Fitness Seller

Trainingslog AK (BULK)

Users who are viewing this thread

Bokito

Monstrous Giant
Lid geworden
17 apr 2012
Eens, zelf aankloten terwijl je een coach hebt kan je net zo goed de coach gaan skippen

• Like
Waarderingen: ak

mucci

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
8 apr 2016
Lengte
1m79
Massa
104kg
Wat zegt je coach eigenlijk over je armen en wat is z’n strategie?

• Like
OP
ak

ak

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
7 mei 2021
Lengte
1m80
Massa
94kg
Vetpercentage
> 50%
Schema wijzigen naar bovenstaande was ie mee akkoord. Even als me kcal verhogen met 150 (5150 kcal totaal nu)

Me armen en benen zijn punten die extra aandacht nodig hebben toz van overige lichaamsdelen. Proberen dit een x aantal weken om te kijken of het enigzins wat bijdraagt. Snap de logica van een PPL schema dat elk lichaamsdeel evenveel aandacht krijgt en het meest effectieve is om mee te beginnen, maar na een x aantal jaar hierin wat aanpassen kan ervoor zorgen dat ik verder kom.

Uiteraard bepaald Kay uit eindelijk welke richting we op gaan, maar zo ideeen zijn altijd welkom waarnaar altijd geluisterd word. Ook als het een dom idee is zal ie dit aangeven om het beter niet te doen, omdat…

Baad het niet dan schaad het niet en we gaan komende weken bekijken of dit mij beter vooruit zal zal helpen.

PPL rust voorheen word nu;
Push pull legs armen rust, legs push pull legs rust, repeat.

OP
ak

ak

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
7 mei 2021
Lengte
1m80
Massa
94kg
Vetpercentage
> 50%
Nut van een coach is niet blindelings die persoon volgen, want dat vind ik persoonlijk wel erg simpel. Doel van een coach is iemand objectief vanuit de zijlijn mee laten kijken met een eerlijke mening en die hierin zijn expertise op los laat om die persoon verder te laten komen waar ie zelf in stagneert vroeg of laat.

OP
ak

ak

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
7 mei 2021
Lengte
1m80
Massa
94kg
Vetpercentage
> 50%
Wat zegt je coach eigenlijk over je armen en wat is z’n strategie?
Kan meer massa op en hebben al het een en ander gewijzigd met het vorige PPL schema. Training beginnen met bicep/tricep ipv eindigen, ipv PPL hebben we PLP gedaan zodat ik op push en pull dagen 1 oefening kon doen 4 sets een “BFR” bicep/tricep oefening. Beide werkten wel, maar waarom niet 100% gains pakken dmv drastisch het schema aanpassen waarin je weak points meer aandacht krijgen dan doorfiepen op deze manier en 50% vd gains maar pakken?

Trainingen en voeding zijn 100% on point en wil dus ook 100% resultaat boeken kan dit dmv een drastische wijziging dan sta ik hiervoor zeker open.

Zit overigens al anderhalf jaar bij Kay en ben loyaal AF aangezien het zichtbaar zijn vruchten heeft afgeworpen. Ben wel van mening indien iemand iets adviseert of zegt dat hij dit kan onderbouwen met een waarom hij/zij dit zegt en dit kan Kay altijd. Hij heeft altijd een luisterend oor naar de ander ipv klakkeloos maar ff een schemaatje opstellen. Indien hij hier dus absoluut niets in zag zou hij dit ook aangeven aangezien je als client toch het “visite” kaartje bent van de coach.

Ben ook behoorlijk transparant in deze log en naast ik elke training hier noteer doe ik ook wekelijks (donderdags) de week resultaten aangeven inc. unflexed fotos.

Probeer nu ook wekelijks een paar poseer fotos te plaatsen om hierin voor mezelf wat ervaring op te doen en ook andere een beter beeld te laten krijgen van het totaal plaatje.

(Alvast sorry voor sommige amateur fotos, maar hierin word ik beter en ga ik ook vooruitgang op maken naar verloop van tijd!)

