MuscleMeat

Trainings video's (1 bezoeker)

Wie denkt er nou echt dat de pro's in het echt net zo beesten als dat ze op hun video

  • Ja ik ben er van overtuigd dat ze net zo beesten als op hun video's

    Stemmen: 6 21,4%
  • nee, complete onzin om de verkoop te stumuleren

    Stemmen: 22 78,6%

  • Totaal stemmers
    28

Bezoekers in dit topic

3XL

Senior Moderator
Super Mod
20 jaar lid
Lid geworden
7 okt 2002
Berichten
22.006
Waardering
3.620
Wie denkt er nou echt dat de pro's normaal echt zo trainen als dat ze op hun video's te keer gaan ?


IK NIET ! ! !
 
Niet altijd zo schreeuwen van "light weight, baby", want zo stoor je andere mensen ook....maar ik denk wel dat ie met zulke intensiteit traint
 
Ik zou me ook beter voordoen/ gaan inspannen als ik op video zou komen voor de hele wereld...
Maar om nu te zeggen, anders luieren ze maar wat, dat geloof ik ook niet.
 
Ik weet het niet. Bepaalde dingen zijn wel ernstig overdreven. Toch trainen ze wel grotendeels zo natuurlijk.
Ik hou er zelf van om goed te rusten tussen sets, en dan gewoon vrij rustig, gecontroleerd en krachtig een set te doen. Ik denk ook dat ze normaal gesproken meer zo trainen.
Net wat T al zei, op een video zou je zelf ook toch geconcentreerder te werk gaan.
 
Ik ben ervan overtuigd dat ze hard trainen, maar een beetje show is het ook wel.
 
Precies, bovendien is het altijd helemaal te doen om 'hardcore' over te komen... heb je hun vorm gezien?? Als ik dat zo zou doen dan was ik allang tig keer geblesseerd geraakt.
 
Ik heb alleen Pumping Iron gezien, maar daar ging het er wel heftig aan toe. Het zal ook wel show zijn geweest, zoals Ferringo die tijdens military presses bij elke rep heel hard Arnold schreeuwde :)
 
ik denk dat ze anders ook wel hard trainen!
 
waar was dat artikel ook al weer van die Pro-BB-er die vertelde dat hij en vele pro's met hem eigenlijk vrij weinig uitvoerden in de gym. Helemaal niet "to the max".

owja hij vertelde ook zo doodleuk dat hij bloed piste etc.
 
Originally posted by 3XL
Wie denkt er nou echt dat de pro's normaal echt zo trainen als dat ze op hun video's te keer gaan ?


IK NIET ! ! !
Je stelt de onderzoeksvraag niet goed, is suggestief :p ;)
 
Originally posted by 3XL
Wie denkt er nou echt dat de pro's normaal echt zo trainen als dat ze op hun video's te keer gaan ?


IK NIET ! ! !

Heb er een aantal thuis liggen. Jay, Ronnie, Greg, Nasser.
Vond ze allemaal juist ligt trainen, op greg naar dan.
Maar die traint wel slow(wel heel zwaar).

Weet iemand van jullie, waar ik de banden van Kevin Levrone kan vinden???
 
Als je yates en ronnie licht trainen vindt dan moet jou training wel wat zijn, breek jij de sportschool af ofzo ? :D
 
Re: Re: Trainings video's

Originally posted by RiVer


Heb er een aantal thuis liggen. Jay, Ronnie, Greg, Nasser.
Vond ze allemaal juist ligt trainen, op greg naar dan.
Maar die traint wel slow(wel heel zwaar).

Weet iemand van jullie, waar ik de banden van Kevin Levrone kan vinden???

In A Cut Above traint Jay anders als een beest! Dus dan weet ik niet over welke jij het hebt. (gewicht telt dus niet!!)
 
Re: Re: Re: Trainings video's

Originally posted by Robin


In A Cut Above traint Jay anders als een beest! Dus dan weet ik niet over welke jij het hebt. (gewicht telt dus niet!!)

och richard zal wel denken dat ie intensiever traint als die pros

laat die jongen toch
 
Dat mag je best denken als je zelf bijna zo'n massa hebt :D

Ik heb Dorian Yates in sportschool in Den Helder live zien trainen... ik zou bij zijn eerste oefening al afbreken, wat een beul.
 
Lee Priest heb ik eens interview van gezien en die kwam op mij heel positief over. Vertelde over dat mensen vaak denken dat die pro BBers puur daar zijn gekomen door de AS maar dat er heel wat meer bij kwam kijken over hoe die getrained had en zijn hele leven er aan had toegewijd. Kwam ook over als iemand die nog wat brains had in tegenstelling tot ronnie ;)
 
Originally posted by Dom!nator
Lee Priest heb ik eens interview van gezien en die kwam op mij heel positief over. Vertelde over dat mensen vaak denken dat die pro BBers puur daar zijn gekomen door de AS maar dat er heel wat meer bij kwam kijken over hoe die getrained had en zijn hele leven er aan had toegewijd. Kwam ook over als iemand die nog wat brains had in tegenstelling tot ronnie ;)

jup lee is ook een goede kerel.. net zoals gunter..

altijd vrolijk en lachend en die hebben er duidelijk plezier in wat ze doen..

Hun doen het niet voor het winnen maar voor de lol...
 
Hun doen het niet voor het winnen maar voor de lol...
Ik denk toch dat hun het ook doen om te winnen :)
 
Originally posted by admin

Ik denk toch dat hun het ook doen om te winnen :)

Zou ik ook doen... Zit toch vaak aardig wat prijzengeld ook aan vast, en als je wint ook de bijbehorende sponsors etc.
 
Re: Re: Re: Re: Trainings video's

Originally posted by nilsjei1234


och richard zal wel denken dat ie intensiever traint als die pros

laat die jongen toch

Heb a cut above! Gewichten die hij hanteert zijn vrij licht.
En hoezo traint hij als een beest? Omdat ze de sets snel achter elkaar monteren? Hij trekt er hele enge koppen bij, maar verder vind ik het allemaal wel mee vallen.

Hoor je mij trouwens zeggen dat ik intensiever train? Ben juist vrij lui. Train niet voor niks alles maar 1 keer in de week zo verspreid mogelijk. Train zelfs dinsdag alleen maar mijn biceps:D
train niet zo intensief, maar train wel zwaar!
 
Back
Naar boven