Fitness Seller

Trainings schema (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

JVU

Novice
Lid geworden
31 aug 2019
Berichten
1
Waardering
0
Lengte
1m98
Hallo,
Dit schema gebruik ik een aantal weken, daarvoor gebruikte ik een "bro-split". Benen train ik niet... ik ben geen bodybuilder en ook niet van plan te worden. Ik weet hoe erover word gedacht om benen te skippen.
Nu heb ik rond gekeken op het forum en als ik zo lees doe ik teveel oefeningen. Toch als ik minder doe train ik na mijn gevoel te weinig, maar ik ben geen expert op fitness, hoor graag jullie mening.


Als opwarming 5-10min cardio op de fiets.
Voor aanvang elke spiergroep 2 opwarm setjes.


Maandag Sets Reps
Benchpress 4 6-10
Incline DB press 3 8-12
BB row 4 8-10
Seated DB overhead press 4 8-10
Lateral side raises 3 8-10
Lat pulldown 4 10
Tricep pushdown 4 10-12
Ez bar curl 4 10-12

Woensdag Sets Reps
Deadlift 4 6-10
One arm db row 3 8-10
Decline bench press 4 8-10
DB flyes 3 8-10
Front raise 4 8-10
Shrugs 4 12-14

Vrijdag sets reps
Bench press 4 8-10
DB press 3 8-10
Military press 4 6-10
Lateral side raises 3 8-10
Pullups 4 6-8
Lat pulldown 4 10
Tricep skullcrusher 4 10
Concentration curl DB 4 10

Alvast bedankt
 
Benen skippen is je eigen keuze. Maar ze compleet negeren is gewoon niet slim. Sterke benen en een sterke posterior chain dragen bij aan al je lifts en zorgen ervoor dat je minder snel blessures oploopt. Ik snap ook niet wat wel of geen benen te maken heeft met "ik wil geen bodybuilder worden".
 
Benen skippen is je eigen keuze. Maar ze compleet negeren is gewoon niet slim. Sterke benen en een sterke posterior chain dragen bij aan al je lifts en zorgen ervoor dat je minder snel blessures oploopt. Ik snap ook niet wat wel of geen benen te maken heeft met "ik wil geen bodybuilder worden".

+1
 
Nu heb ik rond gekeken op het forum en als ik zo lees doe ik teveel oefeningen. Toch als ik minder doe train ik na mijn gevoel te weinig, maar ik ben geen expert op fitness, hoor graag jullie mening.t
Als jij hier goed progressie op maakt, is het voor jouw een goed schema. Het ziet er in mijn ogen ook niet uit als extreem veel. Mag ik vragen wat je motivatie is om geen benen te trainen?

p.s. Door deadlifts te doen train je alsnog je benen enigszins (m.n. glutes & hams)
 
Back
Naar boven