XXL Nutrition

Trainingslog GymRick

Bezoekers in dit topic

20/07 legs

Bulg split db
3x warmup
1x 30x 15
2x 40x 12
1x 40x 10

leg press
180kg 20x
250kg 15x
260kg 12x
260kg 11x

Rdl db
1x 42,5kg 12x
1x 42,5kg 10x
1x 42,5kg 10x

Leg extension. Slow reps, squeeze sets.
2x 20/25

Bodyweight lunge
2x 20 per been

Calf raise
5 setjes

merk dat ik door legpress weer aardig last van mn knieën krijg, enorm irritant want ik blijf constant zoeken naar oefeningen of het uitvoeren van oefeningen waardoor de belasting op mn knieën minimaal is. Vervelende zoektocht. Als er iemand oefeningen/tips heeft qua oefeningen om quads goed aan te pakken zonder te veel spanning/belasting op knieën hoor ik het graag.
Beide pezen onder mn knieen zijn geïrriteerd, achter gekomen na het maken van echo. Nu is links nog iets ergers dan rechts maar het is dus echt klote met de meeste oefeningen.
 
Voor je knie weleens naar de fysio gegaan? Die heeft over het algemeen ook wel oefeningen voor je. Wel balen man:(
 
Voor je knie weleens naar de fysio gegaan? Die heeft over het algemeen ook wel oefeningen voor je. Wel balen man:(
ja man ben er iedere week haha. in het begin kon ik niet eens door mn benen zakken dus heb wel al flinke stappen gemaakt.
Maar blijft frustrerend
 
Bodyweight lunge
2x 20 per been
Normale lunges kunnen dat ook best wel flink doen. Als je last hebt van je knieën zou ik je lunges alvast achteruit gaan doen.
Heb je niet steeds die klap van je lichaamsgewicht op de knie die je naar voren zet.

Dus reverse lunges :)
 
Dus reverse lunges :)
zal dit volgende keer doen idd. heb wel meer het gevoel dat die druk op mn knieën het ergst is door die leg press, die probeer ik zo veel mogelijk laag/quad focussed te doen. maar als ik straks al mn compounds moet skippen heb ik het gevoel dat mn quads helemaal niet meer gaan groeien :yell:
 
Terug van weggeweest.
Heb nu heel veel tijd over door verbroken relatie dat ik maar weer ga loggen ✌🏼.

Nieuwe gym (cardio fitness beverwijk), dus zin om er weer volop tegenaan te gaan.

Heb een tijdje heel weinig getraind en slecht gegeten dus er is aardig wat massa verloren gegaan helaas.
gewicht zit nu op 78,8kg in de ochtend. vetpercentage heb ik geen idee.

front.jpg

back.jpg



zit eraan te denken om mee te doen met de contest om er even wat extra motivatie uit te halen, ga eind aug op vakantie dus zou net aan kunnen.
Maar vanaf nu ga ik de trainingen er weer in zetten :thumb:
 
Back
Naar boven