AndroidHealthClinic

Trainingslog Cynthia

Bezoekers in dit topic

Cynthia

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
21 aug 2004
Berichten
4.430
Waardering
514
Zo, tijd voor een nieuw logje.

Doel: proberen om niet ontevreden te zijn op de dag van de fotoshoot :) (van BnF Shop n.a.v. de DBB contest).
Helaas weet ik nog niet op welke datum de shoot is, dus ik weet nog niet of het een "O mijn god, ik heb nog maar 2 weken!"-wanhoopspoging moet gaan worden :D Of dat ik wat meer de tijd heb om nog even flink te trainen/diëten.

Ook m'n beenblessures zijn nog niet over, dus dat heeft helaas zeker invloed op m'n trainingsschema :(
Trainingsschema: Ik doe nog even 1-2 weken split schema denk ik (meestal: Rug/Biceps/Schouders, Borst/Triceps, Benen/Buik, soms doe ik buik of schouders ergens anders bij).
Beetje kijken hoe de beentjes aanvoelen en zodra het wat beter gaat, ga ik vrijwel zeker een ander schema doen, liefst FB of misschien UB/LB.Ook cardio is gewoon weer afwachten of, en hoeveel ik kan doen. Zou fijn zijn, want dan kan er weer wat meer gevreten worden :D
edit: Ik heb sinds ca. half augustus alle cardio eruit gegooid, omdat is gebleken dat dat toch hetgene is waar ik het meeste last van krijg met m'n knieen, en zodat ik zeker minstens 1 x per week benen kan trainen. Hierdoor heb ik mijn 3-daagse split nog wat meer opgesplitst, zodat ik toch wat meer dagen per week kan trainen. Het ziet er nu ongeveer zo uit: 1 - Rug, 2 - Biceps/Achterkant schouders, 3 - Benen, 4 - Borst, 5 - Triceps/Voor & Zijkant schouders. Buik doe ik vaak 1-2 x per week bij 1 van de isolatie-daagjes erbij.
 
Laatst bewerkt:
succes! ben benieuwd naar de fotoshoot:D
 
Succes meid! Zal regelmatig je log komen volspammen. ;):D
 
Nu je te kennen heb gegeven dat je stiekem ook wel is droomt over een PL hok carriere zal ik regelmatig volgelingen sturen die moeten proberen om je over de streep te trekken.

Succes.
 
Nu je te kennen heb gegeven dat je stiekem ook wel is droomt over een PL hok carriere zal ik regelmatig volgelingen sturen die moeten proberen om je over de streep te trekken.

Succes.

Thanks!

Heb al eens magere pogingen gedaan, hoewel dat toch meer ollie-gericht was dan pl. Maar als die shoot voorbij is (en er dus weer eens genadeloos gevreten kan worden) en de blessures voorbij zijn... Never say never :D
 
HEy Leuk! NIeuw log. Ga je natuurlijk volgen, ben natuurlijk benieuwd naar de shoot, hoop dat je effe de tijd hebt dat je er gewoon relaxed naar toe kan (niet relaxen qua trainen en voeding he :p)

Succes

(eu... Jesaja, wat is PL?)
 
HEy Leuk! NIeuw log. Ga je natuurlijk volgen, ben natuurlijk benieuwd naar de shoot, hoop dat je effe de tijd hebt dat je er gewoon relaxed naar toe kan (niet relaxen qua trainen en voeding he :p)

Succes

(eu... Jesaja, wat is PL?)

Dat hoop ik ook :)

PL = powerliften
 
Wat leuk dat jij ook een nieuwe log bent begonnen.
Succes met je doel!
Uiteraard ga ik je weer volgen. ;) :p
 
Wat leuk dat jij ook een nieuwe log bent begonnen.
Succes met je doel!
Uiteraard ga ik je weer volgen. ;) :p

Vond het vorige keer toch wel leuk zo'n logje.
En kan een beetje extra motivatie en accountability nog wel even gebruiken de komende tijd :D
 
Vond het vorige keer toch wel leuk zo'n logje.
En kan een beetje extra motivatie en accountability nog wel even gebruiken de komende tijd :D

Hier nog eentje die je gaat volgen / log vol spammen!
 
Net m'n nieuwe pot whey binnen :clap: Handig zo'n dagje thuis werken.
Eindelijk weer eens echt lekkere shake, de vorige was echt zut.


En wij tegen jou! :D

Stelletje zeikwijven!
 
Zo lekker naar de gym, vandaag is rug aan de beurt.
Ben benieuwd wat dat voor verlammende spierpijn op gaat leveren na ca. 3 weken niet getraind te hebben :D
 
Ben benieuwd wat dat voor verlammende spierpijn op gaat leveren na ca. 3 weken niet getraind te hebben :D

Dat wordt (weer) even wennen, had ik ook na mijn knieblessure. Succes, ik ga je volgen meid. :thumbs:
 
Vrijdag 7 augustus:

Rug/Schouders/Biceps


T-bar row (bb in de hoek)
1 x 10 x 70 kg PR!
2 x 6 x 75 kg PR!
1 x 5 x 75 kg
1 x 6 x 70 kg

Pulldown, close grip
1 x 12 x 41 kg
1 x 3,5 x 55 kg
2 x 2,5 x 59 kg PR!
1 x 2,5 x 55 kg

Dat waren een hoop Failtjes :)

db Row
1 x 8 x 22 kg
2 x 6 x 24 kg PR!

Seated db shoulder press
1 x 8 x 12 kg
1 x 4 x 14 kg
1 x 3 x 14 kg
1 x 10 x 10 kg

Biceps cable curl
2 x 8 x 32 kg
1 x 6 x 32 kg

bb Shrugs
1 x 12 x 60 kg
1 x 3 x 80 kg Poep! :mad: Dikke Fail alleen op grip...
2 x 12 x 60 kg


--------------------------------------------------------------------------

BOOOM! PR-palooza :D
Hier, pak aan! Vegeterende, vakantie vierende spieren!
 
Laatst bewerkt:
Heee eigen logje weer :)
Ga proberen het bij te houden ;) :)

What about the fails..ach ja...goede voorbereiden voor zo als je ze makkelijk aan kunt ;)
 
Back
Naar boven