AndroidHealthClinic

trainingschema's voor vrouwen .

Bezoekers in dit topic

ouri

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
21 jan 2010
Berichten
959
Waardering
3
Lengte
1m76
had een klein vraagje ivm een trainingschema voor mijn vriendin
ik doe altijd een grote en kleine groep bij elkaar bv borst/biceps,rug/triceps etc ... nu gaat mijn vriendin ook beginnen te fitnessen en vroeg me af of ze samen met mij kon trainen of gewoon appart en bv een full body schema beter is voor haar met erna cardio .
waarom is het meestal bij mannen grote en kleine spiergroep bij een en bij vrouwen een fullbody workout ? dat had ik graag geweten .;)

bedankt
 
Je zit hier al 2,5 jaar en weet nog niet hoe het moet?

Fullbody is het beste.

Borst/Biceps is shit. Borst/Triceps is beter omdat je je borst en triceps vaak tegelijk pakt (OHP/Bench/Dips). Rug/Biceps is beter om precies dezelfde reden.

Ga gewoon allebei full body doen. 6x in de week splittraining moet je doen als je op je genetische max zit en loopt te juicen.
 
heeft meer te maken met het aantal dagen dat je traint dan met man/ vrouw zijn.
3 dagen /week... full body
4 dagen of vaker... split schema

en dat kan dan op verschillende manieren
 
eigenlijk is het simpel vrouwen trainen gewoon hetzelfde als mannen ....geen verschil maken dus en ze hoeft geen schrik te hebben voor overmatige spiergroei want vrouwen hebben van nature geen testosteron
 
Ga gewoon allebei full body doen. 6x in de week splittraining moet je doen als je op je genetische max zit en loopt te juicen.

:roflol:
 
Back
Naar boven