AndroidHealthClinic

Trainingslog 2021

Bezoekers in dit topic

Vandaag borst met buik.
 
Laatst bewerkt:
Net even mijn rug getraind
 
Laatst bewerkt:
Vandaag borst met buik.

Bench press
2 WU sets
Set1 12x50kg
Set2 10x60kg
Set3 10x70kg
Set4 6x80kg

DB Incline press
Set1 15x20kg
Set2 10x26kg
Set3 8x26kg
Set4 10x20kg

Seated machine fly
Set1 15x25kg
Set2 12x30kg
Set3 10x40kg
Set4 10x45kg

DB close grip press
Set1 12x14
Set2 12x14
Set3 10x14
Set4 8x20

Chest dips machine
Set1 18x70kg
Set2 14x70kg
Set3 14x70kg
Set4 12x70kg

Hanging leg raises
Set1 12x
Set2 12x
Set3 10x
Set4 8x
Maak van die setjes bankdrukken eens 5x 6 hh met 80 en dat steeds zwaarder. Dan heb je aan 3 of 5 setjes incline dumbell press voldoende om je borst niet meer lacking te laten zijn.
Minder en zwaarder.
Rug kan wel kloppen, die heeft veel sets en oefeningen nodig.
 
Maak van die setjes bankdrukken eens 5x 6 hh met 80 en dat steeds zwaarder. Dan heb je aan 3 of 5 setjes incline dumbell press voldoende om je borst niet meer lacking te laten zijn.
Minder en zwaarder.
Rug kan wel kloppen, die heeft veel sets en oefeningen nodig.
dankjewel man! Pas het toe!
 
Maak van die setjes bankdrukken eens 5x 6 hh met 80 en dat steeds zwaarder. Dan heb je aan 3 of 5 setjes incline dumbell press voldoende om je borst niet meer lacking te laten zijn.
Minder en zwaarder.
Rug kan wel kloppen, die heeft veel sets en oefeningen nodig.

Want piramidesetjes zijn geen goede manier om massa te kweken?
 
Want piramidesetjes zijn geen goede manier om massa te kweken?

Jawel, kan vast wel. Maar hij doet zo veel, dat ik denk dat hij beter minder oefeningen kan doen en meer uit het bankdrukken kan halen.
Hoe zouden de piramidesets er uit moeten/kunnen zien ? Hoeveel sets en welke reps kan ts dan het beste gebruiken ?
 
Jawel, kan vast wel. Maar hij doet zo veel, dat ik denk dat hij beter minder oefeningen kan doen en meer uit het bankdrukken kan halen.
Hoe zouden de piramidesets er uit moeten/kunnen zien ? Hoeveel sets en welke reps kan ts dan het beste gebruiken ?

Indien je dit niet drie x per week gaat doen is dit toch prima. Kijk eens naar de trainingen van Meadows bijv. werkt ook graag met piramideset en hoog volume. Wat nou het aller allerbeste is? Niet zo blind op staren.. Hard trainen, progressief laden, voldoende rusten en eten. Hiernaast loopt zijn chest absoluut niet achter, dus wat hij doet werkt gewoon voor hem.
 
On fire
 
Laatst bewerkt:
Vandaag lekker getraind na mijn dagje rust. Ik had schouders met buik.
 
Laatst bewerkt:
Net terug van de gym! Lekker armen gedaan met buik.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven