Fitness Seller

Trainingsdagboek olav

Bezoekers in dit topic

Je moet het jezelf niet te makkelijk maken, want dan ga je er geen voldoening uithalen als je het haald, maar zeker ook niet te moeilijk, want dan krijg je een mentale opdoffer. Werk vooral aan je zwakke punten. Heb op de wedstrijd gezien dat het vooral kracht en massa is wat jou ontbreekt (de snelheid en explosiviteit heb je nog van het gewichtheffen :thumb:), dus moest ik jou zijn zou ik een lichte bulk beginnen (begin met 300kcal boven onderhoud, en train vooral zwaar de basisoefeningen! Squats, deadlifts, overhead presses en rows, daarrond zou je schema moeten gebouwd worden. Dan als assistance nog de olympische lifts en de bench-press. Als suplimental work hammer curls, power shrugs en calve raises. Verder doe je maar oefeningen die je leuk vind, de training moet leuk blijven natuurlijk :thumb:
 
thx, zal dit onthouden en eens zien wat ik er mee kan doen.
 
Vrijdag 26/08/2005

- rows op lat pull down : 8*60/6*70/5*75/5*75/4*80/8*70
- good mornings : 8*50/6*70/5*90/5*90/8*70
- dumbbell curl : 12*18/5*20/4*22/6*16/6*16
- reverse cable curl : 12*15/8*30/8*22.5/8*15
- sit up : 20/20/20/20

Naar aanleiding van MS z'n tips heb ik besloten nog tot de herexamens gedaan zijn te prutsen :):) en daarna doelen op te stellen.
Waarschijnlijk zal het een combinatie zijn van GH en strongman.
Kan al aan materiaal komen voor de farmers walk, tire flip, variant op cardeadlift, atlas-stones, crucifix, ...... en ik kan nogal redelijk goed lassen dus dat mag geen probleem zijn ;)
 
Wat worden je gh doelen dan?
 
aanhangwagen lift? kan je vullen met vaten of schijven ofzo
 
ja onze aanhangwagen is zo verrot dat het gewicht gewoon door de bodem zakt denk ik :D
 
Interessante aanhangwagen :D

nee, aangezien een auto veel plaats in beslag neemt en weer geld kost ook heb ik het volgende uitgevonden :

een stevige houten plaat op een profiel gemaakt van poutrellen (ongeveer 1.5m lang). achteraan maak je een T-profiel van poutrellen en vooraan hetzelfde maar dan lager (afmetingen ongeveer zoals in het echt).

Voor het gewicht zou ik zakken zand of keien gebruiken van 40kg, is niet duur (1.5€) ----> dus 200kg kost maar 7.5€!!!
Ik heb hier wel nog 6 zakken stenen staan van samen meer dan 300kg maar die zijn niet echt geschikt omdat je dan met een slechte verdeling van het gewicht zit.

Zal als ik tijd heb er eens een tekening van maken.
 
matthieu zei:
Wat worden je gh doelen dan?

gh doelen ga ik maar kunnen bepalen als ik het nieuwe lessenrooster heb.
 
Ben benieuwd naar je constructie, het klinkt interessant! Ja onze aanhangwagen kan het wel mee, alleen die scherpe rand he :D
 
1 oktober word ik 21 :)
 
Jup maak tekeningen, ik versta er ook de ballen van :D
 
hoe zet je hier eigenlijk een foto op van op je computer want lukt niet echt.
 
Zaterdag 27/08/2005

- 45 min fietsen
 
Voor foto: ga naar www.imageshack.us en zoek met 'bladeren' of zoiets naar het fotobestand op je computer. Upload dan en paas de laatste URL mogelijkheid (url direct to image ofzoiets) in dit topic met [Afbeelding niet meer beschikbaar] achter de paste.
 
Dit is een ruwe schets van mijn deadliftding :)


[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Is toch iets anders, bij car deadlift kun je gebruikmaken van de vering ;)
 
Je kan niet alles willen he.

Denk wel dat je hier ook al goed je plan mee kunt trekken
 
Back
Naar boven