1. (werkt op alle apparaten, ook desktop, behalve iphone/ios)

    Ontzet Notitie

trainingschema

Topic in 'Trainingsschema's en Programma's' gestart door Thompson, 3 jun 2019.

Bezoekers aanwezig in Topic (Leden: 0, Gasten: 2)

  1. Thompson

    Thompson Novice Topic Starter

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    Karma:
    0
    Lengte:
    1m83
    dag allemaal,

    ik zal me even kort voorstellen.
    ik ben 30jaar 1m83 en 107kg met een vetpercentage van25%.. dus veel te veel.
    Ik heb jaren getraind en zelfs tot op een vetpercentage van 8% ggeraakt. maar door mijn jobs was er doodgewoon geen tijd meer voor te sporten.
    sinds kort heb ik een andere job functie en gestopt als zelfstandige waardoor ik terug meer tijd heb en terug ben beginnen trainen.
    mijn doel is onder de 15% geraken voor de winter. om nadien te bulken.

    het voedingschema is in opbouw door iemand dat ik ken. en ik zou 5x kracht en daarbij 4x cardio te doen per week.

    -maandag kracht
    -dinsdag kracht+ cardio(start to run)
    -woensdag benen + zwemmen
    -donderdag kracht + cardio(start to run)
    -vrijdag kracht
    -zaterdag of zondag start to run

    qua kracht zou ik een paar spiergroepen samen willen nemen.
    -borst/triceps/schouder
    -rug/biceps/buik
    -benen/buik
    de oefeningen zelf ben ik nog een beetje aan het bekijken (ideetjes zijn altijd welkom)

    wat vinden jullie van deze opstelling?
    graag jullie bedenkingen of aanpassingen

    supplementen bestaan enkel uit whey en multivitamins. ( ook hier graag aanvulling indien nodig)


    alvast bedankt voor het lezen van deze lange uitleg.

    mvg
     
    Laatst bewerkt: 5 jun 2019

Deel Deze Pagina

  1. Deze website gebruikt cookies om inhoud en advertenties te personaliseren, uw ervaring aan te passen en u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie