MuscleMeat

trainingsdag bij G-men (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik ken geen 1 van die oefeningen.. :(
 
Gijs, woon je toevallig in de buurt van treinstation Baarn? Amersfoort - Baarn is namelijk maar 7 minuten, dus dat is in ieder geval erg goed te doen.

vlak bij. nog geen 10 min lopen.
 
Tijd om ze te leren kennen;)

Wordt je echt man van.

Hahah zal eens kijken. Zit nog met het herstel van mijn gebroken elleboog, maar ik denk dat het wel een leuke afwisseling kan zijn. En het is dichtbij. :)
 
mooi! Zou top zijn mss besmetten we je wel met het virus.
 
Hahah zal eens kijken. Zit nog met het herstel van mijn gebroken elleboog, maar ik denk dat het wel een leuke afwisseling kan zijn. En het is dichtbij. :)

kan je ook die 260 of 250 squat meteen laten zien, waar een paar jaar geleden zo'n heisa over was :P
 
Zet mij er maar bij
 
kan je ook die 260 of 250 squat meteen laten zien, waar een paar jaar geleden zo'n heisa over was :P

Damn das een aardig gewicht, waar zit ie tegenwoordig op?


Leuke onderneming van Gijs, ik doe nog geen beloftes want heb hekel aan afzeggen. Maar ik ga me best doen.
 
Was maar ene plagertje maar er was toen een behoorlijk heisa over zijn squat vandaar ff plagen ;) :P
 
kan je ook die 260 of 250 squat meteen laten zien, waar een paar jaar geleden zo'n heisa over was :P

Ik deed setjes met +- 180 kg voor mijn ongeluk. Ik moet jullie nu teleurstellen, want die 250 zit er voorlopig niet in. Mag blij in de 150 range met setjes. Ik heb btw in al die jaren al tientallen keren aangegeven om eens te komen trainen in Amersfoort en omstreken, maar dat was altijd een hoop geblaf en geen daden.
 
Ik wil trouwens slee trekken of carpulling. Hoorde dat je daar monster kuiten van krijgt?
 
Indien ik dan nog train (wegens motivatie gebrek) dan kom ik langs, dus onder voorbehoud: Jopthelis
 
Je zorgt maar dat je motivatie hebt en je je hardcore mentaliteit meeneemt. Ik zet je erbij.
 
Gijs, voor mij geldt hetzelfde als Chewie; moet kijken of het lukt ivm werk. Zeker wel interesse, ik hou het topic in de gaten!
 
Het gaat donderen van energie op die vierkante meters!! gruwlijk
 
Back
Naar boven