Fitness Seller

Trainingslog PartyMarty

Gaan PartyMarty zijn TRT escapades escaleren naar een full-on blast?


  • Totaal stemmers
    37

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Jezus ouwe. Ik heb wel eens iets van 18 uur gedaan, dat was al intens! Respect als het je lukt.

Al ben ik er zelf niet per se de grootste voorstander van... Maar erg knap van je als je het weet te doorstaan 💪
Vind het heerlijk om te doen. Voor gezondheids redenen, maar ook omgang met honger/trek en buikpijn mee te bestrijden.

Probeer het zelf een aantal keer per jaar zo'n 3 tot 5 dagen te doen. Vind het ook iedere keer weer een leuke mentale challenge.
 
Vind het heerlijk om te doen. Voor gezondheids redenen, maar ook omgang met honger/trek en buikpijn mee te bestrijden.

Probeer het zelf een aantal keer per jaar zo'n 3 tot 5 dagen te doen. Vind het ook iedere keer weer een leuke mentale challenge.
Nou ik ga je in de gaten houden dit weekend. En iedere keer als ik denk dat ik het zwaar heb, pak ik dit log er even bij ;)
 
Nou ik ga je in de gaten houden dit weekend. En iedere keer als ik denk dat ik het zwaar heb, pak ik dit log er even bij ;)
Hahaha. Heb ook altijd zo'n kut regel: iedere keer als ik mezelf betrap op het zielig vinden van mezelf (meerdere keren in een kort tijdsbestek) is halve dag er bovenop :roflol: Dus als de vast dinsdag nog bezig is... Dan is het een struggle geweest.
 
Hahaha. Heb ook altijd zo'n kut regel: iedere keer als ik mezelf betrap op het zielig vinden van mezelf (meerdere keren in een kort tijdsbestek) is halve dag er bovenop :roflol: Dus als de vast dinsdag nog bezig is... Dan is het een struggle geweest.
Zie dat ik je niet moet oprapen tijdens de sessie volgende week hé🙈
 
Zie dat ik je niet moet oprapen tijdens de sessie volgende week hé🙈
Hahahaha. Komt helemaal goed. Weinig kans dat ik hem door trek tot donderdagochtend.
 
Zooo. Rondje gelopen. Wil m'n wekelijkse cardio doel nog even snel halen in 2 dagen.
IMG_20220625_135250.jpg
 
goed bezig kheb soms wel 4 dagen gevast maar het probleem is dat het zo weer bij eet :P
 
goed bezig kheb soms wel 4 dagen gevast maar het probleem is dat het zo weer bij eet :P
Haha klopt. Heb een voedingsplan voor 2800kcal klaarliggen waar ik meteen mee start zodra de vast eindigt. Dus het plan start op de ochtend dat de vast stopt :) Heb zelfs m'n maaltijden al uitgeschreven en m'n boodschappenlijstje ligt klaar. Alleen de dag waarop ik ze moet gaan halen is nog onbekend.
 
De voorbereidingen die je maakt alleen al vind ik zeer netjes, ben echt benieuwd naar je cut.. je kent de mijne dus altijd wel eens leuk om te kijken of we kunnen finetunen later 😉
 
Ben ik de enige die 85min fietsen op 21kmh voor 548 kcal (waarvan dus maar 450 actieve kcal zijn en 100 die je ook verbrand had als je niks had gedaan) echt ongeloofwaardig weinig vind? Als je het in zo'n calculator invult voor mijn lengte/gewicht/leeftijd dan zegt ie tussen de 800-1200kcal. Niet dat het uitmaakt, aangezien je kcal vanuit cardio toch niet echt kunt tracken en die horloges enorm afwijken. Maar toch... Dit klinkt wel héél weinig :roflol:
Klopt, mijn oog viel er ook al op. een uur 21 km/u voor mijn gewicht zou 550-600 zijn. Tenzij je met trapondersteuning fietst natuurlijk :D
 
Ze ontvangen jou vast graag op feestjes :hahaha:
Het lijken mij echt heel leuke feestjes met Steks erbij, dat het heel snel prettig ongemakkelijk wordt.

Heerlijk als mensen weer denken ongestoord hun bullshit verhaal te kunnen afdraaien en iemand opeens een echte vraag stelt of op de inconsistenties wijst.
 
Klopt, mijn oog viel er ook al op. een uur 21 km/u voor mijn gewicht zou 550-600 zijn. Tenzij je met trapondersteuning fietst natuurlijk :D
Hahaha, dat zou mooi zijn. Fietsen doen als Cardio en dan lekker met een elektrische fiets beetje halvebak een rondje gaan doen. Weet ook wel hoe het komt hoor... Garmen berekent letterlijk alles aan de hand van je hartslag, zelfs als ik flink door fiets krijg ik m'n hartslag moeilijk over de 115 getrapt. Dus had 85min op 116BPM gemiddeld = 450kcal. Later op de dag gaan wandelen op 92BPM voor 105min krijg je praktisch dezelfde hoeveelheid kcal van dat ding.
Het lijken mij echt heel leuke feestjes met Steks erbij, dat het heel snel prettig ongemakkelijk wordt.

