XXL Nutrition

trainingsdag bij G-men

Bezoekers in dit topic

Ik kom morgen stalken! :D Of is het nu geen stalken meer?
Ik ga minimaal voor een groepsfoto en als Gijs dan nog een leuk verslag kan schrijven zal het zeker op realdutchpower komen; dit soort initiatieven komen de sport ten goede! Ik weet zeker dat Jan (Haaring) het ook toejuicht.

Ik neem een aantal DVD's met foto's en filmpjes van Midden-Delfland mee.

Tot morgen!

Leuk Doetze! Tot morgen!
 
Ik kom morgen stalken! :D Of is het nu geen stalken meer?
Ik ga minimaal voor een groepsfoto en als Gijs dan nog een leuk verslag kan schrijven zal het zeker op realdutchpower komen; dit soort initiatieven komen de sport ten goede! Ik weet zeker dat Jan (Haaring) het ook toejuicht.

Ik neem een aantal DVD's met foto's en filmpjes van Midden-Delfland mee.

Tot morgen!

Haha zijn ook leuke dingen dit....... alleen ik ben niet uitgenodigd hoor (ze zijn vast bang dat ik alles op eet!)......:D en trouwens jij stalkt nergens hoor..... ik en velen met mij zijn altijd blij dat je er weer bent....
 
Succes bitches :)
 
morgen de 215 deadlift pogen !!! :mad: :D
 
Ik neem morgen ook me digi cam mee waar een uurtje film op kan...:P
 
Was er nog een groep van plan te maxxen op de squat? want dan neem ik me kisten nog mee ...?
 
Ik squat altijd op mijn kisten aangezien me knieen dat fijner vinden...
 
Haha zijn ook leuke dingen dit....... alleen ik ben niet uitgenodigd hoor (ze zijn vast bang dat ik alles op eet!)......:D en trouwens jij stalkt nergens hoor..... ik en velen met mij zijn altijd blij dat je er weer bent....

Ach, mag JIJ er niet bij zijn? :eek:
Je moest je ook OPGEVEN!

13 juni ben ik in eind van de middag/begin van de avond (na Sterkste Man van Bellingwedde) in Il Lago; als je er bent mag je mee-eten. :D
 
hehe sorry Peter als ik een echt Baarns kasteel heb dan nodig ik iedereen uit maar mijn huisje kan er nu niet meer herbergen. Tof Doetze! George gewoon meenemen die kisten en gewoon zien wie wat doet.

Tot morgen. Heb ook nog een stereoinstallatie neergezet, allemaal dingen die ik nog wilden doen in de homegym maar waar nu door de druk eindelijk aan toe ben gekomen.
 
Kelvin belde auto is stuk kan niet komen.
 
Dan neem ik ze mee ...Gijs ik ben rond 12u in Baarn(@station dus hou er rekening mee dat ik rond die tijd bel :) )
 
ik ben er rond 1 uur, en ik heb mijn frikandellen graag goed doorbakken!
 
hehe sorry Peter als ik een echt Baarns kasteel heb dan nodig ik iedereen uit maar mijn huisje kan er nu niet meer herbergen. Tof Doetze! George gewoon meenemen die kisten en gewoon zien wie wat doet.

Tot morgen. Heb ook nog een stereoinstallatie neergezet, allemaal dingen die ik nog wilden doen in de homegym maar waar nu door de druk eindelijk aan toe ben gekomen.

aaaaaaaaaaaaah shit..... ik had me er zo op verheugd!!!! maarja nu kelvin ook niet meer komt, zal het ook wel zo leuk niet meer worden:D
 
zit nu op de trein in duh hag te wachten dus tot over 2uur peepz
 
Ik ga nog ff naar de supermarkt en vertrek dan ook zal ergens rond half 12 arriveren.
 
Brr, ik kom weer veel te laat :D

Beetje onderschat hoe ver het was.
 
Jesaja toch ... Je maakt het sterortype blackman welweer waar lolz
 
Back
Naar boven