XXL Nutrition

Trainingsdagboek olav

Bezoekers in dit topic

Gisteren weer wedstrijd gehad.
Even de resutaten:

Trekken : 95/100/105***
Stoten : 120/127.5/132.5*** (officieel persoonlijk record)
Totaal : 227.5
Punten : 267.91 (persoonlijk record)
Lichaamsgewicht : 83.4
Plaats : 1ste en 1ste junior (wat een verrassing)
Een superwedstrijd als je weet dat ik juist een week geledne al een topprestatie had neergezet. Ben nu bijna zeker dat ik het jaar zal afsluiten als beste junior. Na dit jaar mogen de andere juniors het onder elkaar uitvechten maar dit jaar ben ik nog de baas:):):):):):):):):) Een mooier afscheidscadeau (buiten de belgische records) is er niet :)

Gefeliciteerd gozer!!

strong mofo! proficiat, keep up the good work!

hey,
hier ben ik dan nog eens om wat te komen zeveren, met de nadruk op zeveren:)

Morgen heb ik wedstrijd. Internationaal jeugdtornooi in luwemburg. Vorig jaar ben ik daar tweede geworden en hoop nu op een eerste plaats. Het is de laatste keer dat ik aan deze wedstrijd mag deelnemen want vanaf volgend jaar ben ik senior (jaja, word een ouwe zak)
Ik zal dan ook de uitslag zo snel mogelijk hierop zetten.

ps: nog iets grappigs:) ben twee weken geleden geflitst omdat ik 2km per uur er over zat:) op de dag dat ik mijn rijbewijs juist 1 jaar had:):)

Hey succes morgen he! Wat zijn je doelen voor de wedstrijd?

En hoe gaat het met je training in zn algemeen?

Mijn doel is 230 totaal te halen min. Maar hoop op meer
Sn : 95,100,105
C&J : 125/130/135
dit zijn mijn doelen maar sukkel nogal wat met knie (patellapees ontstoken) en weet niet of het zal lukken.
Het zal er ook vanaf hangen hoe het lichaamsgewicht is.

Op training trek ik regelmatig 95 soms 100 en stoot ik vlot 120 als het meezit met mijn knie. Gemakkelijk setjes met 140 frontsquat. Maar train nu minder omdat ik minder tijd heb en zwem ook veel omdat we voor unief 200m in 4min moetne kunnen zwemmen en mijn conditie is niet echt iets om trots over te zijn:):)

Maar zal zien hoe het morgen gaat, als mijn knie meezit ga ik er volledig voor want is waarschijnlijk laatste of voorlaatste wedstrijd in nog lange tijd want volgend jaar vallen veel wedstrijden in de examenperiodes en dat laatste gaat wel voor. gewichtheffen kan ik nog heel mijn leven.

Zoals ik gehoopt had heb ik gisteren dus het internationaal jeugdtornooi gewonnen:)

trekken : 95/100***/100
stoten : 122.5/127.5***/127.5*** (teveel kniepijn)
lg : 85;8çkg
totaal : 222.5
punten : 258

Door teveel kniepijn heb ik de eerste 127.5 niet kunnen stoten en met de tweede kwam ik niet meer recht.

Oef.. klote van die kniepijn. Nice Snatch though!

De meeste vragen zich waarschijnlijk af of ik nog leef :)

Wel tussen studeren heb ik effe tijd gevonden om hier nog wat zever te komen verkopen.

Veel zever valt er echter niet te verkopen want train namelijk bijna niet meer. Het is ondertussen twee weken geleden dat ik nog een gewicht in mijn handen heb gehad. Concentreer mij vooral nu op lopen en zwemmen(waar ik binnen 2 weken examen van heb).

Ben van plan na de examens (5 feb) terug een trainingsschema op te stellen en te pieken naar .... ik weet nog niet wat. Het zal vooral een schema zijn denk ik om mijn oude niveau terug te krijgen. Daarna zal het weer dalen door examens in juni en juli.

De grootste schade die zal toegebracht zijn zal te situeren zijn in mijn lenigheid (vooral enkels), maar kan het echt niet opbrengen nu om lenigheidsoefeningen te doen :):)

^^ with stupid :)

Nieuwe vlam of....een mogelijk stalk object voor ons? Zoja gaarne posten in het geile hanenhok :P

Chewie zei:
^^ with stupid :)

Nieuwe vlam of....een mogelijk stalk object voor ons? Zoja gaarne posten in het geile hanenhok :P

Trek jullie plan ;)

Heb jij haar msn :D ?

Ik wel ja :p maar jij niet

Back
Naar boven