MuscleMeat

Trainingslog Hans_i (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Meet je nooit iets van armen, benen of borstomtrek?

En kan je nog trainen momenteel?

Nope. Meet ik nooit.

Er valt weinig te trainen. Ik heb toevallig een Gorilla bankje met wat gewichten van mijn broertje hier staan. Wat ik zoal doe nu:

Opdrukken
bicep curl
Bench press
Squat
Side raises
Shoulder press

De gewichten die ik nu in huis heb zijn minimaal. Voor bicep curl en dergelijke is het nog wel te doen maar squatten doe ik met veel herhalingen ivm het lage gewicht.
Elke dag probeer ik wel bovenstaande tijdens de vakantie te doen aangezien in workload minimaal is.

En daarnaast veel wandelen en fietsen met de kinderen aangezien ik vakantie heb :D.
 
Je zou er wat elastieken bij kunnen halen, daarmee kan je bijv je benchpress of db press een stuk zwaarder maken.

Hopelijk komt er geen verlenging aan kunnen we snel de sportschool weer in.
 
Net even 20 min hardlopen met mijn zoontje. 2 min lopen 1 min rust.
Hij wil graag weer wat conditie opbouwen voor de voetbal...

Daarnaast elke dag wel een paar oefeningen thuis zoals bicep curl, opdrukken, MP, Squat maar laag gewicht en hoge reps.
 
Vanmorgen nog even taille meting gedaan. 95cm. Vorige keer was deze 97,5. Mijn gewicht is nog wel steeds hetzelfde rond 87kg.

Mijn vrouw is sinds 3 weken aan de slag om weer het figuur weer voor onze baby's tijdperk te krijgen :D. Ze heeft daarvoor een coach. geen bodybuildingen dingen ofzo maar ze leert we veel over voeding etc.

We sporten samen 3x in de week thuis met schema. Beetje behelpen aangezien we maar 1 bank hebben met wat stangen en gewichten. Maar we zijn in ieder geval nog een beetje bezig.
 
Nog weer even een kleine update. Ik sport nog steeds 3x in de week met mijn vrouw vanuit huis. Ik let ook wel wat op de voeding.
Gewicht is hetzelfde rond de 87 kg en mijn taille is nu 93cm. Weer 2 cm eraf sinds 2 feb.

Zonder dat ik me er echt mee bezig houdt gaan de corona cm'ers er langzaam af.
 
Vanochtend 87.4 op de weegschaal. Ik ga een klein cutje voorbereiden. Mijn vrouw wordt sterker en gewicht gaat langzaamaan naar beneden. Dus ik ga ook maar even weer meedoen :-)
 
Dit weekend druk bezig geweest om een deel van de garage te isoleren. Nee niet om daar een thuisgym in te maken maar wel een sauna :-).
 
Hoe gaat het eruit zien? Zo te horen ga je geen kant en klare cabine plaatsen?
 
Hoe gaat het eruit zien? Zo te horen ga je geen kant en klare cabine plaatsen?

Het wordt een maatwerk sauna.
Hij wordt geintegreerd in een deel van de garage met eigen saiuna deur naar buiten. Ik post vd week wel een foto.
 

Bijlagen

  • 8BA6C1A3-0A78-4AD1-91F3-BA4844C1BBF2.jpeg
    8BA6C1A3-0A78-4AD1-91F3-BA4844C1BBF2.jpeg
    169,2 KB · Weergaven: 43
  • 52FA4E02-7554-4EF1-BDE1-5773F190A638.jpeg
    52FA4E02-7554-4EF1-BDE1-5773F190A638.jpeg
    148,2 KB · Weergaven: 43
Ziet er goed uit! Geniet ervan :)
 
Ff Klein updateje.
Gewicht 86.6
Taille. 94
Nagenoeg hetzelfde als 2 maand geleden.
 
En train nog 3x per week met mij vrouw thuis.
 
Hey ProudPizza je leeft nog :p. Niet zo druk meer hier op het forum of wel?
 
Hey ProudPizza je leeft nog :p. Niet zo druk meer hier op het forum of wel?

Levend ben ik inderdaad :P
Klopt... Ik log de trainingen (2xpw in de fitness tent buiten) die ik doe en daarnaast post ik vrijwel niet.
Lees wel een aantal topics mee, maar daar blijft het nu ook wel bij eigenlijk.
Als alles wat meer leeft straks kom ik hier denk ik ook wat meer tot leven :D
 
Weinig te melden. Laatste 2 weken druk geweest met verbouwing vd tuin. Overkapping en zwemvijver (laten) maken. Geen puf om te trainen.
 
Back
Naar boven