XXL Nutrition

Trainingschema's tips (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

jochn

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
28 okt 2006
Berichten
21
Waardering
0
Hey, ik ben 1.75m en weeg 53kg dus ben een ectomorph, maar ik vind hier een heleboel trainingschema's die niet voor een ectomorph zijn dus zou iemand me mss kunnen helpen daarbij?:rolleyes:

Maandag: Biceps / rug

Woensdag: Benen / Kuiten

Vrijdag: Triceps / Borst

Zaterdag: Buikspieren / polsen

de sets?? en 3x 6/8/10 ?

Dit heb ik al, ik weet wel niet welke oefeningen er zijn en ik best zou doen dus zou iemand me daarbij kunnen helpen(krachttraining)? Ik let nu ook op men voeding en werk zo een 2300 kcal +- binnen

Grtz
 
2300 kcal zijn veel te weinig. de behoefte van een man ligt rond de 2800.
je zult dit minimaal naar binnen moeten werken! ik zou eerder aan 4000 denken.
verdeelt over 6 maaltijden per dag.

suk6
 
ik ben ook een echt ecto zoals je kan zien op mijn foto. ik train nu ongeveer 6-7 maanden. ik ben begonnen met 3 x per week een fulbody en veel herhalingen...20-15-12-8, dit om je spieren aan de oefeningen te laten wennen(of hoe mijn instructeur dat zei: je spieren een geheugen geven:)) na 4 maanden ben ik over gestapt of een schema van 4 dagen waarbij ik 2 x per week dezelfde spiergroep trainde. sinds kort ben ik over gestapt op een schema waarbij ik 4 dage train, met om de 3 dagen opnieuw beginnen.

voor mij werkt dit aardig goed...aangezien ik geen voedingsschema heb(ben er mee bezig:)) ik ben 4 kilo aangekomen in een half jaar..maar ik weet zeker dat als ik een meteen was begonnen met een goed voedingsschema dat er VEEL meer in gezeten had:(

dusssss... Hard trainen!
Veel eten 4000-6000 kal per dag(volgens een gezond schema)
setjes van 10-8-6-6
 
4000-6000 kcal is wel een beetje over the top. Tenzij je een zware baan hebt natuurlijk.

Als je verder niks uitspookt op een dag is 2800 kcal wss al voldoende en op trainingsdagen 3400 kcal. Ik groei er iig op nu ik vakantie heb en verder weinig doe overdag, en ik weeg 98 kg.
 
4000-6000 kcal is wel een beetje over the top. Tenzij je een zware baan hebt natuurlijk.

Als je verder niks uitspookt op een dag is 2800 kcal wss al voldoende en op trainingsdagen 3400 kcal. Ik groei er iig op nu ik vakantie heb en verder weinig doe overdag, en ik weeg 98 kg.


klopt klopt. mijn berekening was verkeerd:P 19 kcal per pond lichaamsgewicht:)
 
Back
Naar boven