XXL Nutrition

Trainingskleding

Bezoekers in dit topic

haha ik snap het wel. vroeger(toen ik er ook al heel goed uit zag) droeg ik ook graag "muscle shirts" maar tegenwoordig boeit het me niet. nu draag ik trainingsbroeken van de zeeman(slechts 6 euro!) en normale t-shirts. tijdens het uitgaan ook even geen muscle shirts voor mij, heb er ff geen zin in om bekeken te worden de hele tijd(wat ik soms juist wel weer leuk vind)
ik krijg zelfs genoeg van mijn muscle-shirt-avatar waar jullie hele tijd likkebaardend naar kijken!
 
De winkel van Marjolein Schilperoort, zie: Body and Fashion is voor mij de plek voor fitness/bodybuildingkleding. Ook kun je er veel kleding laten maken, in een ruime keus aan kleur (en zelfs stiksels).

Niet iedereen woont daar in de buurt, maar als je langs gaat en een bestelling doet (eventueel maatwerk) dan wil ze het denk ik als het klaar is wel aan je opsturen (met aanbetaling en onder rembours vermoed ik).
 
Gespierd Stuk zei:
De winkel van Marjolein Schilperoort, zie: Body and Fashion is voor mij de plek voor fitness/bodybuildingkleding. Ook kun je er veel kleding laten maken, in een ruime keus aan kleur (en zelfs stiksels).

Niet iedereen woont daar in de buurt, maar als je langs gaat en een bestelling doet (eventueel maatwerk) dan wil ze het denk ik als het klaar is wel aan je opsturen (met aanbetaling en onder rembours vermoed ik).
Thanks! daar ga ik dan zeker langs, zo te zien hebben ze daar een erg groot aanbod :) ff kijken of er nog een vrije dag in mijn agenda zit :grinny:
 
Grijpwijk zei:
Ja, dan heb je natuurlijk geen pomp in je bovenlichaam en ziet iedereen hoe klein je eigenlijk bent.

neen, ik vind het fijn als mun armen helemaal vrij zijn..maar soms heb ik wel een tshirt aan. ik hoef me egt nie te bewijzen aan die schrale opas die er trainen.
 
Balboa18 zei:
neen, ik vind het fijn als mun armen helemaal vrij zijn..maar soms heb ik wel een tshirt aan. ik hoef me egt nie te bewijzen aan die schrale opas die er trainen.
gewoon trainen in wat je het fijnste vind zitten tijdens het trainen.
 
Back
Naar boven