AndroidHealthClinic

trainingschema voor 6-pack gevonden

Bezoekers in dit topic

Wat ik in je eerste topic al zei, je bent simpelweg te jong om je hier mee bezig te houden. Natuurlijk is het niet slecht voor je om soms een paar keer op te drukken of een paar sit-ups te doen, maar echt veel ga je er niet mee opschieten. Om serieus aan de gewichten te hangen ben je te jong, ook voor een streng (bb) dieet ben je nog niet rijp (en dat bedoel ik zowel mentaal als fysiek). Ga lekker voetballen met je vriendjes, die meiden komen vanzelf wel, daar heb je geen blokjes voor nodig.

ps. Ik maakte in dat eerste topic die opmerking over het eten van ijsblokjes. Dit was een grapje, je krijgt geen blokjes door het eten van ijsblokjes ;).
 
had ik ook wel door hoor van die ijsblokjes maar mijn trainingen doe ik gwn voor men conditie
 
Wat ik in je eerste topic al zei, je bent simpelweg te jong om je hier mee bezig te houden. Natuurlijk is het niet slecht voor je om soms een paar keer op te drukken of een paar sit-ups te doen, maar echt veel ga je er niet mee opschieten. Om serieus aan de gewichten te hangen ben je te jong, ook voor een streng (bb) dieet ben je nog niet rijp (en dat bedoel ik zowel mentaal als fysiek). Ga lekker voetballen met je vriendjes, die meiden komen vanzelf wel, daar heb je geen blokjes voor nodig.

ps. Ik maakte in dat eerste topic die opmerking over het eten van ijsblokjes. Dit was een grapje, je krijgt geen blokjes door het eten van ijsblokjes ;).

Dus die 4 ijsblokjes die ik elke dag eet is allemaal voor niks? :(
 
Wat ik in je eerste topic al zei, je bent simpelweg te jong om je hier mee bezig te houden. Natuurlijk is het niet slecht voor je om soms een paar keer op te drukken of een paar sit-ups te doen, maar echt veel ga je er niet mee opschieten. Om serieus aan de gewichten te hangen ben je te jong, ook voor een streng (bb) dieet ben je nog niet rijp (en dat bedoel ik zowel mentaal als fysiek). Ga lekker voetballen met je vriendjes, die meiden komen vanzelf wel, daar heb je geen blokjes voor nodig.

ps. Ik maakte in dat eerste topic die opmerking over het eten van ijsblokjes. Dit was een grapje, je krijgt geen blokjes door het eten van ijsblokjes ;).

groot gelijk
 
wat ik in je eerste topic al zei, je bent simpelweg te jong om je hier mee bezig te houden. Natuurlijk is het niet slecht voor je om soms een paar keer op te drukken of een paar sit-ups te doen, maar echt veel ga je er niet mee opschieten. Om serieus aan de gewichten te hangen ben je te jong, ook voor een streng (bb) dieet ben je nog niet rijp (en dat bedoel ik zowel mentaal als fysiek). Ga lekker voetballen met je vriendjes, die meiden komen vanzelf wel, daar heb je geen blokjes voor nodig.

Ps. Ik maakte in dat eerste topic die opmerking over het eten van ijsblokjes. Dit was een grapje, je krijgt geen blokjes door het eten van ijsblokjes ;).

+1
 
op zich vind ik de tekst nog wel nuttig!
goeie uitleg erbij en alles! daar geef k hem wel +1 voor!
ondanks dat ik 90% van de oefeningen al kende!
 
had ik ook wel door hoor van die ijsblokjes maar mijn trainingen doe ik gwn voor men conditie

haha ik weet zeker dat je het geprobeerd heb
 
Wat ik in je eerste topic al zei, je bent simpelweg te jong om je hier mee bezig te houden. Natuurlijk is het niet slecht voor je om soms een paar keer op te drukken of een paar sit-ups te doen, maar echt veel ga je er niet mee opschieten. Om serieus aan de gewichten te hangen ben je te jong, ook voor een streng (bb) dieet ben je nog niet rijp (en dat bedoel ik zowel mentaal als fysiek). Ga lekker voetballen met je vriendjes, die meiden komen vanzelf wel, daar heb je geen blokjes voor nodig.

ps. Ik maakte in dat eerste topic die opmerking over het eten van ijsblokjes. Dit was een grapje, je krijgt geen blokjes door het eten van ijsblokjes ;).

Idd, hij is nog veelste jong voor BB.
 
Meisjes van tegenwoordig vinden alleen blokjes mooi :p

haha en biceps! andere spiergroepe kenne ze niet, vroeg me vriendin laatst, wat ga je traine, ja rug vandaag!
RUGG?????????????? hoezo ruggggg???
ahahahaah lol
 
haha en biceps! andere spiergroepe kenne ze niet, vroeg me vriendin laatst, wat ga je traine, ja rug vandaag!
RUGG?????????????? hoezo ruggggg???
ahahahaah lol
Ahja, biceps.. maar het heet niet bicep.. spierbal, dat is het haha.
Echt te erg, die ecto's die dan zo uitgemergeld zijn dat 'geile blokjes' hebben..

elke keer als ik dat dan weer moet aanhoren, ''heb jij een blokjesbuik?''....:rolleyes:
 
Ahja, biceps.. maar het heet niet bicep.. spierbal, dat is het haha.
Echt te erg, die ecto's die dan zo uitgemergeld zijn dat 'geile blokjes' hebben..

elke keer als ik dat dan weer moet aanhoren, ''heb jij een blokjesbuik?''....:rolleyes:
Alsof je met je shirt omhoog door de gangen van je school loopt. XD

Onwetendheid geeft mij het gevoel van macht door mijn kennis. Al die mooiboys van 14 in mijn gym in hun voetbalshirtjes zien zwoegen op het buikspierapparaat, terwijl ik mijn blokjes elke avond tel en er geen enkele gerichte oefening voor doe.
 
Alsof je met je shirt omhoog door de gangen van je school loopt. XD

Onwetendheid geeft mij het gevoel van macht door mijn kennis. Al die mooiboys van 14 in mijn gym in hun voetbalshirtjes zien zwoegen op het buikspierapparaat, terwijl ik mijn blokjes elke avond tel en er geen enkele gerichte oefening voor doe.

Yeah, te erg gewoon.. ook als ze je bijv gaan helpen met tips.. ''Als je traint groei je niet meer hoor!'' ''Dat kan ik ook als ik train''...Jahaa dat weten we nu wel :rolleyes:

Ben trouwens vergeten waar dit topic over ging.. :p
 
Yeah, te erg gewoon.. ook als ze je bijv gaan helpen met tips.. ''Als je traint groei je niet meer hoor!'' ''Dat kan ik ook als ik train''...Jahaa dat weten we nu wel :rolleyes:

Ben trouwens vergeten waar dit topic over ging.. :p

over ijsblokjes...
 
Ik heb een vraag,

Ik ben nu inmiddels 14, en heb een 6 pack, najah 4 pack. (de 2 onderste zie je nog niet).
Maar je ziet ze alleen als ik ze aanspan, hoe komt dit? Heb ik ze nog niet genoeg getraind?

En nog een vraag:

Wat bedoelen ze met een set herhaling?
Gewoon 12x3 set herhaling uitvoeren achter mekaar of met pauze ertussen?
 
Ik heb een vraag,

Ik ben nu inmiddels 14, en heb een 6 pack, najah 4 pack. (de 2 onderste zie je nog niet).
Maar je ziet ze alleen als ik ze aanspan, hoe komt dit? Heb ik ze nog niet genoeg getraind?

En nog een vraag:

Wat bedoelen ze met een set herhaling?
Gewoon 12x3 set herhaling uitvoeren achter mekaar of met pauze ertussen?


hoe komje erop op in een 3 jaar oud topic te posten? ik hoop echt dat dit een grap is...
 
6pack = laag BF kom niet met je troll science...
 
Back
Naar boven