AndroidHealthClinic

Trainingschema Bulk periode Advies gevraagd!

Bezoekers in dit topic

djuuls

Cool Novice
Lid geworden
14 nov 2017
Berichten
185
Waardering
184
Lengte
1m97
Massa
100kg
Vetpercentage
18%
Geachte lezer,

Ik ben na mijn operatie alweer een enige tijd aan het trainen zo’n 3-4 maanden en het gaat zeer netjes.

Ik begon met een PPL schema en ben toen overgaan op een andere schema. Elk dag een andere spiergroep; Borst/tricep rug/bicep schouders benen/buik. Nou vroeg ik me af is het verstandig om dit aan te houden? Of is het beter tijdens het bulken om over te gaan naar PPL?

Met mijn huidige schema train ik elke spiergroep minimaal 1x per week en ga ook maximaal. Ik probeer de compounds 2x per week te doen. Dus bijv; ik train borst 2x in de week dan doe ik bij de 2e sessie een extra overhead press sessie. Train ik schouders 2x per week, dan train ik bij de 2e sessie een extra bench of incline press erbij. Om zou de compounds 2x per week te doen. Armen doe ik 1ste sessie 3 sets. 2e sessie 2sets.

Ik train 6 dagen in de week. Kan eventueel ook 7 doen maar denk dat, dat teveel van het goede is. Voeding is in orde 3500-4000 kcal per dag. Ik groei nog steeds. Streefgewicht is 105kg. Zit nu op 97.

Ik ben benieuwd naar jullie mening en wat jij zelf het beste vind bij jezelf om het maximale te behalen.

Met vriendelijke groet,

djuuls
 
1x of 2x per week maakt niet enorm veel uit. Kies een trainingsschema wat jij kan volhouden en waar je plezier in hebt. Pas hierop overload toe en houd dit vol tot je stagneert.
 
Back
Naar boven