AndroidHealthClinic

Trainingsbroek voor de langere buffels onder ons (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Akira

Huge Freak
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
1 aug 2005
Berichten
8.424
Waardering
128
Gezien veel van mijn ijzerbroeders hier niet alleen breed zijn maar vaak ook lang (lage landen genetics) vroeg ik me af waar jullie je lange trainingsbroeken kochten. Meestal moet je door je bredere poten gaan voor een bredere maat, die dan bijgevolg te los zit aan je sixpack, en de pijpen blijven meestal te kort omdat er geen extra lengtematen zijn. Waar kopen jullie je lange trainingsbroeken die mooi tot op de schoen vallen en die ruimte hebben voor je quads maar toch een nette taille geven? Zal meestal een online oplossing geven maar toch..

Bvd,

Ome Akira
 
Gorillawear, gasp
 
Ik vroeg het me ook af, maar dan voor de lange dames onder ons 😀. Dus extra lange strakke trainingsleggings zoals onderstaand
20200802_144454.jpg
 
Lang zijn met dunne poten is pas moeilijk met broeken kopen ;).
 
gorilla wear ,maat 3xl voor 192 cm en toch lekker strak om de billen
 
Gorillawear, gasp

Maten genoeg, maar echt lengtematen niet zie ik. Vallen ze langer dan andere broeken?

Leggings kopen.

Dan moet ik een string aandoen en floepen mijn knikkers en knakworst er altijd uit. :eek: vleeslul jwz;)

Ik vroeg het me ook af, maar dan voor de lange dames onder ons 😀. Dus extra lange strakke trainingsleggings zoals onderstaand
Bekijk bijlage 499223

Een dame kan wel gerust een legging dragen inderdaad. Maar zelfs een 7/8ste legging is niet fout tegenwoordig heb ik vernomen? Maar dan moet je helaas wel een reetveter aan he:eek:

Lang zijn met dunne poten is pas moeilijk met broeken kopen ;).

Welke broeken heb/koop je dan vrind?

gorilla wear ,maat 3xl voor 192 cm en toch lekker strak om de billen

Wat is je binnenbeen lengte broere?
 
Maten genoeg, maar echt lengtematen niet zie ik. Vallen ze langer dan andere broeken?



Dan moet ik een string aandoen en floepen mijn knikkers en knakworst er altijd uit. :eek: vleeslul jwz;)



Een dame kan wel gerust een legging dragen inderdaad. Maar zelfs een 7/8ste legging is niet fout tegenwoordig heb ik vernomen? Maar dan moet je helaas wel een reetveter aan he:eek:



Welke broeken heb/koop je dan vrind?



Wat is je binnenbeen lengte broere?


bijna 1mtr en die andere binnenbeen bijna 21cm
 
Back
Naar boven