AndroidHealthClinic

Trainingslog Hans_i (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Wat een narigheid om zoiets moois heen. Veel sterkte en succes!
 
Dat zal idd schrikken zijn geweest, beterschap aan het vrouwtje?
 
Pff dat is dan ff schrikken..hopelijk gaat het nu weer goed. Thrombosebeen is fucked up...zal ze nog even aan bloedverdunners moeten en zwachtelen met dit weer. maar goed..vergeet vooral niet te genieten:thumb:
 
Wat een narigheid om zoiets moois heen. Veel sterkte en succes!

Dankjewel

Dat zal idd schrikken zijn geweest, beterschap aan het vrouwtje?

Schrik zat er goed in. Maar gaat nu alweer stukken beter.

Pff dat is dan ff schrikken..hopelijk gaat het nu weer goed. Thrombosebeen is fucked up...zal ze nog even aan bloedverdunners moeten en zwachtelen met dit weer. maar goed..vergeet vooral niet te genieten:thumb:

Genieten doen we zeker!
 
In 1 week ongeveer een kilo afgevallen :rolleyes:. Mijn vriendin kan eigenlijk bar weinig. Dus ik ben papa, kraamverzorger en huishoudster in 1. En dan ook 's nachts nog de nodige momenten bezig met verschonen etc. Ik heb nog 1 week vakantie, maar ik denk dat ik er nog maar een week zorgverlof bij aan ga knopen.

Misschien deze week ff een keer een keertje sporten als mijn zoon op school zit. ff een paar squats en wat armwerk ofzo. Nu ga ik lekker een donker biertje drinken en de champignons league finale kijken.
 
Goede onverwachte cut zo :p

Hmmm geniet van je donker biertje
 
Vandaag nog even chillen met het gezin. We zijn een beetje moe, de kleine meid vindt het leuk om overdag lekker te slapen en dan 's avonds tegen 10en wakker te worden... en tot begin vd nacht wil ze lekker aandacht...

Morgen staat op de planning om even naar de sportschool te gaan en wat oefeningen te doen (planning, want met zo'n baby weet je het maar nooit). . Ik heb dan precies 2 weken niet getraind dus ga maar ff rustig aan doen. Ik heb nogal snel last van spierpijn en daar zit ik nu ff niet op te wachten haha
 
Low bar Squat

8xstang
8x40
8x60
8x70

Bench press
8xstang
8x40
3x8x50

Deadlift
3x5x70

Ez bar
3x8x22,5

Vanochtend ff snel getraind. Ik was erg moe en futloos. Maar wel fijn om weer even geweest te zijn. Langzaam aan weer opbouwen
 
Dikke spierpijn aan de binnenkant van mijn benen :treuren:. Ik denk dat ik morgen maar weer ff een rustige training ga doen.
Ik heb echt altijd zo focking snel last van spierpijn, niet normaal.
 
Dikke spierpijn aan de binnenkant van mijn benen :treuren:. Ik denk dat ik morgen maar weer ff een rustige training ga doen.
Ik heb echt altijd zo focking snel last van spierpijn, niet normaal.

Die aan de binnenkant van je benen en/of hams is echt verschrikkelijk
Ik leef met je mee :(
 
Dikke spierpijn aan de binnenkant van mijn benen :treuren:. Ik denk dat ik morgen maar weer ff een rustige training ga doen.
Ik heb echt altijd zo focking snel last van spierpijn, niet normaal.

Vind het eigenlijk wel lekker, heb ik het idee dat er wat gebeurd :)
 
Low bar Squat
8xstang
8x40
8x60
8x70
1x90 :-)

MP
8xstang
3x8x30

Bench press
8xstang
8x40
3x8x50

Ez bar
3x8x22,5

Ondanks weinig slaap afgelopen nacht ging dit nog best aardig. Gewicht is ook 1,5kg naar beneden haha. Terwijl ik toch best wat eet. O.a. veel beschuit met muisjes, extra brood, pizza en afhaal chinees.

Volgende week ook weer proberen 2x te gaan.
 
2x wat, naar de gym?

Zou je training dan wel anders indelen, zeker geen tijd verspillen met curls en abs en calves etc.
 
2x wat, naar de gym?

Zou je training dan wel anders indelen, zeker geen tijd verspillen met curls en abs en calves etc.

Streven is om volgende week 2 keer gaan om het "een beetje bij te houden". Daarna weer 3xpw met een fullbody schema.
 
Training vandaag:

Low bar back Squat
WU:1x5x60kg
WU:1x5x70kg
3x5x80kg --> wilde setjes van 8 gaan doen, maar dat ging nog niet.


Romanian Deadlift
WU:1x8x60kg
WU:1x8x70kg
3x8x80 -->


Chin ups
1x4xBW
1x3,5xBW
1x3xBW
aantal reps: 10,5

Incline Bench Press
WU: 1x8xEmpty bar
WU: 1x8x40kg
3x8x50kg -->


T-bar Row
WU:1x8x40kg
WU:1x8x50kg
3x8x60kg -->

Vandaag weer de echte serieuze training gedaan. Mijn "normale" full body schema. Nav Camelus zijn opmerking dacht ik tja, ik kan net zo goed weer mijn oude schema oppakken.... Dus bedankt Camelus. Ging eigenlijk best prima.

Blijkt dat er ook nieuwe apparatuur in de sportschool is geplaatst. Spullen van Hammer Strength. Mooi spul, alleen jammer dat het "oude" er nu niet meer uitziet. Hopelijk vervangen ze de rest ook nog een keer.

Ook een mooi rack waar ik nu goed mijn chin ups kan doen. Veel hoger dan het andere rack, waardoor ik nu niet meer met mijn voeten de grond raak.
 
Bench press
WU:1x8xEmpty bar
WU:1x8x40
3x8x60kg

One arm single side row
3x8x32,5kg

Dips
1x8xBW
1x7xBW
1x6xBW
Totaal: 21 reps

Dead lift
WU: 1x5x60kg
WU: 1x5x80kg
3x5x90kg


EZ bar curl
WU:
Beide barren bezet. Maar ff op machine gedaan. Moest weg.

Was een lekkere training. Ging allemaal best goed.
 
Training vandaag:

Low bar back Squat
WU:1x5x50kg
WU:1x5x60kg
1x5x80kg
2x5x82,5kg --> +2,5kg

Romanian Deadlift
WU:1x8x60kg
WU:1x8x70kg
3x8x90 --> +10kg met straps


Chin ups
2x4xBW
1x3,5xBW
aantal reps: 11,5 --> +1

Incline Bench Press
WU: 1x8xEmpty bar
WU: 1x8x40kg
2x8x52,5kg --> +2,5kg
1x6x52,5kg


T-bar Row
WU:1x8x40kg
WU:1x8x50kg
3x8x60kg --> naar de kloten

Fijne training!
 
Op 15-05-2017 woog ik 85,8kg


Gewicht van vandaag 21-06-2017
  • 84,8kg
Ik zit op zo'n 2700kcal denk ik. Verschilt wel per dag. De basis qua eten zoals ontbijt, tussendoor en middageten is vaak hetzelfde. Maar ondertussen heb ik ook aardig wat beschuit met muisjes op en door de kwark ff wat hagelslag en nog wat kleine toevoegen om eea wat aangenamer te maken... lekker. En aardig wat waterijsjes.

Ik verbruik ook wel aardig wat meer omdat ik vrij vaak ff ga wandelen met de kleine, 's nachts eruit etc.

Voor nu laat ik het even zo.
 
Front squat
WU:1x5xEmpty bar
WU:1x5x40kg
2x8x62,5kg --> +1rep
2x7x62,5kg


MP
WU:1x8xEmpty bar
2x8x32,5kg
1x6x32,5kg --> -1 rep


Walking lunges
3x8x20kg --> =

Cgbp
WU: 1x8xempty bar
WU: 1x8x40kg
2x8x55kg --> +1
1x7x55kg-->


Chin Ups
2x4xBW
1x3,5xBW
Totaal: 11,5 reps -0,5

Barbell rollout
3x8 --> overgeslagen. 3x8 op de nieuwe plate loaded machine gedaan om eens uit te proberen.

Weer lekker getraind.
 
Back
Naar boven