XXL Nutrition

Trainingslog PartyMarty

Gaan PartyMarty zijn TRT escapades escaleren naar een full-on blast?


  • Totaal stemmers
    37

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Ik zie hem continue slijmen bij Gremlin.
Met zo'n onverzorgde vertoning kan je nooit wat fixen..dan kan je huilie huilie gaan doen of je doet wat aan jezelf. Ik zit hier niet om vriendjes te maken of rekening te houden met tere zieletjes. Ik zeg wat ik denk en als je daar niet tegen kan dan is dat zielig voor je.
Feit dat je mensen wilt wijzen op slechte keuzes en daarin "wat" harder bent dan de rest is soms ook wel eens goed. Met de zachte hand bereik je niet altijd wat. Maar dat is dan op de gear en niet op andere zaken.
Mag uiteraard helemaal zelf weten wat je vindt, ik vind het persoonlijk niet nodig om hem (zeker niet in zijn eigen log) af te branden op zaken die niet met de gear of trainen te maken hebben. Ken hem persoonlijk van een meet en is een super aardige kerel, vandaar dat ik dit het vermelden waard vond. Of ik het eens ben met de keuze om gear te gebruiken is een ander verhaal.

Maar goed, is iets tussen jou en Partymarty. Weet ook niet wat er in andere logs heen en weer gegaan is
 
Heb al 7 jaar een vriendin, ben helemaal niet op zoek :p
171732.jpg

Nog erger, flirten met meiden terwijl je een vriendin hebt. Je zal vast niets tekort komen
:D
 
challazzz.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven