- Lid geworden
- 3 feb 2013
- Lengte
- 1m68
Is toch logisch.... je gaat meer eten. Dus meer maag darm vulling...Even over bulken kan het zijn dat je de eerste week, van omschakeling van cut naar bulk sneller aankomt
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web -app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie vereist momenteel toegang tot de site met behulp van de ingebouwde safari-browser.
Is toch logisch.... je gaat meer eten. Dus meer maag darm vulling...Even over bulken kan het zijn dat je de eerste week, van omschakeling van cut naar bulk sneller aankomt
Meer koolhydraten dus meer vocht.Is toch logisch.... je gaat meer eten. Dus meer maag darm vulling...![]()
Dat denk ik ook ja.Want gisteren bijvoorbeeld had ik ontzettend zin in droge worst, en geef ik mezelf toestemming om dat te kopen. Koop ik in de supermarkt ook nog pepernoten erbij. Eet ik die zak impulsief voor de helft op en heb dan al spijt als ik kijk naar de kcals. Heb vandaag dingen laten staan om die droge worst op te eten, en de rest heb ik weg gegeven.
Ik denk dat je door zulke fouten te maken, dat je daar onnodig vet aankomt.
Je hebt een uitermate mooi start fysiek voor een nette bulk, dont fuck it up en yolo vreten zodat je FAT AF word. Neem de tijd hiervoor en trek je bulk 30 weken uit indien je gemiddeld 0.2/0.3kg pw aankomt is dit perfect icm je compound lifts die moeten sterker worden naarmate je bw aankomt. Is dit beide het geval dan zit je in een goede lijn.04-09-2022
Progressieupdate:
Einde cut 1: 70,7kg
Bulk:
Weekgemiddelde week 1: 72,2kg 2500kcal
Deze week tel ik als week 1 (start bulk). In totaal 1,44kg aangekomen. Dit is hopelijk het verschil door vocht vasthouden + meer maag/ darm inhoud. Wel heb ik mijn kcal doel gisteren veranderd - 100kcal. Aangezien ik de range wil houden tussen: 0,2kg - 0,3kg + per week. Hopelijk ga ik zien dat in week 2 dan tussen dat gewicht aan ga komen. Maar goed ik weet niet hoelang het aanhoud, wanneer je overgaat van cut naar bulk extra aankomt.
Door weer meer te kunnen eten, voel ik me beter (mentaal stabieler). En de sessies kunnen weer meer volume aan. Dit geeft ook weer een boost, dat je wat aan het opbouwen bent. Verder train ik nu 4 dagen i.p.v. 5 meer onder het motto van less is more. Meer herstel. Wanneer ik de werkset range haal, verhoog ik het gewicht. Dit kan al bij sommige oefeningen, dit pas ik dadelijk aan.
Bekijk bijlage 567014 Bekijk bijlage 567015 Bekijk bijlage 567016
Thanks! Ik ben ook heel erg benieuwd. Aangezien heb ik wel vaker aangegeven ook medicatie slik wat je metabolisme vertraagd. Dus makkelijker aankomt. Maargoed een cut en afvallen ging ook prima. Dan moet dit gecontroleerd langzaam ook goed gaan.Je hebt een uitermate mooi start fysiek voor een nette bulk, dont fuck it up en yolo vreten zodat je FAT AF word. Neem de tijd hiervoor en trek je bulk 30 weken uit indien je gemiddeld 0.2/0.3kg pw aankomt is dit perfect icm je compound lifts die moeten sterker worden naarmate je bw aankomt. Is dit beide het geval dan zit je in een goede lijn.