MuscleMeat

Trainingsbank (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

mikek1357

Cool Novice
Lid geworden
13 aug 2019
Berichten
35
Waardering
29
Lengte
1m78
Ik ben op zoek naar een trainingsbank voor thuis.

Weet niet of een verstelbare bank nodig is of niet, m.a.w. zijn er alternatieven voor bv. een incline press.

Eisen:

- Minimaal 200kg aankunnen.
- Niet te zwaar zijn, moet redelijk makkelijk aan de kant te zetten zijn.
- Budget, max 150 (ja, niet veel idd).
 
marktplaats. of Google ;)
 
Misschien is het handig om iets meer info te geven. Hoe gevorderd ben je? Hoeveel weeg je?

Als je een budget van 150 euro hebt dan moet je of veel geluk hebben op marktplaats (een tweedehands Barbarian oid) of gewoon een platte bank kopen.

Voor 150 euro heb je nieuw in ieder geval niks fatsoenlijks dat verstelbaar is, daar ga je na een jaartje echt spijt van krijgen. 200 kg lijkt veel, maar daar zit je natuurlijk redelijk snel aan. Ook zijn dat soort bankjes over het algemeen redelijk instabiel.

Ik zou dan gaan voor een goeie platte bank. Voor weinig geld heb je er een die 3-400 kg aan kan. Ik heb zelf de Heavy duty flat bench van Fitnesseller, maar die is helaas uit het assortiment (ik dacht dat ze met een nieuwe komen.)

Gorilla sports heeft een vergelijkbare platte bank met een max gewicht van 400kg, maar daar heb ik persoonlijk geen ervaring mee. (https://gorillasports.nl/deal/vlakke-fitnessbank-met-gorilla-sports-logo)
 
Misschien is het handig om iets meer info te geven. Hoe gevorderd ben je? Hoeveel weeg je?

Als je een budget van 150 euro hebt dan moet je of veel geluk hebben op marktplaats (een tweedehands Barbarian oid) of gewoon een platte bank kopen.

Voor 150 euro heb je nieuw in ieder geval niks fatsoenlijks dat verstelbaar is, daar ga je na een jaartje echt spijt van krijgen. 200 kg lijkt veel, maar daar zit je natuurlijk redelijk snel aan. Ook zijn dat soort bankjes over het algemeen redelijk instabiel.

Ik zou dan gaan voor een goeie platte bank. Voor weinig geld heb je er een die 3-400 kg aan kan. Ik heb zelf de Heavy duty flat bench van Fitnesseller, maar die is helaas uit het assortiment (ik dacht dat ze met een nieuwe komen.)

Gorilla sports heeft een vergelijkbare platte bank met een max gewicht van 400kg, maar daar heb ik persoonlijk geen ervaring mee. (https://gorillasports.nl/deal/vlakke-fitnessbank-met-gorilla-sports-logo)


Die van Gorilla Sports heb ik staan, alleen dan de versie zonder logo bedrukking.
Kan die wel afraden. Best onstabiel.
 
Misschien is het handig om iets meer info te geven. Hoe gevorderd ben je? Hoeveel weeg je?

Als je een budget van 150 euro hebt dan moet je of veel geluk hebben op marktplaats (een tweedehands Barbarian oid) of gewoon een platte bank kopen.

Voor 150 euro heb je nieuw in ieder geval niks fatsoenlijks dat verstelbaar is, daar ga je na een jaartje echt spijt van krijgen. 200 kg lijkt veel, maar daar zit je natuurlijk redelijk snel aan. Ook zijn dat soort bankjes over het algemeen redelijk instabiel.

Ik zou dan gaan voor een goeie platte bank. Voor weinig geld heb je er een die 3-400 kg aan kan. Ik heb zelf de Heavy duty flat bench van Fitnesseller, maar die is helaas uit het assortiment (ik dacht dat ze met een nieuwe komen.)

Gorilla sports heeft een vergelijkbare platte bank met een max gewicht van 400kg, maar daar heb ik persoonlijk geen ervaring mee. (https://gorillasports.nl/deal/vlakke-fitnessbank-met-gorilla-sports-logo)

Ik ben beginner, doe wel aan sport, maar krachttraining wordt nieuw. Ik weeg op dit moment 82 kg.
 
Als je voor een vlakke gaat Fortex flat bench, top ding en net geen 150 haha.
Gebruik hem zelf ook licht decline en incline door er een paar matten en of planken onder te leggen.
 
Bedankt voor alle reacties, het is de Marbo MS-L102 geworden. Moest ook een bank zijn welke ik redelijk makkelijk kan verplaatsen. Zal binnenkort een review plaatsen.
 
Back
Naar boven