Heerlijk als mensen weer denken ongestoord hun bullshit verhaal te kunnen afdraaien en iemand opeens een echte vraag stelt of op de inconsistenties wijst.
Haha, ik zou het ook wel mooi vinden hoor. Maar denk wel dat veel mensen hem daarna niet meer uitnodigen... Mensen houden er meestal niet zo van als anderen hun verhalen constant uitdagen :roflol:
 
Hahaha, dat zou mooi zijn. Fietsen doen als Cardio en dan lekker met een elektrische fiets beetje halvebak een rondje gaan doen. Weet ook wel hoe het komt hoor... Garmen berekent letterlijk alles aan de hand van je hartslag, zelfs als ik flink door fiets krijg ik m'n hartslag moeilijk over de 115 getrapt. Dus had 85min op 116BPM gemiddeld = 450kcal. Later op de dag gaan wandelen op 92BPM voor 105min krijg je praktisch dezelfde hoeveelheid kcal van dat ding.

Haha, ik zou het ook wel mooi vinden hoor. Maar denk wel dat veel mensen hem daarna niet meer uitnodigen... Mensen houden er meestal niet zo van als anderen hun verhalen constant uitdagen :roflol:
Koop zo'n band.

 
Koop zo'n band.

Heb ik ook. Die rapporteert dezelfde hartslag als m'n horlogo. Garmin kijkt niet naar afstand en welke activiteit. Maar letterlijk alleen naar hartslag. Dus een uur wandelen op hartslag 110 verbruikt meer dan een uur fietsen op hartslag 105.
 
Gewicht:
89,1 --> 83,7 (-5,4kg)
Cardio deze week afgerond. Doel = 2,5u. 1:25u gefietst + 3:30u gewandeld (30 min wandelen = 10min cardio = 70min). Totaal "cardio" = 2:35u.
Screenshot_2022-06-26-06-01-34-35_d9aa206de00b4b7c29deeb8e9ccbd9e7.jpg
 
Hahaha, dat zou mooi zijn. Fietsen doen als Cardio en dan lekker met een elektrische fiets beetje halvebak een rondje gaan doen. Weet ook wel hoe het komt hoor... Garmen berekent letterlijk alles aan de hand van je hartslag, zelfs als ik flink door fiets krijg ik m'n hartslag moeilijk over de 115 getrapt. Dus had 85min op 116BPM gemiddeld = 450kcal. Later op de dag gaan wandelen op 92BPM voor 105min krijg je praktisch dezelfde hoeveelheid kcal van dat ding.

Haha, ik zou het ook wel mooi vinden hoor. Maar denk wel dat veel mensen hem daarna niet meer uitnodigen... Mensen houden er meestal niet zo van als anderen hun verhalen constant uitdagen :roflol:
Waarom vertrouw je het calorieverbruik op basis van je hartslag niet?
 
Waarom vertrouw je het calorieverbruik op basis van je hartslag niet?
Omdat het in mijn ogen onmogelijk kan zijn dat, wanneer mijn hartslag ietwat hoger is, maar de activiteit vele malen eenvoudiger dat het verbruik dan gelijk is. Ik heb het regelmatig gehad dat ik echt aardig flink door had gefietst en in 90min minder verbruikt had dan in 90min wandelen... Maar omdat ik na dat fietsen aardig kapot was, was mijn hartslag tijdens het wandelen wat verhoogt, waardoor Garmin me voor die 90min wandelen bijna 200kcal verbruik meer gaf dan voor die 34km fietsen daarvoor.

Lijkt mij vrij onmogelijk.

En als je 22kmh fietsen vergelijkt met 5kmh wandelen heb je ook een MET-waarde van 8.0 vs 3.5
In al die online calorieën calculators (is natuurlijk zomaar een formule) kom je ook op op een factor 2 verschil.
Dusja, 450kcal verbranden terwijl je 30kmh aardig doortrapt op de fiets vind ik gewoon onwaarschijnlijk weinig.
 
Laatst bewerkt:
Succes, volg!
van 89 naar 70:eek:
Vanaf dinsdag start je weer met krachttraining?
Zou jij je schema willen posten?
 
Succes, volg!
Gezellig! Leuk dat je volgt.
van 89 naar 70:eek:
Gewoon gasgeven en even doorbijten. Komt goed :)
Vanaf dinsdag start je weer met krachttraining?
Klopt.
Zou jij je schema willen posten?
Zeker. Ben hem alleen net aan het omgooien. Ik deed voorheen 4 dagen per week trainen. Maandag rust. Dinsdag push. Woensdag pull. Donderdag legs. Vrijdag rust. Zaterdag rust. Zondag hoog gewicht/laag reps 4x3 squat, deadlift, bench, military press. Wil je m'n oude schema hebben? Of liever m'n nieuwe? Dit wordt waarschijnlijk PPL in deze vorm: Push-pull-rust-legs-push-rust-pull-legs-rust
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven