- Lid geworden
- 9 okt 2002
Hier mijn trainingsschema voor de komende 6 weken. Mischien volgen er nog wat aanpassingen, maar dat moet de praktijk uitwijzen..
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web -app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie vereist momenteel toegang tot de site met behulp van de ingebouwde safari-browser.
Aangezien ik merk dat je absoluut vast wil houden aan het twee keer in de week trainen van de biceps zou ik het bijvoorbeeld op dinsdag en zaterdag, dan hebben ze in ieder geval 1 dag meer de tijd om te herstellen/groeien. Wel zou ik de rug dan ook mee verplaatsen, aangezien je je biceps anders zelfs 3 keer per week traint!Originally posted by soulreaver
Hoe zou jij de volgorde dan doen, uitgaande van een aparte armen dag??
Mmm... paar maanden lijkt me toch wel erg lang, ik zou zeggen dat 1 maand de max is, in ieder geval voor mezelf.Originally posted by Floyd
Ik train op maandag triceps en op dinsdag biceps, 6 setjes, en op vrijdag weer (supersetjes). Der zit minimaal 72uur tussen die trainingen, en altijd minimaal 1 rustdag waar ik helemaal niks doe.
Dat je dit niet jaren achtereen moet doen kan ik begrijpen, maar een periode van een paar maanden zou moeten kunnen, toch?!aangezien je niet 20 sets uitvoert, en verschillende oefeningen.....
of pis ik nu helemaal naast de pot?
Dit lijkt me ook een stuk beter ja... vooral aangezien je tijdens je rugtraining je biceps slechts licht belast nu dus dan hoort een dag rust ruim voldoende te zijn.Originally posted by soulreaver
Ik ga het anders doen, na mijn rugtraining geen biceps, na mijn borst geen triceps, de benen naar zaterdag en de armen naar vrijdag.. dan heb ik na mijn armen 2 dagen rust daarvoor..
zit ik alleen met de deathlifts op maandag bij me rug, dan zou ik me rug op woensdag moeten doen en me borst op maandag.. dus zo:
Ma: borst, schouders
Di: rust
Wo: rug, kuiten
Do: rust
Vr: Armen
Za: Benen, buik
Zo: rust
Zo zou die dan worden.. lijkt me beter, wat jullie??
Lijkt me inderdaad ook moeilijk om deze beide onderdelen goed te doen, aangezien ik altijd bekaf ben na het trainen van mijn borst. Maar goed... laten we maar afwachten of het hem zal bevallen en dan zien we wel weerOriginally posted by Robin
alleen nu nog wat voor dat borst schouders dat is echt helemaal k*t die combi! Maar goed, probeer het...