog bij me ouders en die eten waar ze zin in hebben maar rond de 5 x in de week aardappelen met groente en in het weekend een keertje patat

en drink ongeveer 2 liter water per dag en tussendoortjes probeer ik zo veel mogelijk te schrappen. smorgens en smiddags pak ik 2 plakken brood met pindakaas

Vetpercentage doe je niet met weegschaal maar d.m.v. huidplooimeter ;)
 
Back
Naar boven