MuscleMeat

Trainingschema split / superset (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

greenterror

Novice
Lid geworden
22 mei 2013
Berichten
12
Waardering
0
Hallo mede bodybuilders,
Heb al wel (redelijk veel) ervaring met bodybuilding, krachttraining en fitness.
Na een tijdje gestopt te zijn ben ik nu weer fanatiek begonnen sinds een maandje ofzo.
Spiergeheugen doet z'n ding en goede gains gemaakt.
Maar wou even m'n schema laten checken..
Wat ik op dit moment doe is een splitschema, afgewisseld met een soort van arnold schema.
Dus week 1 normaal splitschema, week 2 arnold supersetschema, and so on.
Dit is 't schema:

Week 1 : Regulier splitschema
Ma : Rug+lats/biceps
Di : Benen / buik /
Wo : Borst / triceps / schouders
Do : Benen / buik /
Vr : Rug+lats/biceps
Za : Rug+lats/biceps

Zondag is eventueel, meestal train ik wat naar mijn mening beter getraind had kunnen worden die week.

Week 2 : Arnold supersets splitschema
Ma : borst / rug+lats
Di : benen / buik / onderrug (in principe meestal alleen deadlifts en evt nog 1 oefening)
Wo : biceps / triceps / schouders+traps
Do : borst / rug+lats
Vrij : benen / buik / onderrug (in principe meestal alleen deadlifts en evt nog 1 oefening)
Za : biceps / triceps / schouders + traps

Zondag is eventueel, meestal train ik wat naar mijn mening beter getraind had kunnen worden die week.

Probeer wel af te wisselen qua oefeningen, en/of de grip te veranderen, maar dit zijn de oefeningen die ik meestal doe :

Borst : (Dumbell) bench press , flyes, pullovers, pullovers maar dan (omgekeerd) vanuit beneden.. geen idee hoe dit heet. (Op cable apparaat met zo gestrekt mogelijke armen van onder naar boven toe)
Biceps : Hammer curls, preacher curls, Twisted dumbell curl, Overhead cable bicep curl.
Triceps : Small benchpress, cable pulldown, dips/small pushups, overhead cable extension.
Schouders : Arnold press, upright rows met dumbells, standing side dumbell lateral, standing front raise.
Rug : Pullups , Pullover gestrekte arm, Cable apparaat soort pulldown voor isolatie lats, Cable rows, Deadlift
Benen : Squats, leg extensions, leg curls, calf raises. evt nog de 2 toestellen waar je je benen naar elkaar toe en uit elkaar moet doen. Weet zo niet hoe dat heet..
Buik : Situps, Leg raises, dumbell side bend, evt nog schuine crunches (met elleboog naar de knie toe)

Zoals jullie zien probeer ik de spiergroepen van elke kant/beweging te trainen.

Zijn er best wat per spiergroep, maar herstel ook echt snel, ivm leeftijd (17) en (supplementen).
Neem isolated beef protein als eiwit, magnificent preworkout , en intrabolic tijdens de training.

Alvast bedankt voor de tips/fixes/suggesties

Groeten,

Greenterror
 
Best veel ervaring en een tijd gestopt?
En je bent 17?

Dus je weet het nog van toen je 13 was ofzo? :roflol:;)
 
Als beginner kan je beter iets als stronglifts of startingstrenght gaan doen, dit is niks.
 
Best veel ervaring en een tijd gestopt?
En je bent 17?

Dus je weet het nog van toen je 13 was ofzo? :roflol:;)

Fitness/bb inderdaad vanaf mn 13e ja.

---------- Toegevoegd om 11:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:28 ----------

Als beginner kan je beter iets als stronglifts of startingstrenght gaan doen, dit is niks.

Want?
 
Als je niet net zoveel anabole als Arnold neemt hoef je echt geen schema van hem te gaan doen.
 
Back
Naar boven