XXL Nutrition

Trainingschema

Bezoekers in dit topic

Ilayabaas

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
4 mrt 2009
Berichten
72
Waardering
1
Mijn gegevens:

16 jaar
70 kg
173 cm
14,3 % vetpercentage

Mij is dus aangeraden om te bulken. Ik wil gewoon bulken totdat ik groot en sterk ben, om vervolgens te gaan cutten.

Heb vanochtend een sportschool bezocht en die was echt super. Het heeft gewoon alle toestellen, volgens mij. Ik heb me onmiddellijk ingeschreven, en over een week of twee kan ik er op.

Naja, nu over mij. Ik ben niet bepaald sterk, het enige wat ik goed kan is mijn hele lichaam erin zetten bij voetbal, maar mijn armspieren zijn naar mijn mening zwak. Mijn vraag is dus met wat voor schema ik in hemelsnaam moet beginnen. Ik kan bijvoorbeeld sommige toestellen gewoon niet aan, omdat ik zwak ben. Naja, mijn plan is dus om 3x per week te trainen, gewoon al mijn spiergroepen.

So, could you please help me?
 
Zijn er ook losse halters en bankjes, Squatrek in je Sportschool?

Bereken je onderhoud incl. toeslagen qua voeding en blijf daar in de buurt.
begin met 3x in de week fullbody, dus je hele lichaam.

Bankdrukken, deadliften,Squats, militairypress, barbbelcurls, triceps barbbel ext. optrekken,

kuitheffen elke training zwaar en 3x25 herh.

bijv. Maa-zwaar 3x5 herh. Woe-licht 3x12 herh en Vrij-middel 3x8 herh.

:)
 
Ja, er er zijn bankjes, halters en een squat rek

Ok, en dan dinsdag en donderdag cardio?

Je zegt, begin eerst met fullbody, maar dat moet ik gewoon toch telkens doen. Wat en wanneer moet ik dat vervangen ipv dat?
 
Je kunt veel variaties maken met oefeningen met dumbbells en halters afwisselen, en na week of 10 maak je een splitschema. opok weer voor 10 weken.
 
Bij zo'n mooie spotschool hebben ze vast wel schema;s, geef je doel op en hoe vaak je kan trainen dan helpen ze je wel op weg.

d
 
Back
Naar boven