Laatst bewerkt:
OP
ak

ak

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
7 mei 2021
Lengte
1m80
Massa
94kg
Vetpercentage
> 50%
15 jan 2022 “benen”

Trainings duur 60min

F0DB299D-546C-495E-80AE-4A437D4999A2.jpeg

Alles voelde goed, maar ga nu weer naar de gym ipv thuis dus alle gewichten weer even wennen.

OP
ak

ak

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
7 mei 2021
Lengte
1m80
Massa
94kg
Vetpercentage
> 50%
Voor te squaten gebruik ik momenteel geen knee sleeves, maar wil dit wel uit voorzorg gaan doen aangezien ik toch richting de 170kg+ voor reps wil gaan nog in deze bulk.

Tips waarnaar te kijken bij knee sleeves of eventueel een link welke degelijk zijn?

Heb een leren belt van atx waar ik wel tevreden over ben die al ruim 2 jaar meegaat en nog nagenoeg “nieuw” is.

Sjimpiej1986

-
Elite Member
Lid geworden
9 nov 2021
Lengte
1m86
Massa
88kg
15 jan 2022 “benen”

Trainings duur 60min

Bekijk bijlage 545995

Alles voelde goed, maar ga nu weer naar de gym ipv thuis dus alle gewichten weer even wennen.
Lekkere benen training hoor 💪
Ga je na squat en leg press niet helemaal kapot van die lunges?? Lijkt me dan een zware verzuring op te treden, of is dat gewoon spierconditie opbouwen?

• Like
OP
ak

ak

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
7 mei 2021
Lengte
1m80
Massa
94kg
Vetpercentage
> 50%
Lekkere benen training hoor 💪
Ga je na squat en leg press niet helemaal kapot van die lunges?? Lijkt me dan een zware verzuring op te treden, of is dat gewoon spierconditie opbouwen?
Vandaar dat ik de lunges soms switch naar leg extensions. 😜

Maar na de squats is het al ellende om vol te houden, leg press gewichten is ook niet heel speciaal maar ga ik te zwaar dan komt me kont van het bankje af en dan komt er teveel stress op je onderrug met alle ellende als gevolg.

Houding is altijd strik en focus punt 1, daarna pas gewicht uppen. Begin ik met legg press dan kan het gewicht veel hoger, maar doe altijd dezelfde volgorde om de data zo secuur mogelijk houden.

Sjimpiej1986

-
Elite Member
Lid geworden
9 nov 2021
Lengte
1m86
Massa
88kg
Ja kan ik helemaal begrijpen.
Kan me voorstellen dat als je benen al op zijn en je daarna nog een zware leg press moet doen, ze gaan compenseren door vanuit je onderrug mee te helpen.
Ben persoonlijk al gaar als ik lunges doe na m'n squats (en dat is zeker geen indrukwekkend gewicht). Pak daarom vaak calf raises tussen door, maar dan nog zijn ze al aardig gaar.
Enig altijd die benen trainingen he, maar ze moeten en zullen groeien.

• Like
OP
ak

ak

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
7 mei 2021
Lengte
1m80
Massa
94kg
Vetpercentage
> 50%
Ja kan ik helemaal begrijpen.
Kan me voorstellen dat als je benen al op zijn en je daarna nog een zware leg press moet doen, ze gaan compenseren door vanuit je onderrug mee te helpen.
Ben persoonlijk al gaar als ik lunges doe na m'n squats (en dat is zeker geen indrukwekkend gewicht). Pak daarom vaak calf raises tussen door, maar dan nog zijn ze al aardig gaar.
Enig altijd die benen trainingen he, maar ze moeten en zullen groeien.
Benen is idd voor vele een punt van aandacht waaronder voor mij ook.
Hoop dat dit komende maanden wat bijtrekt met het nieuwe schema. 🚀

Sjimpiej1986

-
Elite Member
Lid geworden
9 nov 2021
Lengte
1m86
Massa
88kg
Met jouw inzet komt dat vast goed. Zet hem op 💪

• Heart
OP
ak

ak

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
7 mei 2021
Lengte
1m80
Massa
94kg
Vetpercentage
> 50%
16 jan 2022 “push”

Trainings duur; 70min

(Nr bij “opmerkingen” is de volgorde die ik hanteer)
(Nr4 = gewicht per kant)

E506D99B-5712-404A-834F-9E137DAD7B0B.jpeg

Vypaw

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
24 aug 2020
Lengte
1m72
Massa
73kg
Vetpercentage
11%
16 jan 2022 “push”

Trainings duur; 70min

(Nr bij “opmerkingen” is de volgorde die ik hanteer)
(Nr4 = gewicht per kant)

Bekijk bijlage 546092
Is het niet makkelijker om de oefeningen dan te rangschikken op volgorde?
Of veranderd je volgorde doorgaans

OP
ak

ak

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
7 mei 2021
Lengte
1m80
Massa
94kg
Vetpercentage
> 50%
Is het niet makkelijker om de oefeningen dan te rangschikken op volgorde?
Of veranderd je volgorde doorgaans
Verander om de x aantal weken wel. Voorheen tricep - borst - schouders en nu borst schouders tricep aangezien me complete PPL schema aangepast is naar;

Push pull legs armen rust (cycle 1)

Legs push pull legs rust (cycle 2)

Cycle 1 en 2 afwisselen uiteraard

Schwarzeneggertje

Huge Freak
Lid geworden
8 dec 2016
Lengte
1m87
Massa
98kg
Vetpercentage
14%
Verander om de x aantal weken wel. Voorheen tricep - borst - schouders en nu borst schouders tricep aangezien me complete PPL schema aangepast is naar;

Push pull legs armen rust (cycle 1)

Legs push pull legs rust (cycle 2)

Cycle 1 en 2 afwisselen uiteraard
Schema ziet er goed uit imo. Bij mij zijn mijn armen de spieren die het makkelijkste groeien. Maar met PPL ging dat minder goed dan met armen dagen.

Laatst bewerkt:
OP
ak

ak

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
7 mei 2021
Lengte
1m80
Massa
94kg
Vetpercentage
> 50%
Schema ziet er goed uit imo.
Belangrijkste is dat het zicht weerspiegelt in de resultaten. Probeer dit denk 5/10 weken en vanuit daar evalueer ik met de coach kijkend of het wellicht nog beetje aangepast moet worden of dit volhouden voor langere periode.

Overall benen/armen is focus punten komende tijd.

Laatst bewerkt:

Schwarzeneggertje

Huge Freak
Lid geworden
8 dec 2016
Lengte
1m87
Massa
98kg
Vetpercentage
14%
Belangrijkste is dat het zicht weerspiegelt in de resultaten. Probeer dit denk 5/10 weken en vanuit daar evalueer ik met de coach kijkend of het wellicht nog beetje aangepast moet worden of dit volhouden voor langere periode.
Zie mijn toevoeging, ik heb zowel PPL schema's gedaan als old skool schema's met veel nadruk op armen.

Sluit niet uit dat je behalve extra volume, ook extra intensiteit (zware belasting, met name zwaarder gewicht) moet inzetten bij armen training.

• Like
OP
ak

ak

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
7 mei 2021
Lengte
1m80
Massa
94kg
Vetpercentage
> 50%
Zie mijn toevoeging, ik heb zowel PPL schema's gedaan als old skool schema's met veel nadruk op armen.

Sluit niet uit dat je behalve extra volume, ook extra intensiteit (zware belasting, met name zwaarder gewicht) moet inzetten bij armen training.
Volume is geen probleem, maar ik kan niet meer zoals jaren geleden oneindig sets draaien met dezelfde intensiviteit als nu. Kan wel uren lopen curlen, maar als ik niet meer als 10kg curl voor reps is het wel klaar.

Tevens ben ik ook een form nerd, elke curl of extension moet 100% perfect zijn. Kan 10kg extra op de stang gooien en gaan curlen, maar dan gaat de houding zwaar achteruit met als gevolg dat het geen zin heeft.

Een extra arm day kan, zodat ik “fris” begin en 100% al me energie kan stoppen in bicep/tricep is wellicht iets wat zal helpen.

Tijd zal het zeggen en komende weken de fotos wijzen dit wel uit.

Naar boven