AndroidHealthClinic

Trainingschema FrederX *graag kritiek* (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

FrederX

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
16 jan 2003
Berichten
4.189
Waardering
2
Zoals velen van jullie weten, heb ik besloten me volledig te gaan concentreren op het KMARNS (korps mariniers).

Hievoor zal ik eerst mn ogen voor moeten laten laseren, wat ik ook van plan ben, en het belangrijkste is dat ik uit mn dagelijkse sleur moet worden gehaald betreft het trainen op de BB wijze.

De eerste plaatsen zijn in Januari, maarrr ik moet nog gekeurd worden.
ik heb de laatste maand het flink in me onderrug zitten. Ik zak er elke dag wel doorheen. Morgen ga ik de dokter bellen voor evt Fysiotherapie.


Als dat klaar is wil ik beginnen aan een trainingschema ter voorbereiding voor het Kmarns, waarvoor een goede (spier)conditie is vereist, en natuurlijk kracht.

Tot zover heb ik een schema in elkaar gezet:
Klik hier


Ik wil graag kritiek ontvangen.. kan er iets bij, moet ik het anders verdelen, weten jullie mischien nog goede oefeningen welke me sterker kunnen maken.


bb'ers en pl'ers let me know!

groetjes aan me vriendjes en vriendinnetjes,
Freddie


ps. er volgt een dieët schema
 
Zie nog best veel BB. Je hebt wel ergens een endurance training voor je benen met 20 a 15 hh. Ik denk dat je bij alle spiergroepen sowieso de eerste set tot minimaal de 15 hh moet gaan voor spierconditie.

... misschien nog wel meer hh. 18, 15, 12 hh ofso

loeren wat andere te melden hebben :)
 
AreZje zei:
Zie nog best veel BB. Je hebt wel ergens een endurance training voor je benen met 20 a 15 hh. Ik denk dat je bij alle spiergroepen sowieso de eerste set tot minimaal de 15 hh moet gaan voor spierconditie.

... misschien nog wel meer hh. 18, 15, 12 hh ofso

loeren wat andere te melden hebben :)

Ja daar zat ik ook al over na te denken, maar ik wil toch ook wel zegmaar kracht opbouwen..

en natuurlijk wil ik graag geshaped blijven :rolleyes: :D
 
Dit is een BB-schema??? Wat heb je aan shape als je bij de marine gaat? Als ik jou was zou ik gigantisch veel GPP doen.
 
Adema zei:
Dit is een BB-schema??? Wat heb je aan shape als je bij de marine gaat? Als ik jou was zou ik gigantisch veel GPP doen.
Yep. En enkel compounds doen. Vergeet biceps curl, flyes... Daar word je niet sterk van.
 
hmm.. dan ga ik dat toch maar doen

*moet me dan toch maar afstoten van de isolatieofeningen.. dat zal moeilijk worden, because I love them!
 
iemand verder nog tips ?
 
sowieso die lage hh laten vallen. Pak er anders een logische sport bij. Karate, kickboxen of judo!? misschien een idee ...

ja verder .. omhoog met de hh zoals ik al zei. Bij die lage kunnen je spieren niet veel meer hebben. Mijn zooi voelt al klote als ik beslag moet gaan kloppen hahahaha :D
 
- hoog in herhalingen 10+
- mischien ga ik er weer bij boksen 3x per week
- 4x per week krachttrainen met hoge reps

thanks karma on the way!
 
daar heb ik wat aan! karma on the way!
 
Ik denk persoonlijk dat gpp training voor een marinier belangrijk is. Denk dat die trainingen wat beter te verdragen zijn als je gewend bent te sledden/farmer walken/wheelbarrow draggen etc.
 
Je verhoogt ook je werkcapaciteit ermee, wat inhoudt dat je een bepaalde intensiteit langer vol kunt houden. Als je echt een goede werkcapaciteit op ziet te bouwen kun je 6+ keer per week gaan trainen.
 
ik pluis het morgen ff uit, en als ik vragen heb, kan ik het je dan vragen?

ja dit lijkt me trouwens wel een goeie manier.. en ook leuk om iets anders te doen

btw. ik ga er weer bij boksen :)
 
Vraag maar raak!
(tip: het powerlifting subforum/trainingslogs, gpp wordt veel gedaan)
 
thanks bro.. maar ik moet eerst ff wachten.. ivm met me rug.. (heb nooit wat, en ineens schiet het in me rug)

maar heb al een ander schema enzo klaargemaakt.. :) en een dieet
 
btw, je was toch gebanned
 
Ik zou me gaan verdiepen in GPPen. Doe bijvoorbeeld alleen nog maar de bundel van compoundoefeningen (zowel met bodyweight als met hele zware gewichten (1-3reps)) en ga voornamelijk met olievaten heuvels op en af sjouwen, sledgepullen over lange afstanden, hardlopen (met een weightbelt) etc.... bla bla

K*t, ik zie nu de link die Adema gaf :D
 
wat is de meerwaarde van GPP? En kan ik dat hier ook doen midden in de stad?
 
boogie zei:
wat is de meerwaarde van GPP? En kan ik dat hier ook doen midden in de stad?

Een goede spierconditie....verbetererd herstel vermogen. Je kunt het prima hier in de stad doen....als je zin hebt om raar aangekeken te worden :rolleyes:
 
Back
Naar boven