Fitness Seller

Trainingslocatie SCC Powerhouse

Bezoekers in dit topic

Voor t eerst sinds hele lange tijd weer eens een update hier. Na het succesvol organiseren van het NK junioren in april dit jaar vindt morgen bij ons de beginnerswedstrijd van de KNKF - Sectie powerliften plaats. Het is weer een stressvolle zomer geweest en ik zal eerlijk gezegd blij zijn als de wedstrijd achter de rug is. Vanavond na het trainen alles klaar gezet, onze bodies zijn ready zogezegd

IMG_0618.JPG


IMG_0616.JPG


IMG_0615.jpg
 
Was een mooi dagje weer

IMG_0634.PNG
 
Ihkv ons vijfjarig bestaan, het volgende bericht gekopieerd van social media:

Met een gevoel van trots en hier en daar ook wel weemoed blader ik door de foto's en filmpjes van de afgelopen vijf jaar Powerhouse. Deze week bestaan wij vijf jaar, eerst als Powerhouse Middelburg en later als SCC Powerhouse. Mijn dromen met de sportschool zijn nog lang niet allemaal waar gemaakt maar als ik denk aan vijf jaar geleden, toen ik in mijn eentje naar wedstrijden toe moest, in geen enkele sportschool in de buurt meer terecht kon en ik uit pure wanhoop maar zelf spullen bij elkaar ging verzamelen dan kan ik alleen maar juichen.
Vito Minheere kwam er heel snel bij als mede-eigenaar, we werden een hecht team met jongens en meiden als Yvonne, Cemil, Karel, Michel, Michiel, Jelle, Lennart, Kenley, Peter, Lano, Jurri, Bill, Erik, Lilian, Max, Yvette, Kornelis, Kiri, Benno. Ik vergeet er ongetwijfeld nog en sommigen zijn gekomen en ook weer gegaan. Maar er waren ook jongens als Daniel, Jan, Aron, David, Ivan en vele anderen - zelfs uit het buitenland - die niet eens in de buurt wonen maar toch voor ons uit wilden komen, gecoacht wilden worden door ons of langs kwamen om mee te trainen. We deden mee aan wedstrijden, we wonnen wedstrijden, we pakten records, we deden internationaal mee, we werden bekende coaches, we organiseerden wedstrijden maar we bleven en blijven altijd de band of brothers die gewoon datgene doen wat zij het leukste vinden: trainen.

Ik ben u allen zeer, zeer erkentelijk. Jullie zijn allemaal vrienden van Powerhouse en daarmee vrienden van mij. Het waren vijf fantastische jaren en het worden er nog veel meer!

Tymen

IMG_0889.PNG


IMG_0890.PNG


IMG_0891.PNG


IMG_0896.PNG


IMG_0901.PNG
 
Gefeliciteerd.

Je hebt met powerhouse iets neergezet waar je trots op mag zijn.
 
Zo ik schrok even dacht dat je ermee zou kappen haha, maar is slechts een terugblik.
Knap gedaan en jullie hebben echt iets moois neergezet in Zeeland. Ga zo door bigger better stronger!!!!
 
Laatst bewerkt:
Thanks mannen
 
Congratz!

Mooi om te zien dat je zo'n liefde hebt voor de sport en dat deelt met anderen.
 
Mooi gedaan, hoop dat jullie nog lang bestaan.
 
Gefeliciteerd! Mag je zeker trots op zijn.
 
Leuk om dit topic nog eens terug te zien na drie jaar. Er is wel heel veel veranderd. Tijd voor een update.

Sinds de laatste keer dat ik hier was is Powerhouse twee keer verhuisd. Eind 2018 moesten we noodgedwongen weg uit onze mooie locatie in Vlissingen. We hebben zo'n beetje al onze strongman equipment moeten verkopen omdat er gewoon geen ruimte meer voor was. We zaten een paar maanden bij wijze van noodlocatie op een industrieterrein achterin een koude loods waar we echt moesten overleven op zoek naar een nieuwe plek. Na een maand of vijf vonden we een mooie nieuwe locatie. We hebben ons een beetje moeten heroriënteren op ons bestaansrecht. Wedstrijden organiseren is jammer genoeg niet mogelijk op onze huidige locatie. Ook hebben we te maken gehad met flink grote wisselingen in onze groep lifters. Veel mensen van de 'oude garde' zijn uitgevlogen, Zeeland uit. Of in sommige gevallen ook gewoon gestopt met trainen. Gelukkig kregen we ook weer nieuwe aanwas.

We zitten nu alweer een tijdje in een mooie ruimte in een bedrijfspand in Oost-Souburg (tussen Vlissingen en Middelburg). Bijgevoegd een aantal foto's.
2019 was al een moeilijk jaar, en de verplichte sluiting tijdens de eerste coronagolf heeft ons ook in 2020 wel even flink doen schrikken, maar inmiddels zijn we weer on the rise. De focus is nog steeds om mensen te enthousiasmeren voor de krachtsport in het algemeen en voor powerlifting in het bijzonder.

Verder is en blijft het natuurlijk ongelofelijk prettig om op een paar kilometer van je huis deze plek te hebben en die samen met een clubje gelijkgestemden te runnen.
 

Bijlagen

  • 2.jpg
    2.jpg
    155,4 KB · Weergaven: 103
  • 3.jpg
    3.jpg
    147,3 KB · Weergaven: 102
  • 4.jpg
    4.jpg
    134,8 KB · Weergaven: 117
  • 5.jpg
    5.jpg
    40,8 KB · Weergaven: 101
Mooie ruimte man! Super dat jullie door de moeilijke tijd zijn gestruggled en nu weer op een mooie locatie zitten! Succes
 
Hoe groot is deze ruimte? Werk je met abonnementen?
 
Back
Naar boven